بنر رادمان فریت

بسته بندی بار ارسالی | بسته بندی و پکینگ

بسته بندی بار ارسالی

بسته بندی بار ارسالی یکی از مهمترین مراحل ارسال بار بشمار میآید. از آنجایی که بار های مسافرین عزیز باید بصورت صحیح و سلامت به مقصد برسند، بسته بندی امری حیاتی است که باید حتما بر طبق اصول و قوانین گمرکات بین المللی انجام شود در غیر اینصورت هم احتمال صدمه افزایش میابد و هم اینکه بار شما در مرحله ی ترخیص در مقصد به مشکل برمیخورد.

بسته بندی رادمان فریت

رادمان فریت با بهره مندی از تیم متخصص و آموزش دیده و با تجربه ای هجده ساله در این زمینه ی Packing آماده ی ارائه انواع خدمات بسته بندی مانند؛ (بسته بندی شخصی و صنعتی و صادرات) میباشد.

خدمات بسته بندی رادمان

برای دریافت مشاوره و رزرو خدمات بسته بندی (وسایل شخصی، اساس منزل و کالاهای تجاری) با ما از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۷۲۵۲۶۰ | ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ | ۰۹۳۶۷۶۰۹۱۹۱ و واتس اپ واتس اپ در تماس باشید.

فریت بار

بسته بندی مبلمان و میز و صندلی

برای بسته بندی انواع مبلمان و صندلی و میز های کوچک و بزرگ (انواع ناهار خوری) باید بصورت دقیق و با استفاده از متریال محافظتی بسته بندی صورت بگیرد. بعنوان مثال در ابتدا همه ی قطعات (جزئی و کلی) با نایلون حبابدار (بابل رپ| Bubble Wrap) پیچیده میشوند و سپس توسط لایه ی محافظتی سلفون (آب و خاک) عایق شده و در نهایت درون محافظی از کارتون (رولی و جعبه ای) قرار میگیرند.

بسته بندی فرش و قالی و قالیچه و تالبو فرش

ارسال هوایی انواع فرش و قالی و قالیچه و تالبو فرش به تمامی نقاط جهان، یکی از سریع‌ترین روش‌های حمل و نقل بین‌المللی است. این روش برای فرش‌های با ارزش یا برای سفارش‌های ضروری و مهم بسیار مناسب است. برای انجام فریت هوایی فرش، شما باید با شرکت حمل و نقل رادمان فریت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درموزد هزینه ها، قوانین و مدارک مورد نیاز را از مشدریافت کنید. برای دریافت اطلاع دقیق از هزینه ها و نحوه ی ارسال انواع فرش به خارج از ایران میتوانید به لینک های زیر رجوع کنید.

بسته بندی خشکبار

ارسال انواع خشکبار مانند؛ حبوبات خشک؛ لوبیا، نخود، عدس، لوبیا سیاه | غلات و برنج مانند؛ گندم، جو، برنج، ذرت | گیاهان دارویی مانند؛ نعناع، زعفران، آویشن، گل گاوزبان، بابونه | آجیل و خشکبار؛ پسته، بادام، گردو، بادام زمینی، فندق، کشمش | میوه خشک؛ خرما، آلو، زردآلو، انگور خشک، آلبالو | ادویه‌جات خشک: زیره، زردچوبه، فلفل سیاه، دارچین، زنجبیل به همه ی کشور ها از جمله آمریکا، استرالیا، کانادا، آلمان، انگلستان، هلند، ایتالیا، ترکیه، فرانسه و دگر کشورها. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر وارد شوید.

بسته بندی مواد غذایی

بسته‌بندی : بسته‌بندی ادویه باید با مقررات بهداشتی کشور مقصد سازگار باشد. اطلاعاتی مانند تاریخ انقضا، محتوای دقیق، و ترکیبات باید به صورت صحیح و مشخص نمایش داده شوند. در واقع باید بسته بندی شرکتی داشته باشد.

محتویات مجاز و غیرمجاز: بعضی از ادویه‌ها ممکن است در کشورهای مقصد ممنوع یا محدود باشند. بهتر است اطلاعات دقیقی در مورد ادویه‌هایی که قصد دارید ارسال کنید را بررسی کنید.

گواهی‌نامه‌ها و مجوزها: برخی از کشورها ممکن است نیاز به گواهی‌نامه‌ها یا مجوزهای خاصی برای واردات ادویه‌ها داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

بسته بندی پیانو

برای ارسال انواع پیانو و دیگر آلات موسیقی بسته بندی باید و حتما بصورت حرفه ای و تخصصی صورت بگیرد. ازینرو مقاله ای را تحت عنوان ارسال پیانو آماده کرده ایم که میتوانید در لینک زیر آنرا مطالعه بفرمایید.

بسته بندی وسایل شخصی

برای ارسال انواع بار های شخصی مانند لوازم منزل و تجاری و حتی خورده بار هایی مانند ارسال بار دانشجویان و بار مسافری، اقداماتی باید صورت بگیرد که از جمله تهییه مدارک و اسناد اداری مربوط به حمل و نقل، بسته بندی، تهییه گزارشات برای بارهای تجاری و البته بسته بندی تخصصی بر طبق اصول گمرکات و فرودگاه ها. انجام این امور خدماتی را شامل میشود که رادمان فریت بصورت تخصصی و حرفه ای در کوتاهترین زمان ممکن و بصورت حرفه ای آنهارا به سرانجام میرساند.

بسته بندی تلویزیون

بسته بندی تلویزیون با استفاده از موادی مانند فوم، بابل رپ و چسب می‌تواند به عنوان روش‌های محافظتی استفاده شود. ابتدا تلویزیون را با لایه‌های نازک از فوم و یا بابل رپ پوشانده و سپس با چسب ثابت کنید تا در حین حمل و نقل آسیب نبیند. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون به درستی درون جعبه یا کارتن بسته‌بندی شده تا در مسیر رسیدن به مقصد، از خطرات مختلف محافظت شود. ادامه در لینک زیر آمده است.

ارسال انواع تلویزیون های LCD و LED به تمامی کشورها.

بسته بندی لوازم خانه

بسته بندی لوازم منزل امری است که حتما باید بصورت تخصصی صورت بگیرد. رادمان فریت با تجربه ای بیش از ۱۸ سال در امر بسته بندی | Packing ، یکی از بهترین ها در ارائه این نوع از خدمات میباشد. برای ارسال و فریت (هوایی و دریایی) لوازم منزل به کشورهای دیگری مانند؛ کانادا، آمریکا، استرالیا و کشورهای اروپایی، بسته بندی حتما باید بصورت حرفه ای و مطابق اصول گمرکی و فرودگاهی صورت بگیرد.

تمامی نکات و موارد بسته بندی لوازم منزل در لینک بالا آمده است.

بسته بندی ظروف دکوری و شکستنی

تمامی ظروف شکستنی و حساس توسط متخصصین بسته بندی رادمان فریت و با استفاده از انواع مواد محافظتی همچون بابل رپ و کارتن و جعبه های چوبی پک میشود. برای اینکار ابتدا وسایل تمیز شده و سپس بعد از Packing درون جعبه ها قرار میگیرند.

بسته بندی شیشه و آینه

بسته بندی و حمل شیشه ها (شیشه های میز های ناهارخوری و عسلی و … ) و آینه ها همواره باعث نگرانی و استرس مسافرین بوده است. بسته بندی انواع شیشه و آینه باید بصورت محافظتی و چندلایه باشد و در نهایت توسط جعبه چوبی حمل شوند. مطابق عکس های زیر؛


اخبار بروز دنیای حمل و نقل و فریت بار را در شبکه های اجتماعی ما دریافت کنید


ارسال نظر

یک پاسخ به “بسته بندی بار ارسالی”

  1. […] ارسال پیانو به امریکا بسته بندی تلویزیون TV بسته بندی بار ارسالی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *