بنر رادمان فریت

فریت بار به کانادا و آمریکا از مشهد | فریت بار خارجی از مشهد | بسته بندی در محل

فریت بار به کانادا و آمریکا از مشهد

فریت انواع بار های مسافری و خورده بار مانند؛ سوغاتی، خشکبار، فرش و قالی، مواد غذایی و سبزیجات و غیره و همچنین بار ها و کالاهای حجیم و بزرگ مانند لوازم و وسایل منزل و انواع بارها و کالاهای تجاری به کشورهای کانادا و آمریکا از شهر مشهد.

فریت بار مسافری به کانادا و امریکا از مشهد

ارسال و فریت بارهای مسافری از شهرستان معمولا چالش هایی را دارد. امکان ارسال مستقیم بار و کالا از بعضی از شهرستان به امریکا و کانادا بصورت مستقیم وجود ندارد و باید اول به تهران ارسال شوند و سپس به کشور های دیگر. اما ارسال بار بصورت مستقیم از مشهد به بعضی از شهرهای کانادا امکان پذیر است.

برای ارسال بار به تمام نقاط امریکا، باید بصورت غیر مستقیم بار ارسال شود.

ارسال بار از مشهد به مونترال تورنتو ونکوور

ارسال تمامی بارهای مسافری و خورده بار، بار های دانشجویی و لوازم شخصی و سوغاتی از سرتاسر استان و شهر مشهد به ایالت های مونترال، تورنتو و ونکوور بصورت مستقیم و غیر مستقیم. لازم به ذکر است که بسته بندی بار ارسالی در محل وجود بار صورت میگیرد.

ارسال بار از مشهد به کالیفرنیا پنسلوانیا نیویورک

ارسال انواع بارهای مسافری و همراه و خورده بار، بار های شخصی و سوغاتی از سرتاسر استان و شهر مشهد به ایالت های کالیفرنیا پنسلوانیا نیویورک بصورت غیر مستقیم انجام میپذیرد. ابتدا بار به کشور دوم ارسال و در نهایت به کشور مقصد (امریکا) حمل خواهد شد.

فریت هوایی خورده بار به امریکا و کانادا از مشهد

فریت انواع خورده بارهای مسافری و تجاری(نمونه کار) از مشهد به تمامی شهرهای آمریکا مانند؛ شیکاگو نیویورک واشینگتن سانفرانسیسکو لس انجلس سیاتل فیلادلفیا سن دیگو دالاس و همچنین به تمامی شهر های کانادا از جمله؛ تورونتو مونترال اوتاوا ونکوور کالگری کبک ادمونتون هالیفاکس توسط تیم رادمان فریت بصورت هوایی انجام پذیر است.

ارسال هوایی بار از مشهد به خارج از کشور بصورت تخصصی از صفر تا صد

ارسال سوغاتی و فرش از مشهد به کانادا و امریکا

ارسال و بسته بندی انواع سوغاتی مانند فرش و قالی و همچنین انواع مواد غذایی و خوراکی های سنتی استان خراسان و انواع کنسرو و نان در قالب خورده بار به کشورهای کانادا و امریکا از شهر مشهد و دیگر شهر های استان خراسان.

فریت هوایی تخصصی فرش و سوغاتی از شهر مشهد به سرتاسر امریکا و کانادا

ارسال مواد غدایی و خوراکی و خشکبار از مشهد به کانادا و امریکا

فریت و ارسال مواد غذایی و خوراکی همچون انواع خشکبار و سبزیجات و مواد فاسد شدنی نیازمند رعایت اصول و قوانین مرزبانی کشورهای امریکا و کانادا میباشد. برای ارسال انواع مواد خوراکی و غذایی به کانادا و امریکا میتوانید با متخصصین رادمان فریت تماس بگیرید.

فریت و ارسال بار دانشجویی به کانادا و امریکا از مشهد

فریت بار دانشجویی از شهر مشهد به شهر های کشور کانادا و امریکا از تخفیف ویژه ای برخوردار است. مقصد اکثر دانشجویان عازم به کانادا شهر های تورونتو مونترال اوتاوا ونکوور کالگری کبک ادمونتون هالیفاکس و دانشجویان عازم به امریکا شهر های شیکاگو نیویورک واشینگتن سانفرانسیسکو لس انجلس سیاتل فیلادلفیا سن دیگو دالاس است.

فریت لوازم و اثاثیه منزل از مشهد به کانادا و امریکا

برای ارسال وسایل و اثاثیه منزل به کشورهای دیگر از جمله آمریکا و کانادا از شهر مشهد، شما باید نکات و اقداماتی را رعایت کنید. اولین اقدام بعد از یافتن شرکت حمل و نقل مناسب و معتبر، بسته بندی تخصصی و سپس تهییه اسناد و مدارک گمرکی میباشد.

برای ارسال وسایل منزل به کانادا و امریکا از مشهد درابتدا نیاز به بسته بندی تخصصی لوازم منزل میباشد و سپس انتقال بار به تهران جهت حمل و ارسال (هوایی و دریایی). برای دریافت مشاوره دقیق با شماره 09122486770 تماس بگیرید.

بسته بندی وسایل ارسالی از مشهد

هر بار و کالایی را که قصد ارسال آنرا دارید باید طبق اصول گمرکی بسته بندی شود. بسته بندی مهمترین و البته تخصصی ترین مرحله ی فریت بار میباشد مخصوصا اگر بار ارسالی وسایل و لوازم منزل باشد. برای انجام بسته بندی بار در شهر مشهد بصورت تخصصی با شماره 09122486770 تماس بگیرید.


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

یک پاسخ به “فریت بار به کانادا و آمریکا از مشهد”

  1. […] مانند؛ اصفهان ، شیراز ، تبریز ، گیلان ، بندر عباس ، مشهد ، البرز ، تهران ، مازندران ، کردستان و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *