بنر رادمان فریت

ارسال بار به مونترال Montreal - Radmn Freight

ارسال بار به مونترال Montreal

ارسال انواع بار های شخصی و همچنین تمامی کالاهای تجاری به سرتاسر کشور کانادا ارسال بار کانادا Canada از طریق فریت دریایی و فریت هوایی. در این مقاله با مراحل و شرایط و انواع خدمات رادمان فریت در فریت بار به کانادا آشنا شده و نسبت به هزینه‌های ارسال و فریت بار به مونترال، قوانین و فرودگاه‌های استان کبک و نکات بسته بندی و همچنین انواع ارسال بار به شهر Montreal آگاهی خواهید یافت.

فریت بار به مونترال

ارسال تخصصی وسایل و لوازم منزل و انواع بارهای شخصی و مسافری به تمامی شهرهای استان Quebec | کبک از جمله خود کبک و مونترال

فریت بار به مونترال | Montreal

فریت انواع بار مسافری و شخصی و همچنین کالاهای صادراتی به مونترال Montreal در کمترین زمان و با بهترین قیمت توسط تیم رادمان فریت انجام میشود. برای دریافت اطلاعات در این زمینه لطفا به لینک زیر مراجعه کنید. برای ارسال سریع بار به کانادا میتوانید به لینک فریت سریع بار به کانادا مراجعه کنید.

فریت هوایی بار به مونترال

فریت هوایی انواع بار به تمامی شهرهای ایالت کبک کانادا مخصوصا شهر مونترال که مقصد بسیاری از دانشجویان و مهاجرین میباشد. فریت بار مسافری در شش حالت وزنی انجام می شود. با توجه به وزن بار خود بر اساس جدول زیر اقدام کنید.

حالت اولمینیموم بار (وقتی وزن بار بین ۱ الی ۱۵ کیلو است).
حالت دومبارهایی که وزنشان بین ۱۵ تا ۴۵ کیلوگرم است.
حالت سومبارهایی که وزنشان بین ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم است.
حالت چهارمبارهایی که وزنشان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم است.
حالت پنجمبارهایی که وزنشان بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است.
حالت ششموزن بیشتر از ۵۰۰ کیلو | فرمول محاسبه آن بر اساس وزن و حجم در نظر گرفته میشود.

فریت مواد غذایی و خوراکی و سوغاتی و خشکبار به مونترال

بسیاری از مهاجرین و مسافرین به مقصد کانادا با خود مقداری مواد خوراکی را در غالب سوغاتی از جمله؛ خشکبار و مواد غذایی با خود حمل میکنند. ارسال این اقلام نیازمند رعایت نکات، قوانین و بسته بندی اصولی و حرفه ای میباشد. بار شخصی شامل تمامی وسایل شخصی و کاری مورد نیاز فرد میباشد که میتواند شامل مواد غذایی، آلات موسیقی، سوغاتی، خشکبار، فرش و بسیاری از وسایل دیگر به کانادا باشد.

فرودگاه های بین المللی کبک | Quebec

کبک یکی از استان های بزرگ و کلیدی کانادا میباشد که از مهمترین مراکز اصلی تجارت و بیزینس در این کشور محسوب میشود. این استان فرانسوی زبان، دارای پنج فرودگاه اصلی است که در ادامه به سه فرودگاه مهم ترانزیت و باری که برای فریت بارهای ارسالی مورد استفاده قرار میگیرند را معرفی کرده ایم.

Pierre Elliott Trudeau International Airport | فرودگاه بین المللی پیارتریاگ مونترال
 فرودگاه بین المللی پیارتریاگ مونترال

فرودگاه بین المللی پیارتریاگ مونترال در شهر مونترال واقع شده است و بزرگترین فرودگاه کبک میباشد. این فرودگاه خدمات پروازی به مقاصد ملی و بین المللی و همچنین فریت بار هوایی ارائه میدهد.

Quebec City Jean Lesage International Airport | فرودگاه بین المللی کبک سیتی
فرودگاه بین المللی کبک سیتی

فرودگاه بین المللی کبک سیتی در شهر کبک واقع شده استو خدمات پروازی به مقاصد داخل کشور و حتا بین المللی ارائه میدهد. بیشترین فریت بار هوایی در کبک از طریق این فرودگاه انجام میشود.

Montreal-Mirabel International Airport | فرودگاه بین المللی مونترال-میرابل
 فرودگاه بین المللی مونترال-میرابل

فرودگاه بین المللی مونترال-میرابل در شهر وندور واقع شده است و خدمات پروازی به شهرهای داخلی کانادا و همچنین کشورهای دیگر را ارائه میدهد. برای فریت بار بین شهری در کانادا بسیار کاربرد دارد.

گروپاژ بار به مونترال و کبک

بهترین روش ارسال بار های زیاد و حجیم با هزینه کمتر گروپاژ میباشد. برای فریت بار به مونترال و دیگر شهرهای استان کبک به روش گروپاژ (حمل اشتراکی بار در یک کانتینر و از طریق فریت دریایی) باید با شرکت های ارائه دهنده ی این نوع از خدمات حمل و نقل تماس بگیرید. رادمان فریت با سابقه ی بالای 18 سال آماده ارائه انواع خدمات ارسال، بسته بندی و انجام کلیه تشریفات گمرکی میباشد.

فریت و ارسال دریایی بار به بندر مونترال

استان کبک کانادا دارای چهارده بندر میباشد که مهمترین آن بندر مونترال است. حمل و نقل و انتقال بسیاری از لوازم ارسالی همچون وسایل منزل که معمولا با کانتینر و کشتی حمل میشوند به این بندر ارسال میشود.

ارسال دریایی بار بندر مونترال

بندر دریایی مونترال در جنوب غرب کانادا واقع شده و به شهر مونترال و کبک که پایتخت استان است متصل میباشد. از آنجایی که این بندر به دریای سن لورانس وصل میباشد، برای حمل و نقل کالاهای بزرگ و کشتی های باری بسیار مهم است.


فریت بار به کبک | Quebec

فریت بار به کبک | Quebec از دو طریق حمل دریایی و حمل هوایی انجام میشود. برای ارسال بار های کم وزن تر با ابعاد و حجم کوچک (زیر ۵۰۰ کیلو از روش فریت هوایی استفاده میشود اما برای بارهایی با وزن و حجم بیشتر از روش ارسال بار کانتینری (ارسال دریایی از طریق کشتی) صورت میگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دلاری ارسال بار به ارسال بار کاناداو خطوط هوایی، هزینه های گمرکی و بسته بندی با شماره ی 09122486770 تماس بگیرید.

فریت بار مسافری و شخصی به مونترال

خورده بار و بار مسافری، معمولا به بارهایی گفته میشود که توسط مسافرین حمل میشوند و مقدار آنها زیر 100 کیلو است. در واقع میزان بار مجاز قابل حمل با کلاس اکونومی حداکثر تا ۳۰ کیلوگرم (یک چمدان) با کلاس بیزینس حداکثر تا ۴۰ کیلوگرم (دو چمدان) و فرست کلاس حداکثر تا ۵۰ کیلوگرم (دو چمدان).

ارسال بار دانشجویی به مونترال

از آنجایی که عمده باری که این عزیزان با خود میبرند، به لوازم شخصی، مواد خوراکی مانند خشکبار و انواع سبزیجات، لباس و ساز میباشد باید به نکات مهم و باید ها و نباید ها و قوانین مرزی و گمرکی کانادا توجه داشته باشند. عدم رعایت قوانین بصورت سحوی و عمدی به یک شکل تلقی میگردد. برای اطلاع بیشتر به لینک ارسال بار دانشجویی رجوع کنید و یا با شماره ی 09122486770 تماس بگیرید.

حمل بار به مونترال

حمل انواع بارهای شخصی، تجاری، صنعتی و هنری مانند لوازم گالری و انواع آلات موسیقی و ساز مانند گیتار، پبانو، تنبک و ویالون و غیره. حمل بار به کانادا از ایران به دو صورت هوایی و دریایی صورت میگیرد که حمل دریایی برای بارهای زیاد و حجیم مناسب که مدت زمان ارسال بار در بعضی موارد به دو یا سه مه نیز میرسد. حمل هوایی برای بارهای زیر ۳۰۰ مناسب است و نسبت به حمل دریایی هزینه ی بیشتری دارد(در ابعاد و اوزان بالا) اما بسیار بسیار سریعتر به مقصد میرسد.

حمل وسایل منزل به مونترال

حمل وسایل منزل به مونترال به دو صورت ارسال دریایی وسایل منزل به مونترال و همچنین فریت هوایی وسایل منزل صورت میگیرد. برای بسته بندی وسایل منزل ارسالی و اطلاع از انواع مدارک مورد نیاز و دریافت ریز هزینه های ارسال بار میتوانید با شماره تماس 09122486770 تماس و یا به واتس اپ واتس اپ متخصص رادمان فریت در این باره پیام بدهید.


ارسال لوازم منزل به مونترال | Montreal

ارسال تمام و کمال وسایل منزل بصورت دریایی و هوایی به بهترین کیفیت حمل و بسته بندی در سریعترین زمان ممکن و با بهترین قیمت توسط تیم رادمان فریت. بسته بندی وسایل ارسالی بسیار مهم است و باید حتما طبق اصول بین المللیه گمرکات و فرودگاه ها صورت بگیرد.

بسته بندی بار

برای اطلاع و مطالعه ی بیشتر در این باره به لینک های زیر وارد شوید.

فریت بار حساس بسته بندی تلویزیون TV جعبه چوبی بار

تشریفات و خدمات گمرکی ارسال لوازم منزل

میتوانید به لینک قوانین و مدارک واردات وسایل و لوازم منزل به کانادا وارد شوید.

فریت بار به کانادا از شهرستان

فریت و ارسال بار از شیراز، تبریز، گیلان، مشهد و اصفهان به سرتاسر کشور کانادا


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

3 پاسخ به “ارسال بار به مونترال Montreal”

  1. […] بار به تورنتو اندکی تفاوت دارد با هزینه ی ارسال به مونترال و ونکوور. هزینه های بسته بندی لوازم منزل و بسته بندی بار […]

  2. […] ارسال انواع بار و کالا به مونترال Montreal از سرتاسر شهرهای ایران مانند؛ اصفهان ، شیراز ، تبریز ، گیلان ، بندر عباس ، مشهد ، البرز ، تهران ، مازندران ، کردستان و … […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *