بنر رادمان فریت

ارسال بار به ونکوور Vancouver | فریت هوایی و دریایی

ارسال بار به ونکوور Vancouver

ارسال انواع بار های شخصی و همچنین تمامی کالاهای تجاری به سرتاسر کشور کانادا ارسال بار کانادا Canada از طریق فریت دریایی و فریت هوایی. در این مقاله با مراحل و شرایط و انواع خدمات رادمان فریت در فریت بار به کانادا آشنا شده و نسبت به هزینه‌های ارسال بار به کانادا، ممنوعیت‌ها و اطلاعات گمرکی فرودگاه‌های کانادا و نکات بسته بندی و همچنین انواع فریت بار به شهر ونکوور Vancouver آگاهی خواهید یافت. ارسال تخصصی وسایل و لوازم مسافرین محترم به تمامی شهرهای استان بریتیش کلمبیا | British Colombia از جمله؛

ونکوور (Vancouver) | ویکتوریا (Victoria) | کلگری (Kelowna) | سوری (Surrey) | برنابی (Burnaby)

ارسال وسایل و لوازم منزل به ونکوور کانادا

ارسال وسایل و لوازم کامل منزل به کشور کانادا و شهر ونکوور، از طریق فریت هوایی (هواپیما) و دریایی (کشتی/کانتینر) انجام میشود. از آنجایی که بسیاری از مسافران وسایل منزل خود را بطور کامل با خود به این کشور میبرند، مطلبی را در این خصوص تهییه کرده ایم که میتوانید برای مطالعه بر روی لینک های زیر کلیک کنید. در این مقالات بطور کامی شرایط، مراحل، مدارک مورد نیاز و هزینه ها را شرح داده ایم.

ارسال بار شخصی به ونکوور | مواد غذایی، آلات موسیقی، سوغاتی، خشکبار، فرش

برای ارسال بار شخصی به ونکوور، ابتدا با یک شرکت حمل و نقل یا شرکت فریت بار تماس بگیرید و کارشناسان را از جزئیات مربوط به بار و زمان ارسال مطلع سازید. بارهای شخصی باید مطابق با قوانین حمل و نقل و گمرک کانادا باشند. بار شخصی شامل تمامی وسایل شخصی و کاری مورد نیاز فرد میباشد که میتواند شامل مواد غذایی، آلات موسیقی، سوغاتی، خشکبار، فرش و بسیاری از وسایل دیگر به کانادا باشد.

ارسال خورده بار به ونکوور

خورده بار معمولا به بارهایی گفته میشود که توسط مسافرین حمل میشوند و مقدار آنها زیر 100 کیلو است. در واقع میزان بار مجاز قابل حمل با کلاس اکونومی حداکثر تا ۳۰ کیلوگرم (یک چمدان) با کلاس بیزینس حداکثر تا ۴۰ کیلوگرم (دو چمدان) و فرست کلاس حداکثر تا ۵۰ کیلوگرم (دو چمدان).

ارسال بار به ونکوور از شهرستان توسط تیم رادمان فریت انجام پذیر است.

بسته بندی بار ارسالی

بسته بندی بار ارسالی حتما باید تخصصی و منطبق با اصول گمرکات و فرودگاه های کانادا باشد. ازین جهت تیم بسته بندی رادمان فریت با سابقه درخشان و دارا بودن تیم تخصصی بسته بندی در خدمت هم میهنان عزیز میباشد. برای ارتباط با متخصص بسته بندی و پرسش های متداول به واتس اپ واتس اپ
ما پیام بدهید.

فریت بار به ونکوور Vancouver

فریت بار به ونکوور Vancouver در کمترین زمان و با بهترین قیمت توسط تیم رادمان فریت انجام میشود. برای دریافت اطلاعات در این زمینه لطفا به لینک زیر مراجعه کنید. برای ارسال سریع بار به کانادا میتوانید به لینک فریت سریع بار به کانادا مراجعه کنید.

فریت هوایی بار به ونکوور

محاسبه ی قیمت خورده بار و بارهای مسافریه هوایی به کانادا به شش حالت زیر انجام میشود که عبارتند از؛

حالت اولمینیموم بار (وقتی وزن بار بین ۱ الی ۱۵ کیلو است).
حالت دومبارهایی که وزنشان بین ۱۵ تا ۴۵ کیلوگرم است.
حالت سومبارهایی که وزنشان بین ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم است.
حالت چهارمبارهایی که وزنشان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم است.
حالت پنجمبارهایی که وزنشان بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است.
حالت ششموقتی وزن بیشتر از ۵۰۰ کیلو باشد فرمول محاسبه آن بر اساس وزن و حجم در نظر گرفته میشود.

فریت دریایی بار به ونکوور

برای ارسال دریایی بار به کانادا و شهر ونکوور، معمولاً از مهمترین بندر British Columbia | بریتیش کلمبیا مانند؛ بندر ونکوور، استفاده میشود. و سپس بارها به شهرهای دیگر این استان همچون ویکتوریا Victoria | کلونا Kelowna | پنتیکتون Penticton | ویستلر Whistler | ریچموند Richmond | حمل می‌شوند.

بهترین روش برای ارسال بار های حجیم و زیاد روش فریت دریایی میباشد

گروپاژ بار به ونکوور Vancouver

حمل بار بصورت اشتراکی را که بارها در یک کانتینر قرار میگیرند، گروپاژ نام دارد و بسیار مرغون بصرفه تر از حالتی است که توسط یک کانتینر دربست حمل شوند. زیرا در این روش از حمل شما فقط نیاز به پرداخت هزینه فضای استفاده شده برای بار خود را دارید.

گروپاژ بار به ونکوور

درواقع شما زمانی نیاز به استفاده از این روش حمل را دارید که حجم بار شما کمتر از کل فضای یک کانتیننر باشد و همچنین هزینه ی حمل همین مقدار بار از طریق هواپیما نسبت به گروپاژ خیلی بیشتر است.

هزینه ارسال بار | قیمت ها

هزینه ارسال بار به سرتاسر کانادا از جمله تورنتو بستگی به عوامل مخالفی از جمله؛ هزینه حمل و نقل، هزینه های بسته بندی، هزینه بیمه، هزینه های مرتبط با خدمات گمرکی میباشد. در خصوص برآورد قیمت و تخمین هزینه های جاری به لینک هزینه ارسال بار مراجعه کنید.

خدمات بسته بندی بار ارسالی به کانادا

بسته بندی یکی از مهمترین اقداناتی اولیه برای ارسال بار به کانادا از جمله ونکوور میباشد. برای ارسال تمامی کالا ها، بسته بندی حتما باید صورت بگیرد. در واقع یکسری خدمات ارسال و فریت بار باید رعایت بشوند از جمله مهمترین آنها بسته بندی مطابق با اصول فرودگاه و گمرک.

تشریفات و خدمات گمرکی

میتوانید برای انجام تشریفات و خدمات گمرکی با متخصصین رادمان فریت تماس بگیرید. یکی از خدمات قابل ارائه توسط تیم ما انجام صفر تا صد خدمات گمرکی برای مسافرین و مشتریان گرامی میباشد. قاعدتا انجام امور اداری نیاز به آشنایی با پروسه و بروکراسی اداری دارد که تیم رادمان فریت آنرا در اصرع وقت و به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

2 پاسخ به “ارسال بار به ونکوور Vancouver”

  1. […] ها و شهر های کانادا از جمله؛ ادمونتون، کبک، کالگری، ونکوور، ویکتوریا، مونترال، هالیفاکس، اوتاوا و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *