بنر رادمان فریت

ارسال هوایی بار به ونکوور Vancouver کانادا | ارسال هوایی به ونکوور و تورنتو

ارسال هوایی بار به ونکوور Vancouver

ارسال هوایی بار یا فریت بار هوایی بهترین و سریعترین روش ارسال بار های شخصی (لوازم شخصی، وسایل منزل، آلات موسیقی و دانشجویی) به ونکوور Vancouver

کانادا میباشد. رادمان فریت خدمات حمل هوایی رادمان فریت تمامی مراحل ارسال بار از جمله؛ بسته بندی، بارگیری و تخلیه، انجام امور گمرکی و اخذ مدارک را از صفر تا صد انجام میدهد.

ارسال بار هوایی به ونکوور چقدر طول میکشد؟

ارسال هوایی بار به ونکوور بطور معمول بین 3 الی 7 روز زمان میبرد. در واقع مدت زمان تحویل بار در ونکوور و تورنتمو به نوع ارسال بستگی دارد. در ادامه به انواع ارسال هوایی بار به تورنتو کانادا (فریت بار مسافری Freight | و کارگو Cargo) میپردازیم که هر کدام ویژگی های خودش را دارد.

فریت بار هوایی به ونکوور

فریت بار هوایی یا ارسال بار مسافری به روشی از حمل گفته میشود که بار بهمراه مسافر ارسال میشود و محدودیت های وزنی و حجمی را دارا میباشد.

بطور کلی تقسیم بندی حدود قیمتی برای هر کیلو بار ارسالی به ونکوور کانادا به ۶ حالت است؛

  • حالت اول: مینیموم بار (وقتی وزن بار بین ۱ الی ۱۵ کیلو است).
  • حالت دوم: بارهایی که وزنشان بین ۱۵ تا ۴۵ کیلوگرم است.
  • حالت سوم: بارهایی که وزنشان بین ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم است.
  • حالت چهارم: بارهایی که وزنشان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم است.
  • حالت پنجم: بارهایی که وزنشان بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است.
  • حالت ششم: که فرمول محاسبه آن بر اساس وزن و حجم در نظر گرفته میشود.

کارگو Cargo

روش کارگو Cargo به حمل بارهایی با ابعاد و وزن بیشتر گفته میشود که از طریق هواپیمای باری انجام میشود. و معمولا شامل بارهایی همچون؛ اساس و لوازم منزل و یا کالاهای تجاری و صنعتی میباشد. این روش مناسب تجار و تاجرین میباشد و در مواردی مانند ارسال اثباب منزل نیز، روش مناسب و مرغون بصرفه ای برای مهاجرینی است که تصمیم دارند کلیه وسایل منزل را با خود به تورنتو و دیگر شهر های کانادا منتقل کنند.

ارسال حیوانات خانگی به ونکوور

برای بردن و ارسال حیوان خانگی به ونکوور از طریق هواپیما دو روش وجود دارد. که روش اول از طریق همراه میباشد که مستلزم خرید بلیط از طرف شما (مسافر)میباشد، و میتوان مانند یک مسافر پت خود را با خود وارد هواپیما کنید. برای اطلاع بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

در صورت استفاده از این روش، هر مسافر نمی تواند بیشتر از 2 قلاده (سگ و گربه) یا 10 قطعه پرنده تزئینی همراه داشته باشد. که مانند بارها و چمدان های شما در داخل ترمینال، به کارمند فرودگاه تحویل داده شده و در قسمت کارگوی هواپیما قرار می گیرد. پس از رسیدن به مقصد، تحویل شما می گردد. البته ایرلاین های ترکیش و لوفت هانزا اجازه همراه داشتن پت در کنار خود را به مسافرین خود می دهند.

ارسال مواد غذایی و خوراکی به ونکوور

برای ارسال مواد غذایی به کانادا، باید مقررات مواد غذایی و دارویی کانادا (CFIA) را رعایت کنید. همچنین، بسته‌بندی، برچسب‌گذاری، و استانداردهای بهداشتی نیز باید با مقررات این کشور سازگار باشند. میتوانید قوانین بروز و آپدیت شده ی مربوط به ارسال مواد غذایی به کانادا را در وبسایت زیر بیابید.

ارسال مواد غذایی به کانادا

Canadian Food Inspection Agency (CFIA) : اداره بازرسی مواد غذایی کانادا که اطلاعات مربوط به قوانین واردات و بازرسی مواد غذایی را در این سایت ارائه می‌دهد.

(https://www.inspection.gc.ca/)

ارسال خشکبار به ونکوور

قبل از ارسال خشکبار به کانادا، باید مطمئن شوید که محصول شما مجاز به واردات به ونکوور کانادا است. برخی از محصولات ممکن است محدودیت‌ها و مقررات خاصی داشته باشند و برای واردات آنها به کانادا، مجوزها و مدارک خاصی مورد نیاز باشد. برای واردات خشکبار به کانادا، تعرفه‌های گمرکی مربوطه باید پرداخت شود. تعرفه‌ها بر اساس کد های تعریفی محصولات (HS Code) وارد شده تعیین می‌شوند.

ارسال حشکبار به کانادا

محصولات خشکبار باید با استانداردها و مقررات بهداشتی کانادا سازگار باشند. برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد تعرفه‌ها، می‌توانید به وب‌سایت گمرک کانادا مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز فریت بار هوایی به ونکوور کانادا

برای ارسال هوایی انواع بار و کالا به ونکوور و تورنتو کانادا و هر مقصد دیگری، مدارک ثابتی مورد نیاز است. به لینک های زیر وارد شده و لیست کامل مدارک را مشاهده بفرمایید و همچنین PDF مدارکی را که ممکن است نیاز باشد برایتان قرار داده ایم تا بتوانید آنهارا دانلود نمایید.

فرم (BSF186) و ( BSF186 A) 

فرم BSF186، برای وسایل و لوازم شخصی و برای کالاهایی که با خود (کالاها و بارهایی که هنگام ورود به خاک کانادا همراهتان است) به کانادا می آورید استفاده می شود. دریافت و ارائه این فرم الزامی است، حتی اگر در زمان ورود کالایی همراه خود نداشته باشید. (همچنین به عنوان فرم B4 شناخته می شود). پر کردن این فرم برای تمامی شهرها و استان های کانادا یکی میباشد.

فرم (BSF186) و ( BSF186 A) 
این عکس فقط از قسمت بالای فرم میباشد

لینک دریافت PDF فرم BSF186

فرم BSF186A، برای وسایل و لوازم شخصی و همچنین کالاهایی که (کالاها و بارهای وارداتی که، به طور جداگانه، چه با شما و چه پس از ورود شما به خاک کانادا وارد میشوند) استفاده می شود. (همچنین به عنوان فرم B4A شناخته می شود)

لینک دریافت PDF فرم BSF186A

تکمیل این فرم ها قبل از ورود اجباری نیست اما به صرفه جویی در زمان پس از ورود به کانادا کمک می کند.

مراحل ارسال بار هوایی به تورنتو

در ادامه مراحلی را که به صدور مجوز برای ارسال بار مسافری به تورنتو کانادا نیازمند انجام است را بررسی میکنیم.

1. حضور مسافر: حضور مسافر برای حمل بار الزامیست اما در شرایط خاص امکان ارسال لوازم بدون حضور مالک بار امکان پذیر است
2. مدارک مورد نیاز : کپی بلیط، پاسپورت و کارت ملی
3. تکمیل فرم  های گمرکی :  فرم ارسال بار (اطلاعات مسافر و بار ارسالی) و فرم محتویات بار (جزئیات بار و بسته های ارسالی – Packing List)
4. گرفتن مجوز ورود بار از دایره فریت
5. گرفتن نوبت از حراست و تخلیه بار
6. بررسی کالا توسط ارزیاب گمرک
7. بسته بندی کالا
8. وزن کردن بار در باسکول و گرفتن رسید توزین
9. تحویل رسید باسکول به قسمت مالی و صدور قبض توزین
10. صدور جواز
11. تائیدیه نهایی ارزیاب و مسئول دایره فریت
12. تایید و مهر درب خروج
13. صدور بارنامه توسط شرکت حمل
14. مراجعه به طبقه دوم برای ثبت در حراست همراه با اصل مجوز و بارنامه
15. مراجعه به واحد مالی جهت ثبت در سیستم
16. مراجعه به پذیرش برای گرفتن نوبت XRAY
17. XRAY توسط حراست

مزایا و مغایب ارسال هوایی بار به ونکوور

سرعت تحویل: حمل هوایی سریع‌ترین روش حمل و نقل برای کالا به ونکوور و تورنتو است. کالاها در عرض چند روز به مقصد می‌رسند و این امر برای کالاهایی که به سرعت برای حمل نیاز دارند یا بمنظور برنامه‌های مهمی ارسال میشوند، اهمیت دارد.

دسترسی به مقصد‌های دورافتاده: حمل هوایی به امکان رساندن کالاها به مناطقی دورافتاده به خوبی کمک می‌کند، زیرا امکان وصول از طریق مسیرهای زمینی ممکن نیست و یا از طریق دریا مدت زمان بسیار زیادی طول میکشد.

کم‌ترین خطرآسیب دیدن بار: حمل هوایی مخصوصاً برای بارهای ارزشمند و حساس به نقل و انتقال مطمئن‌تر است، زیرا مستقیماً از مبدأ به مقصد می‌رود و احتمال آسیب دیدن در جابجایی ها کمتر است.

هزینه بالاتر: حمل هوایی به ونکوور و تورنتو، معمولاً هزینه‌های بالایی نسبت به روش‌های دیگر حمل و نقل دارد، به ویژه برای بارهای سنگین و حجیم. توصیه میشود بارهای بالای 600 کیلوگرم را با کشتی و از طریق گروپاژ ارسال نمایید.

محدودیت حمل: حمل هوایی ممکن است محدودیت‌هایی برای بعضی از کالاها را شامل شود که از آنها با نام کالاهای ممنوعه حمل هوایی یاد میشود.

اضافه بار

در سفرهای هوایی، هر مسافر می تواند مقدار بار محدودی (از لحاظ حجم و وزن) با خود همراه داشته باشد که میزان آن برای هر خط هوایی متفاوت است.لازم به ذکر است بارهایی که مقدارشان بیش از حد مجاز است مشمول جریمه های سنگین می شود که در این مواقع باید آنها را فریت نمایید.

در خصوص فریت بار از ایران به ونکوور، بسته به شرکت هواپیمایی که با آن سفر می کنید متفاوت است اما بطور معمول در کلاس عادی بین 20 تا 30 کیلوگرم بار را می توانید حمل کنید.بیش از این مقدار در دسته اضافه بار قرار می گیرند که هزینه آن زیاد می شود، بنابراین بهترین راه فریت بار مسافری است.

هزینه ارسال بار به ونکوور

هزینه ارسال بار به سرتاسر کانادا از جمله ونکوور و تورنتو بستگی به عوامل مختلفی از جمله؛ هزینه حمل و نقل، هزینه های بسته بندی، هزینه بیمه، هزینه های مرتبط با خدمات گمرکی میباشد. در خصوص برآورد قیمت و تخمین هزینه های جاری حمل و نقل و ارسال کالا مقاله ای تهییه کرده ایم که در زیر لینک آنرا قرار دادیم. برای اطلاع دقیق از قیمت ها میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

بسته بندی بار ارسالی به ونکوور

بسته بندی لوازم امری است که حتما باید بصورت تخصصی صورت بگیرد. رادمان فریت با تجربه ای بیش از ۱۸ سال در امر بسته بندی | Packing ، یکی از بهترین ها در ارائه این نوع از خدمات میباشد. برای ارسال و فریت (هوایی و دریایی) لوازم منزل به تمامی شهرهای کانادا از جمله ونکوور و تورنتو بسته بندی حتما باید بصورت حرفه ای و مطابق اصول گمرکی و فرودگاهی کانادا صورت بگیرد.

برای انجام کلیه این امور و دریافت مشاوره تخصصی در مورد بصرفه ترین و سریعترین نحوه ی ارسال بار به ونکوور و اطلاع از قوانین و هزینه ها با شماره تماس 09122486770 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ واتس اپ پیام بگذارید.

ارسال وسایل و لوازم منزل به ونکوور

ارسال انواع لوازم منزل از جمله؛ فرش ، مبلمان ، تلویزیون ، انواع آلات موسیقی مانند گیتار و پیانو و .. در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت. هیچ محدودیتی در ارسال انواع اسباب و اثاثیه خانه به ونکوور و تورنتو وجود ندارد. همچنین میتوانید لوازم منزل را بصورت دریایی هم ارسال کنید.

ارسال بار دانشجویی به ونکوور

در حال حاضر کانادا مخصوصا شهرهای ونکوور و تورنتو، بزرگترین مقصد دانشجویان ایرانی است. بدلیل صدور انواع ویزا های تحصیلی، کاری و غیره این کشور به مقصد راحتی برای ادامه تحصیل و کار و حتی مهاجرت داعم برای زندگی تبدیل شده است. تیم ما با داشتن ارتباطات گسترده با ایرانیان ساکن کانادا میتواند به سهولت مراحل حمل و ارسال لوازم شما محصلین عزیز به تمامیه شهرهای کانادا مانند؛ تورنتو، ونکوور، هالیفاکس، کبک، نپانی، ادمونتون، سسکچوان، ویکتوریا و …کمک کند.

ارسال سوغاتی به ونکوور

ارسال سوغاتی یکی از رسوم محبوب در فرهنگ ایرانی است. سوغاتی‌ها نمادهایی از فرهنگ و هنر ایران را به دیگر نقاط جهان منتقل می‌کنند. اگر شما نیز قصد ارسال سوغاتی به ونکوور کانادا را دارید، می‌توانید از لینک ارسال سوغاتی به کانادا استفاده کنید. در این لینک راهنمایی‌هایی برای ارسال سوغاتی به کانادا از ایران ارائه شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد ارسال بار به ونکوور را در لینک زیر قرار داده ایم و تقریبا تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم در این مقاله.


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *