بنر رادمان فریت

فریت بار به کانادا از اصفهان | ارسال انواع سوغاتی و خوراکی و کالای شخصی از اصفهان

فریت بار به کانادا از اصفهان

فریت انواع بار های مسافری و خورده بار مانند؛ سوغاتی، خشکبار، فرش و قالی، مواد غذایی و سبزیجات و غیره و همچنین بار ها و کالاهای حجیم و بزرگ مانند لوازم و وسایل منزل و انواع بارها و کالاهای تجاری به کشور کانادا از تمامی شهرستانهای ایران مانند شیراز و اصفهان و تبریز و مشهد.

فریت بار مسافری و خورده بار به کانادا از اصفهان

فریت بار مسافری و خورده بار به بارهایی همراه مسافر و یا بارهایی گفته میشود که خانواده و دوستان مسافر برای او ارسال میکنند. امکان ارسال مستقیم بار و کالا از بعضی از شهرستان به کانادا بصورت مستقیم وجود ندارد و باید اول به تهران ارسال شوند و سپس به کانادا. اما امکان ارسال از اصفهان بصورت مستقیم وجود دارد. همچنین میتوانید برای بسته بندی حرفه ای انواع کالا در محل(تمام شهر های اصفهان) با رادمان فریت تماس بگیرید.

ارسال بار به مونترال تورنتو ونکوور از اصفهان

ارسال انواع محموله های شخصی و تجاری به شهر های ونکوور ، تورنتو و مونترال از طریق فریت بار هوایی و دریایی ( ارسال کانتینری) در کوتاهترین زمان و بهترین قیمت و بالاترین کیفیت.

ارسال وسایل و لوازم منزل به کانادا از اصفهان

فریت بار از سرتاسر اصفهان از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان صورت میگیرد. البته در بسیاری از موارد برای فریت بار به مقاصد مختلف در کانادا مانند؛ تورنتو مونترال، ادمونتون، کبک، ونکوور و شهر های دیگر بدلیل نبود پرواز مستقیم، ابتدا بار به تهران ارسال میشود و سپس به مقصد مورد نظر در کانادا حمل مشود.

فرودگاه اصفهان
برای دریافت مشاوره دقیق با شماره 09122486770 تماس بگیرید.

برای ارسال وسایل منزل به کانادا درابتدا نیاز به بسته بندی تخصصی لوازم منزل میباشد و سپس انتقال بار از شهر اصفهان به تهران جهت حمل و ارسال (هوایی و دریایی) صورت میگیرد.

ارسال سوغاتی و فرش به کانادا از اصفهان

ارسال و بسته بندی انواع سوغاتی مانند فرش و قالی و همچنین خوراکی های سنتی استان اصفهان و انواع کنسرو و نان و همچنین خشکبار در قالب خورده بار به کشور کانادا از شهر اصفهان و دیگر شهر های این استان همچون؛

ارسال سوغاتی از دولت آباد | اردستان | شهر رضا | نائین | سمیرم | خوانسار | هرند

فریت و ارسال مواد غدایی و خوراکی و خشکبار از اصفهان به کانادا

فریت و ارسال مواد غذایی و خوراکی همچون انواع خشکبار و سبزیجات و مواد فاسد شدنی نیازمند رعایت اصول و قوانین مرزبانی کانادا میباشد. همچنین بسته بندی مواد غذایی ارسالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای ارسال انواع مواد خوراکی و غذایی سنتی استان اصفهان به کانادا میتوانید با متخصصین رادمان فریت تماس بگیرید و از اصول مربوطه آگاه شوید.

ارسال تخصصی گز اصفهان به سرتاسر کانادا

فریت و ارسال بار دانشجویی به کانادا از اصفهان

فریت بار دانشجویی که معمولا شامل وسایل مصرفی و شخصی دانشجویان و مهاجرین میباشد از تخفیف ویژه ای برخوردار است. مقصد اکثر دانشجویان عازم به این کشور شهر های ونکوور و تورنتو و مونترال میباشد. اکثرا بارهای دانشجویان از طریق فریت هوایی ارسال و حمل میشود که مهم است که مدارک لازم برای فریت بار هوایی را بدانید.

فریت و ارسال وسایل شخصی و موسیقی از اصفهان به کانادا

ارسال هرگونه کالای شخصی مانند انواع کتاب و لباس، کفش، چمدان، آلات موسیقی مانند گیتار، پیانو، کمانچه و سنتور و سه تار و … به تمامی ایالت ها و شهرهای کانادا از جمله؛ ادمونتون، کبک، کالگری، ونکوور، ویکتوریا، مونترال، هالیفاکس، اوتاوا و تورنتو.

بسته بندی بار ارسالی

بسته بندی انواع بارهای مسافری، لوازم و وسایل منزل، کالاهای تجاری، خشکبار، مواد غذایی و خوراکی، لوازم شخصی و آلات موسیقی و همچنین ساخت جعبه چوبی بار بصورت تخصصی و حرفه ای در شهر شما هموطن عزیز جهت فریت به کشور های دیگر.


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *