بنر رادمان فریت

فریت بار به کانادا از شیراز | سوغاتی فرش خوراکی خشکبار

فریت بار به کانادا از شیراز

فریت انواع بار های مسافری و خورده مانند؛ سوغاتی، خشکبار، فرش و قالی، مواد غذایی و سبزیجات و غیره و همچنین بار ها و کالاهای حجیم و بزرک مانند لوازم و وسایل منزل و انواع بارها و کالاهای تجاری به کشور کانادا از تمامی شهرستانهای ایران مانند شیراز و اصفهان و تبریز و مشهد.

فریت بار مسافری و خورده بار به کانادا از شیراز

فریت بار مسافری و خورده بار به بارهایی همراه مسافر و یا بارهایی گفته میشود که خانواده و دوستان مسافر برای او ارسال میکنند. ارسال و فریت بارهای اینچنینی از شهرستان معمولا چالش هایی را دارد. امکان ارسال مستقیم بار و کالا از بعضی از شهرستان به کانادا بصورت مستقیم وجود ندارد و باید اول به تهران ارسال شوند و سپس به کانادا.

ارسال بار از شیراز به مونترال تورنتو ونکوور

ارسال انواع محموله های شخصی و تجاری به شهر های ونکوور ، تورنتو و مونترال از طریق فریت بار هوایی و دریایی ( ارسال کانتینری) در کوتاهترین زمان و بهترین قیمت و بالاترین کیفیت.

ارسال وسایل و لوازم منزل از شیراز به کانادا

فریت بار از شیراز از طریق فرودگاه بین المللی شیراز صورت میگیرد. البته در بسیاری از موارد برای فریت بار به مقاصد مختلف در کانادا بجز تورنتو مانند؛ مونترال، ادمونتون، کبک، ونکوور و شهر های دیگر بدلیل نبود پرواز مستقیم، ابتدا بار به تهران ارسال میشود و سپس به مقصد مورد نظر در کانادا حمل مشود.

برای ارسال وسایل منزل به کانادا درابتدا نیاز به بسته بندی تخصصی لوازم منزل میباشد و سپس انتقال بار به تهران جهت حمل و ارسال (هوایی و دریایی) برای دریافت مشاوره دقیق با شماره 09122486770 تماس بگیرید.

ارسال سوغاتی و فرش از شیراز به کانادا

ارسال و بسته بندی انواع سوغاتی مانند فرش و قالی و همچنین خوراکی های سنتی استان فارس و انواع کنسرو و نان در قالب خورده بار به کشور کانادا از شهر شیراز و دیگر شهر های استان فارس.

فریت و ارسال مواد غدایی و خوراکی و خشکبار از شیراز به کانادا

فریت و ارسال مواد غذایی و خوراکی همچون انواع خشکبار و سبزیجات و مواد فاسد شدنی نیازمند رعایت اصول و قوانین مرزبانی کانادا میباشد. همچنین بسته بندی بار ارسالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای ارسال انواع مواد خوراکی و غذایی به کانادا میتوانید با متخصصین رادمان فریت تماس بگیرید و از اصول مربوطه آگاه شوید.

فریت و ارسال وسایل شخصی و موسیقی از شیراز به کانادا

ارسال هرگونه کالای شخصی مانند انواع کتاب و لباس، کفش، چمدان، آلات موسیقی مانند گیتار، پیانو، کمانچه و سنتور و سه تار و … به تمامی ایالت ها و شهر های کانادا از جمله؛ ادمونتون، کبک، کالگری، ونکوور، ویکتوریا، مونترال، هالیفاکس، اوتاوا و تورنتو.

فریت و ارسال بار دانشجویی به کانادا از شیراز

فریت بار دانشجویی که معمولا شامل وسایل مصرفی و شخصی دانشجویان و مهاجرین میباشد از تخفیف ویژه ای برخوردار است. مقصد اکثر دانشجویان عازم به این کشور شهر های ونکوور و تورنتو و مونترال میباشد.

بسته بندی بار ارسالی

بسته بندی انواع بارهای مسافری، لوازم و وسایل منزل، کالاهای تجاری، خشکبار، مواد غذایی و خوراکی، لوازم شخصی و آلات موسیقی بصورت تخصصی و حرفه ای در شهر شما هموطن عزیز جهت فریت به کشور های دیگر.


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *