بنر رادمان فریت

ارسال بار به کلگری | فریت هوایی و دریایی به آلبرتا

ارسال بار به کلگری

کلگری مرکز استان آلبرتا ی کانادا است که بدلیل موقعیت خاص و ویژه اش از نظر اقتصادی، هرساله مقصد بسیاری از مهاجرین ایرانی است. این شهر در جنوب استان آلبرتای کانادا و در کل در جنوب غربی کانادا واقع شده است.

فریت بار مسافری به کلگری کانادا | Air Freight to Calgary of Canada

Calgary شهری است که میتوان گفت مانند کبک Quebec بسیاری از مردم ساکن این شهر فرانسوی زبان هستند. همچنین یکی از مهمترین شهرها در زمینه ی تولید انرژی است و دارای یکی از معتبرترین دانشگاه های کانادا میباشد.

ارسال هوایی بار به کلگری | فریت بار هوایی

بطور کلی فریت بار مسافری به کلگری به ارسال انواع بار های مسافرین مانند؛ کلیه لوازم منزل ، لوازم شخصی ، آلات موسیقی ، فرش ، خوراکی و بسیاری از وسایل دیگر به این شهر گفته میشود. ارسال هوایی بار یا همان فریت بار مسافری به حمل بارها توسط هواپیما گفته میشود. توجه داشته باشید که ارسال هوایی بهترین و سریع ترین روش ارسال انواع کالا و سوغاتی به کلگری میباشد.

فرودگاه Calgary International Airport کلگری – با کلیک بر روی عکس به وبسایت فرودگاه وارد شوید.

مراحل ارسال هوایی بار به کلگری

پروسه ی فریت هوایی بار به کلگری شامل مراحل ثابتی است همچون؛

1- بستن قرار داد با یک شرکت حمل و نقل بین المللی 2- شروع فرآیند بسته بندی تخصصی بصورت تخصصی و حرفه ای 3- انتقال بار بسته بندی شده به فرودگاه امام 4- اخذ مجوز های لازم برای ارسال هوایی بار (بعد از تکمیل مدارک) 5- انجام تشریفات گمرکی و سپس صدوربارنامه (صدور بیمه نامه فریت بار مسافری) 6- دریافت تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین مورد نظر 7- تحویل بارنامه به مشتری و تسویه حساب

هزینه ارسال هوایی بار به کلگری

قیمت نهایی فریت بار مسافری به کلگری کانادا به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه به عوامل موثر بر قیمت فریت بار هوایی میپردازیم؛

1-هزینه ی بسته بندی بار 2-هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری 3-هزینه بارنامه‌ی هوایی به کانادا (هزینه به دلار $ و بر اساس تعرفه ی خط هوایی) 4-هزینه‌ی حمل بار تا فرودگاه امام خمینی 5-هزینه‌های مربوط به اخذ مجوزهای مربوط به ارسال بار به کانادا (خدمات گمرکی) 6-هزینه‌ی انجام تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

مدارک مورد نیاز ارسال بار

مدارک لازم برای فریت بار هوایی به کلگری ممکن است با توجه به مقصد، نوع کالا، محتوا و مقررات گمرکی مختلف باشد. اما به طور کلی، مدارک زیر معمولاً برای فریت بار هوایی نیاز است. این مدارک بطور کلی به پنج دسته ی اصلی تقسیم میشوند و به ترتیب اولویت اهمیت می‌توانند متفاوت باشند:

1- کارت ملی و پاسپورت مسافر

2- بلیط هواپیما

3- پته گمرکی

4- بارنامه هوایی

5- لیست بسته‌بندی (Packing List)

مدارک ارسال بار هوایی
مدارک کلی برای ارسال بار (هوایی و دریایی)

ارسال وسایل و لوازم منزل به کلگری

ارسال وسایل و لوازم منزل به کلگری کانادا به دوصورت هوایی و دریایی (از طریق کشتی) صورت میگیرد که در هزینه و زمان با یکدیگر تفاوت دارند. بعنوان مثال در ارسال دریایی میتوانید هر مقدار(وزنی و حجمی) بار را براحتی از طریق ارسال کانتینری به کلگری بفرستید که حداقل 30 و حداکثر 50 روز طول میکشد تا بار به مقصد برسد درصورتی که در ارسال هوایی، همان مقدار بار با هواپیما در مدت نهایتا 4 روز به مقصد میرسد. نکته ی قابل توجه قیمت و هزینه است که در فریت هوایی گران تر از ارسال دریایی است.

ارسال لوازم شخصی

بسته بندی و ارسال تمامی لوازم شخصی از جمله؛ آلات موسیقی مانند پیانو ، انواع قالی و فرش ، کتاب و لوازم تحریر ، لباس ، لوازم صوتی و تصویری و تلویزیون ، مواد غذایی و بسیاری از وسایل خورده ریز دیگر به کلگری توسط تیم رادمان فریت.

ارسال بار دانشجویی به کلگری

در حال حاضر کانادا بزرگترین مقصد دانشجویان ایرانی است. بدلیل صدور انواع ویزا های تحصیلی، کاری و غیره این کشور به مقصد راحتی برای ادامه تحصیل و کار و حتی مهاجرت داعم برای زندگی تبدیل شده است. تیم ما با داشتن ارتباطات گسترده با ایرانیان ساکن کانادا کمک میکند به سهولت مراحل حمل و ارسال بار دانشجویی محصلین عزیز به تمامیه شهرها مانند؛ کلگری، تورنتو، ونکوور، هالیفاکس، کبک، نپانی، ادمونتون، سسکچوان، ویکتوریا

دانشگاه کلگری University of Calgary University of Calgary

ارسال سوغاتی

ارسال سوغاتی یکی از رسوم محبوب در فرهنگ ایرانی است. سوغاتی‌ها نمادهایی از فرهنگ و هنر ایران را به دیگر نقاط جهان منتقل می‌کنند. اگر شما نیز قصد ارسال سوغاتی به کلگری را دارید، می‌توانید مقاله ارسال سوغاتی به کانادا را مطالعه کنید. در این مقاله راهنمایی‌هایی برای ارسال سوغاتی به کانادا از ایران ارائه شده است.

ارسال دریایی بار به کلگری | گروپاژ بار

هزینه ی ارسال بار دریایی به کشور کانادا به چندیم عامل بستگی دارد. مهمترین آن شهر مورد نظر است. مثلا قیمت ارسال بار از ایران به هالیفاکس با هزینه یحمل بار به تورنتو بدلیل مسافت ها و تعرفه های اعلامی از آن بندر متفاوت است. برای دریافت مشاوره و قیمت ها با متخصصین رادمان فریت در تماس باشد. عوامل موثر در قیمت ارسال بار به کانادا بشرح زیر است؛

  • حجم و وزن بار
  • هزینه‌های مربوط به امور اداری (گمرک، صدور بارنامه دریایی، سم‌پاشی …)
  • هزینه ی بسته‌بندی
  • هزینه ی انبارداری
  • هزینه حمل کانتینر به گمرک بندرعباس
  • نوع حمل ( دربستی | FCL یا گروپاژ | LCL ) بودن
  • شهر مقصد
  • هزینه های ترخیص بار در مقصد

خدمات ارسال دریایی بار به کلگری

ارسال اسباب و اثاثیه منزل به کانادا از طریق دریا توسط کشتی های باری صورت میگیرد. که معمولا کشتی باری در بین راه در دو بندر و یا بیشتر توقف دارد. این روش از ارسال به دو صورت دربستی و اشتراکی تقسیم میشود. دربستی به حالتی گفته میشود که بار ارسالی شما بعد از بسته بندی و قرارگیری در جعبه چوبی در یک کانتینر بصورت دربست بارگیری میشود و آن کانتینر صرفا برای بار شما استفاده میشود که این روش برای بارهای زیاد توصیه میشود. و البته روش دوم که به آن خورده بار و یا گروپاژ هم گفته میشود، بدین شکل است که بار ارسالی شما بهمراه یک و یا چند بار دیگر بصورت اشتراکی در یک کانتینر قرار میگیرد. که یعنی هزینه های حمل بار با نرخ مشخصی بین مشتریان تقسیم میگردد.

بسته بندی بار

بسته بندی بار ارسالی به کانادا | کلگری امری است که حتما باید بصورت تخصصی صورت بگیرد. رادمان فریت با تجربه ای بیش از ۱۸ سال در امر بسته بندی | Packing ، یکی از بهترین ها در ارائه این نوع از خدمات میباشد. برای ارسال و فریت (هوایی و دریایی) انواع بار و کالا به کانادا بسته بندی حتما باید بصورت حرفه ای و مطابق اصول گمرکی و فرودگاهی صورت بگیرد.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *