بنر رادمان فریت

فریت بار به کانادا | ارسال هوایی و دریایی بار به کانادا

فریت بار به کانادا

موسسه رادمان فریت با تجربه ای بیش از یک دهه در زمینه ی ارسال کالا و بار به کشور کانادا میباشد. ارسال بار هوایی به این کشور بصورت تخصصی انجام میشود.

ارسال بار به کانادا

اگر به فکر مهاجرت و یا تحصیل در کشور کانادا هستید، به این فکر کرده اید که اسباب و لوازم مورد نیاز خود را چگونه با خود ببرید؟ مقدار اساس و بار قابل حمل شما میتواند به اندازه ی یک ساک دستی و حتی یک کانتینر بزرگ باشد. شاید برایتان سوال باشد که آیا میتوان حجم زیادی از کالا را بعنوان بار با خود به کشورهای دیگر برد؟ جواب این سوال بله است!

اول از هر چیز روش حمل بار را مشخص کنید. تشخیص روش ارسال بار بستگی به حجم و وزن محموله دارد. و همچنین زمان مورد نطرتون برای رسیدن بار به کانادا و هزینه ها و قیمت تمام شده نکته ی تعیین کننده دیگری در انتخاب روش فریت بار است.

مراحل ارسال بار به کانادا

جابجایی و حمل بار و مرسوله به کشورهای مختلف مانند؛ کانادا، امریکا، استرالیا و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط جهان نیازمند انجام اقدامات و رعایت نکاتی است که در این مقاله سعی داریم با بیان آنها، به راحتی انجام این پروسه بپردازیم. در ادامه به چند نکته و مساله اساسی در این باره اشاره میکنیم.

شرکت حمل کننده بار

بعد از اینکه تصمیم گرفتید که به خاک کانادا وارد شوید(مهاجرت، تفریحی، تحصیلی و …) اولین اقدامی که باید انجان بدهید، پیدا کردن شرکت حمل کننده (career) مناسب میباشد. شرکت های زیادی در این زمینه وجود دارند که میتوان گفت که تقریبا وظایفی یکسانی را انجام میدهند. اما نکته ی اصلی که باید به آن توجه داشت، میزان تجربه و کیفیت خدمات قابل ارائه این شرکت های حمل و نقل میباشد.

رادمان فریت

یکی از بزرگترین مزایای رادمان فریت این است که متخصصین ما از مرحله ی بسته بندی وسایل تا دریافت بار در کشور مقصد در کنار شما هم میهنان عزیز خواهند بود.

بسته بندی بار ارسالی به کانادا

پک کردن (packing) لوازم ارسالی یکی از مهمترین مراحل است. شاید در نگاه اول بسیار ساده و سطحی بنظر بیاید اما عدم رعایت اصول و نکات آن، میتواند خسارات و آسیب های جبران ناپذیری را به کالا و بار وارد بکند. بعنوان مثال تصور بکنید شما قصد دارید تا لوازم منزلتان را بهمراه خود به کشور کانادا ببرید. اولین نگرانی و سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید اینست که؛ آیا سالم به مقصد میرسند؟ آیا میتوانم لوازم شخصی و ارزشمند خود را ببرم؟ لطفا به لینک های زیر در مورد بسته بندی رجوع کنید.

جعبه چوبی بار

بسته بندی لوازم و وسایل منزل

بسته بندی تلویزیون TV

تشریفات فرودگاهی و گمرکی

اولین اقدام جهت صدور بارنامه، تشکیل پرونده و تهیه مدارک گمرکی ارسال بار است. صدور بارنامه مهمترین قسمت ارسال کالا میباشد. مهمترین قسمت تشریفات گمرکی را میتوان اظهارنامه گمرکی نامید. سندی که ارزش و محتوای آنچه را که که قصد دارید با خود ببرید را مشخص میکند. برای مشاوره و انجام اقدامات گمرکی (تشریفات) میتوانید از طریق تماس با شماره 09122486770 و واتس اپ واتس اپبا متخصصین ما تماس بگیرید. 

مدارک لازم برای فریت بار هوایی

فریت هوایی وسایل منزل

هزینه ها ی ارسال بار به کانادا

هزینه های جاری بر اساس شهر مورد نظر و شرکت های حمل کننده متفاوت میباشد. مثلا هزینه ی ارسال بار به تورنتو اندکی تفاوت دارد با هزینه ی ارسال به مونترال و ونکوور. هزینه های بسته بندی لوازم منزل و بسته بندی بار شخصی نیز به مجموع هزینه های ارسالی اضافه خواهد شد. برای اطلاع بیشتر و دقیق از ریز هزینه های ریالی و دلاری میتوانید به لینک هزینه ارسال بار مراجعه کنید.

نکات مهم در فریت بار به کانادا

یکی از مهمترین قوانین حمل بار هوایی به کانادا بدین صورت است که مسافران بعد از اولین ورود به کانادا اسباب و لوازمی را که می خواهند از ایران ارسال کنند، باید لیست اقلام را اعلام و فرم دیکلریشن را پر کنند. مهاجران میتوانند تا مدت زمان چهار سال، این اسباب و اثاثیه (که در لیست اقلام آورده شده اند) را بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی بین دو کشور فریت بار(ارسال بار) کنند .

قوانین و مدارک واردات وسایل منزل به کانادا

کالاهای ممنوع الورود به کانادا

بر اساس قوانین مرزبانی کانادا اقلامی را نمیتوان به این کشور وارد کرد که لیست آنها در زیر آمده است.

  • حیواناتی که در حال انقراض میباشند. همچنین لباس ها و پوشاکی که از اجزای بدن حیوانات ساخته شده اند مانند انواع پالتو ها و شال های پوست.
  • عطر و ادکلن در صورتی که دارای مواد مشتعل باشد. (نباید حاوی الکل باشد)
  • خوراکی های سرخ شده و منجمد شده، شیر، گوشت (خام و پخته)
  • داروهایی که حاوی آرامبخش و مخدر میباشند مانند انواع کدویین ها و غیره. گفتنی است که برای حمل هرگونه دارو بهتر است که حتما نسخه پزشک خود را به همراه داشته باشید. لیست داروهای ممنوع الورود به کانادا بشرح زیر میباشد.
  • استامینوفن کدیین (مخدر)
  • Chlordiazepoxide (روانگردان)
  • Diphenoxylate (مخدر)
  • Clonazepam (مخدر)
  • قرص های حاوی سودوافدرین مانند؛ Bencical | Coldax | Bencical | Sudafed | Cold stop | Suda cold
کالاهایی را که نمیتوانید با خود به داخل هواپیما ببرید و همچنین اجازه ی حمل و ارسال آتهارا در قسمت بار نیز ندارید.
لیست کالاهای ممنوع الورود به کانادا (کشتی و هواپیما) را در عکس بالا مشاهده بفرمایید

وبسایت رسمی مرزبانی کانادا

مدارک مورد نیاز ارسال بار به کانادا

برای ارسال بار شما نیاز دارید که مدارکی را از قبل تهیه بکنید که شامل موارد زیر میباشند؛

  1. لیست لوازم و کالاهای ارسالی (packing list)
  2. کپی از مدرک شناسایی (کارت ملی فرستنده در ایران)
  3.  مشخصات، آدرس و شماره تماس فرستنده در ایران
  4. کپی از صفحه اول پاسپورت فرستنده در ایران
  5. آدرس ایمیل فرستنده و گیرنده بار
  6. مشخصات کامل دریافت کننده بار مانند؛ آدرس و شماره تماس در کشور کانادا
  7. کپی از تصویر پاسپورت دریافت کننده بار در کانادا

فریت بار هوایی به کانادا (Cargo & Freight)

ارسال بار هوایی به تمامی شهر های کانادا از طریق هواپیما صورت میگیرد. این روش حمل دارای مزیت هایی از جمله سرعت بالا میباشد. البته بیشتر در ارسال لوازم کم حجم و انواع بار مسافری و دانشجویی مورد استفاده است. ارسال هوایی به این شکل صورت میگیرد که بعد از بسته بندی بر طبق اصول و قواعد حمل هوایی، در قسمت باری هواپیمای مسافربری Freight و یا اگر مقدار و حجم بار زیاد باشد توسط هواپیمای باری Cargo منتقل میشود.

فریت سریع بار به کانادا

فریت بار به کانادا
ارسال بار به کانادا از طریق هواپیما

در واقع حمل بار به کانادا از طریق دو روش انجام میگیرد.

  1. فریت بار؛ مخصوص کسانی است که قصد سفر دارند و میزان اندکی بار با خود حمل میکنند. البته محدودیتهایی را دارد مانند، میزان مجاز وزن قابل حمل(30 کیلوگرم) که اگر وزن بار مسافر ازین مقدار بیشتر شود شامل هزینه های اضافه بار میگردد.
  1. کارگو (cargo)؛ این روش برای حمل مقدار بار زیاد است که از طریق هواپیمای باری انجام میشود. و بیشتر برای کسانی مناسب است که در زمینه ی تجارت و یا صادرات فعال میباشند. همچنین شرکت های حمل هوایی به میزان مشخصی برای هر کیلو از بار بیمه ای را در نظر میگیرند که در صورت تمایل برای دریافت حق بیمه ی بیشتر میتوانید از بیمه ی تکمیلی حمل هوایی استفاده کنید.

ارسال دریایی بار به کانادا (shipping)

حمل با کشتی روش دیگری از ارسال میباشد که خود به دو بخش (گروپاژ) LCL و (دربستی) FCL تقسیم میگردد.

  1. خورده بار (گروپاژ) LCL که برای ارسال بار هایی با مقدار کمتر از یک کانتینر میباشد. منظور از مقدار کم یعنی حجم و وزن بار ارسالی شما در حد یک کانتینر کامل نمیباشد و در نهایت قسمتی از یک کانتینر را اشغال میکند. این روشی مرقون بصرفه برای کسانی است که، اگر بارشان را با هواپیما ارسال کنند شامل هزینه های بسیار زیادی میشود و همچنین تمایل ندارند که هزینه کرایه یک کانتینر را بصورت در بست بپردازند. درواقع در این روش از حمل بار، وسایل مشتری بصورت اشتراکی با یک بار دیگر در یک کانتینر(container) قرار میگیرد. (هزینه ها تقسیم میشود بین مشتری ها). توصیه میشود برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک گروپاژ کلیک کنید.
  1. فول‌بار (دربستی) FCL این روش وقتی مورد استفاده قرار میگیرد که بار شما بحدی است که ظرفیت کامل یک کانتینر را اشغال میکند. بدلیل تغییرات تعرفه های حمل دریایی، لطفا برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید.

در کل عواملی مانند نوع بار( بار مسافری و شخصی)، حجم بار (کانتینر دربست و گروپاژ) و همچنین مقصد مورد نطر بر قیمت حمل دریایی تاثییر گزارند.

ارسال دریایی لوازم منزل به کانادا

میتوانید مقالات مربوط به ارسال بار به کانادا را در لیست زیر مشاهده و مطالعه کنید

ارسال بار به مونترال Montreal

ارسال بار به ونکوور Vancouver

ارسال بار به تورنتو Toronto

قوانین و مدارک واردات وسایل و لوازم منزل به کانادا

ارسال سریع بار به کانادا

فریت بار به کانادا از شهرستان

ارسال فرش به کانادا

ارسال سوغاتی به کانادا

ارسال دریایی لوازم منزل به کانادا

فریت بار به کانادا

فریت بار به کانادا از تبریز

فریت بار به کانادا از شیراز

فریت بار به کانادا از اصفهان


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

5 پاسخ به “فریت بار به کانادا”

  1. […] جهان منتقل می‌کنند. اگر شما نیز قصد ارسال سوغاتی به کانادا را دارید، می‌توانید از این مقاله برای بهترین استفاده […]

  2. […] ها و نباید های فریت فرش به شهر های کانادا را حتما رعایت کنید و برای اطلاع بیشتر از نکات و […]

  3. […] لوازم منزل و بار مسافری و شخصی از تبریز به کانادا یکی از بیشترین موارد ارسالی به […]

  4. […] کلی فریت بار مسافری به کلگری به ارسال انواع بار های مسافرین مانند؛ کلیه لوازم […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *