بنر رادمان فریت

ارسال هوایی بار به کانادا | فریت بار هوایی

ارسال هوایی بار به کانادا

ارسال بار هوایی به کانادا در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین قیمت توسط رادمان فریت. فریت بار به تمامی شهر های تورنتو Toronto | ونکوور Vancouver | مونترال Montreal | اتاوا Ottawa | کلگری Calgary | ادمونتون Edmonton | هالیفاکس Halifax | کبک Quebec.

ارسال بار به کانادا
جهت رزرو بسته بندی و مشاوره ی تخصصی فریت بار با شماره های ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ | ۰۹۳۶۷۶۰۹۱۹۱ تماس حاصل نمایید- تیم رادمان فریت.

لیست فرودگاه های بین المللی کانادا Canada

ارسال هوایی بار به ونکوور

ارسال هوایی بار یا فریت بار هوایی بهترین و سریعترین روش ارسال بار های شخصی (لوازم شخصی، وسایل منزل، آلات موسیقی و دانشجویی) به ونکوور Vancouverکانادا میباشد. رادمان فریت تمامی مراحل ارسال بار از جمله؛ بسته بندی، بارگیری و تخلیه، انجام امور گمرکی و اخذ مدارک را از صفر تا صد انجام میدهد.

برای اطلاع بیشتر در مورد ارسال بار به ونکوور کانادا به لینک های زیر وارد شوید.

ارسال هوایی بار به تورنتو

ارسال هوایی بار یا فریت بار هوایی بهترین و سریعترین روش ارسال بار های شخصی (لوازم شخصی، وسایل منزل، آلات موسیقی و دانشجویی) به تورنتو Toronto کانادا میباشد. رادمان فریت  تمامی مراحل ارسال بار از جمله؛ بسته بندی، بارگیری و تخلیه، انجام امور گمرکی و اخذ مدارک را از صفر تا صد انجام میدهد.

ارسال انواع بار و کالا به تورنتو از سرتاسر شهرهای ایران مانند؛ اصفهان ، شیراز ، تبریز ، گیلان ، بندر عباس ، مشهد ، البرز ، تهران ، مازندران ، کردستان و …

برای اطلاع بیشتر در مورد ارسال بار به تورنتو کانادا به لینک های زیر وارد شوید.

ارسال هوایی بار به مونترال

شهر مونترآل دومین شهر پر جمعیت کانادا و از کلان شهرهای اصلی استان کبک به شمار می آید. ازینرو یکی از مقاصد پر طرفدار برای دانشجویان و مهاجرین عزیز میباشد. ارسال انواع لوازم و وسایل شخصی و دانشجووی و حتی کالا ها و بار های تجاری و تمامی وسایل و لوازم منزل به مونترال | کبک در سریعترین زمان ممکن.

برای اطلاع بیشتر در مورد ارسال بار به مونترال کانادا به لینک های زیر وارد شوید.

ارسال هوایی بار به اوتاوا

اتاوا ، پایتخت کشور کانادا است، شهری که به شهر همیشه بیدار آمریکای شمالی معروف است. چنانچه مسافری هستید که قصد دارید به اتاوا سفر یا مهاجرت کنید، برای ارسال خرده بار شخصی و یا حمل هوایی لوازم منزل خود به اتاوای کانادا، نیاز به یک شرکت حمل و نقل بین المللی و تیم بسته بندی تخصصی بار دارید. برای ارسال تمامی لوازم و وسایل منزل به قصد جابجایی و مهاجرت میتوانید با ما در تماس باشید و از ریز قیمت ها و پروسه ی فریت بار به اوتاوا مطلع شوید.

ارسال هوایی بار به کلگری

بطور کلی فریت بار مسافری به کلگری به ارسال انواع بار های مسافرین مانند؛ کلیه لوازم منزل ، لوازم شخصی ، آلات موسیقی ، فرش ، خوراکی و بسیاری از وسایل دیگر به این شهر گفته میشود. ارسال هوایی بار یا همان فریت بار مسافری به حمل بارها توسط هواپیما گفته میشود. توجه داشته باشید که ارسال هوایی بهترین و سریع ترین روش ارسال انواع کالا و سوغاتی به کلگری میباشد.

برای اطلاع بیشتر در مورد ارسال بار به کلگری کانادا به لینک زیر وارد شوید.

ارسال هوایی بار به ادمونتون

ارسال و فریت بار هوایی بار به ادمونتون کانادا میتوانید بهترین روش فریت برای بار های سبک و شخصی باشد. بطوریکه در مدت زمان ۳ الی ۵ روز کاری بار ارسالی شما به مقصد میرسد. برای ارسال بار بعنوان مسافری (بار مسافری)، داشتن بلیط و پاسپورت و همچنین پکینگ لیست الزامی می باشد. اگر شما تاجر و یا بازرگانی هستید و قصد صادرات و واردات بار به/از ادمونتون رو دارید، باید مدارکی همچون؛ فاکتور فروش، پکینگ لیست و کارت بازرگانی را در اختیار داشته باشید.

برای اطلاع بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز ارسال بار به کانادا به لینک های زیر وارد شوید.

ارسال هوایی بار به هالیفاکس

شهر هالیفاکس مرکز استان نووا اسکوشیا کانادا میباشد. در روش حمل هوایی بار به هالیفاکس، محموله های مختلف از طریق فرودگاه امام خمینی تهران داخل هواپیما بارگیری شده و پس از چند روز در فرودگاه  هالیفاکس به شما عزیزان تحویل داده خواهند شد. حمل هوایی به صورت فریت بار و کارگو انجام میشود که بهترین روش برای انتقال محموله های با وزن و حجم کم فریت بار است.

هزینه ارسال هوایی بار به کانادا

هزینه‌های ارسال بار به انواع مختلف حمل و نقل بستگی دارد. این هزینه‌ها ممکن است بر اساس عوامل مختلفی مانند مسافت، وزن بار، نوع بار، شرکت حمل‌ونقل، مسیر حمل و نقل، هزینه‌های مربوط به بیمه، مالیات‌ها و سایر عوامل تعیین شود. توصیه میکنیم برای دریافت اطلاع از ریز هزینه های دلاری و ریالی به لینک های زیر مراجعه بفرمایید.

بسته بندی بار مسافری

بسته بندی بار ارسالی یکی از مهمترین مراحل ارسال بار بشمار میآید. از آنجایی که بار های مسافرین عزیز باید بصورت صحیح و سلامت به مقصد برسند، بسته بندی امری حیاتی است که باید حتما بر طبق اصول و قوانین گمرکات بین المللی انجام شود در غیر اینصورت هم احتمال صدمه افزایش میابد و هم اینکه بار شما در مرحله ی ترخیص در مقصد به مشکل برمیخورد.

اطلاعات مربوط به انواع بسته بندی، اهمیت و کیفیت آن را میتوانید در لینک های زیر بیابید.


ما را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *