بنر رادمان فریت

بسته بندی اساس کشی - Radmn Freight

بسته بندی اساس کشی

بسته بندی اسباب کشی نوعی از بسته بندی است که برای جابجایی لوازم منزل بکار میرود. خدمات بسته بندی رادمان فریت صرفا برای فریت بار و حمل بین المللی نیست. در واقع خدمات بسته بندی حرفه ای برای وسایل و لوازم منزل هم استفاده میشود.

بسته بندی لوازم منزل

برای دریافت اطلاعات دقیق انواع بسته بندی و آشنایی با متریال و مراحل کار همراه با عکس بر روی عکس و یا کلمه ی لینک کلیک کنید و وارد صفحه مقاله شوید.

نکات بسته بندی اساس کشی

بسته بندی وسایل منزل یک فرآیند مهم و ضروری است که برای جابجایی یا اسباب کشی منزل باید با دقت و مراعات انجام شود. در زیر چند نکته مهم برای بسته بندی وسایل منزل آمده است:

جداسازی اشیاء: ابتدا باید وسایل خود را بر اساس نوع و استفاده مرتب کرده و اشیاء شخصی، لوازم شیشه‌ای، لوازم آشپزخانه و غیره را جدا کنید.

استفاده از جعبه‌های مقاوم: برای اشیاء سنگین و حساس مانند لوازم شیشه‌ای و چینی، از جعبه‌های مقاوم با مواد پرکننده مانند پلاستیک حباب‌دار، کاغذهای روفرشی و کاهش‌دهنده ضربه استفاده کنید.

برچسب‌گذاری جعبه‌ها: برای آسانی در بازگرداندن اشیاء به جایگاه اصلی آن‌ها در منزل جدول برچسب‌گذاری وسایل می‌تواند مفید باشد.

استفاده از پوشش‌های محافظ: برای مبلمان و اشیاء بزرگ، از پوشش‌های محافظ مانند پوشش‌های پلاستیکی یا پارچه‌ای استفاده کنید تا در حین جابجایی از خراش یا صدمات جلوگیری کنید.

انتخاب بسته‌بندی مناسب: برای وسایل کوچک‌تر مانند کتاب‌ها، لوازم الکترونیکی و لوازم کوچک آشپزخانه از جعبه‌های کوچک و جعبه‌های فریزری استفاده کنید.

محافظت از لوازم الکترونیکی: قبل از بسته بندی لوازم الکترونیکی مانند تلویزیون، کامپیوتر و دستگاه‌های دیگر، از جعبه‌های اصلی و محافظت کننده آن‌ها استفاده کنید.

مراقبت از لوازم شیشه‌ای: برای لوازم شیشه‌ای مانند لیوان‌ها و گلدان‌ها، از کاغذ روفرشی و جعبه‌های محافظ استفاده کنید تا در حین حمل و نقل آسیب نبینند.

با رعایت این نکات، شما می‌توانید وسایل منزل خود را با اطمینان بسته بندی کرده و بصورت امن به مقصد جدید خود انتقال دهید.

بسته بندی حرفه ای رادمان فریت

بسته بندی لوازم منزل امری است که حتما باید بصورت تخصصی صورت بگیرد. رادمان فریت با تجربه ای بیش از ۱۸ سال در امر بسته بندی | Packing ، یکی از بهترین ها در ارائه این نوع از خدمات میباشد. بسته بندی لوازم و وسایل منزل بمنظور جابجایی (اثباب کشی) طبق اصول خاصی صورت میگیرد.

برای ارسال و فریت (هوایی و دریایی) لوازم منزل به کشورهای دیگری مانند؛ کانادا، آمریکا، استرالیا و کشورهای اروپایی، بسته بندی حتما باید بصورت حرفه ای و مطابق اصول گمرکی و فرودگاهی صورت بگیرد.

بسته بندی وسایل شخصی

بسته بندی بصورت تک محصولی و عمده توسط تیم رادمان فریت انجام پذیر است. خدمات بسته بندی وسایل خاصی مانند؛ پیانو، یخچال و فریزر، انواع آلات موسیقی و ساز، و انواع وسایل شخصی و لوازم منزل. بعضی وقت ها پیش میآید که برخی از اساس منزل نیاز به بسته بندی جداگانه و سفارشی دارد. در این صورت میتوانید برای دریافت خدمات تخصصی Packing با ما تماس بگیرید.

برای انجام کلیه این امور و دریافت مشاوره تخصصی در مورد بصرفه ترین و سریعترین نحوه ی ارسال بار و اطلاع از قوانین و هزینه ها با شماره تماس 09122486770 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ واتس اپ پیام بگذارید.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *