بنر رادمان فریت

ارسال بار به تورنتو Toronto | فریت هوایی و دریایی

ارسال بار به تورنتو Toronto

ارسال بار به تمامی شهر های مهم کانادا مانند ادمونتون Edmonton | مونترآل Montreal | ونکوور Vancouver | تورنتو Toronto | کالگری Calgary از طریق فریت بار هوایی و یا فریت دریایی توسط رادمان فریت انجام میگیرد.

اونتاریو Ontario را میتوان اولین مقصد مهاجرین و دانشجویان به کانادا دانست، همچنین تورنتو Toronto بعنوان مرکز ایالت اونتاریو مقصد اصلیه ارسال بارهای شخصی به کشور کانادا میباشد.

ارسال هوایی بار به Toronto

بیشترین بار ارسالی به مقصد تورنتو از طریق فرودگاه پیرسون Toronto Pearson Airport انجام میشود. ارسال هوایی بار هوایی یا فریت هوایی بار بهترین و سریعترین روش ارسال بار های شخصی(لوازم شخصی، وسایل منزل، آلات موسیقی و غیره ..) و دانشجویی به تورنتو کانادا میباشد.

فرودگاه های مهم اونتاریو عبارتند از:

فرودگاه بین‌المللی تورنتو پیرسون (Toronto Pearson International Airport) در تورنتو.

فرودگاه تورنتو پیرسون

ارسال دریایی بار به Toronto

برای ارسال بار به کانادا یا ارسال بار از کانادا، معمولاً از بنادر مهمی مانند مونترآل و ونکوور بهره‌برداری می‌شود، و سپس بارها به شهرهای داخلی نظیر تورنتو حمل می‌شوند زیرا که تورنتو دارای بندر نمیباشد.

بندر تورنتو-ارسال بار دریایی

ارسال بار دریایی بهترین روش حمل برای بارهای بزرگ و حجیم مانند لوازم و وسایل منزل میباشد

گروپاژ به تورنتو Toronto

حمل بار بصورت اشتراکی را که بارها در یک کانتینر قرار میگیرند، گروپاژ نام دارد و بسیار مرغون بصرفه تر از حالتی است که توسط یک کانتینر دربست حمل شوند. درواقع شما زمانی نیاز به استفاده از این روش حمل را دارید که حجم بار شما کمتر از کل فضای یک کانتیننر باشد و همچنین هزینه ی حمل همین مقدار بار از طریق هواپیما نسبت به گروپاژ خیلی بیشتر است.

فریت بار به تورنتو Toronto

فریت بار به تورنتو Toronto در کمترین زمان و با بهترین قیمت ها توسط تیم رادمان فریت انجام میشود. برای دریافت اطلاعات در این زمینه لطفا به لینک زیر مراجعه کنید.

فریت بار شخصی به تورنتو Toronto

برای فریت بار شخصی به تورنتو Toronto، ابتدا با یک شرکت حمل و نقل یا شرکت فریت بار تماس بگیرید و جزئیات مربوط به بسته‌ها و زمان ارسال را ترتیب دهید. بارهای شخصی باید مطابق با قوانین حمل و نقل و گمرک کانادا باشند. پس از آن، فرودگاه بین‌المللی تورنتو پیرسون یا فرودگاه‌های دیگر در شهر مقصد بار های ارسالی میباشند. حتماً قبل از ارسال بسته‌ها و لوازم شخصی، نیاز است تمامی مستندات گمرکی و مالی مورد نیاز را تأمین کنید.

ارسال بار مسافری به تورنتو Toronto

برای ارسال بار مسافری به تورنتو، شما می‌توانید از خدمات شرکت‌های حمل و نقل معتبر یا خدمات پستی استفاده کنید. ابتدا باید بسته‌ها بر اساس قوانین(بین المللی) ارسال بار، به دقت بسته‌بندی شوند. سپس با شرکت انتخابی تماس بگیرید و توافق نمایید. پس از ارسال، شماره پیگیری برای پیگیری بار ارائه می‌شود. توصیه می‌شود تمامی مدارک مربوط به بار و شناسایی را به دقت نگه دارید. همچنین، با قوانین و مدارک گمرک و حمل و نقل هوایی کانادا آشنا شوید تا از بروز هر گونه مشکلاتی در امان بمانید.

ارسال بار دانشجویی به تورنتو Toronto

برای دریافت اطلاعات کامل از مدارک مورد نیاز، لیست هزینه ها و تخفیفات ارسال انواع بارهای دانشجویی به سرتاسر کانادا بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد صفحه ی ارسال بار دانشجویی شوید.

ارسال لوازم منزل به تورنتو Toronto

ارسال وسایل و لوازم منزل بطور کامل به کشور کانادا امکان پذیر است. از آنجایی که بسیاری از مسافران وسایل منزل خود را بطور کامل با خود به این کشور میبرند، مقاله ای در این خصوص تهییه کرده ایم که میتوانید برای مطالعه بر روی لینک زیر کلیک کنید. در این مقاله بطور کامی شرایط، مراحل، مدارک مورد نیاز و هزینه ها را شرح داده ایم.

هزینه ارسال بار به تورنتو | قیمت فریت بار به تورنتو

هزینه ارسال بار به سرتاسر کانادا از جمله تورنتو بستگی به عوامل مخالفی از جمله؛ هزینه حمل و نقل، هزینه های بسته بندی، هزینه بیمه، هزینه های مرتبط با خدمات گمرکی میباشد. در خصوص برآورد قیمت و تخمین هزینه های جاری حمل و نقل و ارسال کالا مقاله ای تهییه کرده ایم که در زیر لینک آنرا قرار دادیم. برای اطلاع دقیق از قیمت ها میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مراحل ارسال بار به تورنتو

مراحل کلی ارسال بار به تورنتو Toronto بشرح زیر میباشد؛

انتخاب شرکت حمل و نقلانتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر و با تجربه بسیار مهم است. تحقیق و مقایسه قیمت‌ها و خدمات آنها را انجام دهید.
بسته‌بندیابتدا باید بار خود را به دقت بسته‌بندی کنید. از جعبه‌های مقاوم و محافظ استفاده کنید و محتویات را ایمن کنید.
تهییه مستنداتتمامی مدارک مورد نیاز را تهیه کنید، از جمله فاکتورها و مدارک گمرکی.
ارسال باربسته‌ها را به شرکت حمل و نقل تحویل دهید یا آن‌ها را تحت نظر کمیته حمل و نقل قرار دهید.
پیگیری بعد از ارسالشماره پیگیری بار را دریافت کنید و وضعیت ارسال خود را به صورت دوره‌ای پیگیری کنید.
دریافت بارپس از رسیدن بار به تورنتو، آن را دریافت کنید و از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
پرداخت هزینه گمرکاگر بار از خارج کانادا آمده است، مراحل گمرکی را طی کنید و مالیات و گمرک را پرداخت کنید.
تحویل نهاییبار را به مقصد نهایی تحویل بگیرید یا به آدرس مورد نظر ارسال شود

تشریفات گمرکی و صدور بارنامه

میتوانید برای انجام تشریفات و خدمات گمرکی با متخصصین رادمان فریت تماس بگیرید. یکی از خدمات قابل ارائه توسط تیم ما انجام صفر تا صد خدمات گمرکی برای مسافرین و مشتریان گرامی میباشد. قاعدتا انجام امور اداری نیاز به آشنایی با پروسه و بروکراسی اداری دارد که تیم رادمان فریت آنرا در اصرع وقت و به بهترین شکل ممکن انجام میدهد. میتوانید برای اطلاع بیشتر از انواع مدارک گمرکی به لینک زیر وارد شوید.


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

5 پاسخ به “ارسال بار به تورنتو Toronto”

  1. […] قوانین و مدارک واردات وسایل و لوازم منزل به کانادا فریت هوایی وسایل منزل ارسال بار به تورنتو Toronto […]

  2. Carmen Riccio گفت:

    These are genuinely great ideas in regarding blogging.
    You have touched some fastidious factors here. Any way keep up wrinting.

  3. […] های حمل کننده متفاوت میباشد. مثلا هزینه ی ارسال بار به تورنتو اندکی تفاوت دارد با هزینه ی ارسال به مونترال و ونکوور. […]

  4. […] انواع محموله های شخصی و تجاری به شهر های ونکوور ، تورنتو و مونترال از طریق فریت بار هوایی و دریایی ( ارسال […]

  5. […] ارسال انواع بار و کالا به تورنتو از سرتاسر شهرهای ایران مانند؛ اصفهان ، شیراز ، تبریز ، گیلان ، بندر عباس ، مشهد ، البرز ، تهران ، مازندران ، کردستان و … […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *