بنر رادمان فریت

ارسال هوایی بار به مونترال Montreal کانادا | ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ | ۰۲۱۲۲۷۲۵۲۶۰

ارسال هوایی بار به مونترال Montreal

ارسال هوایی بار یا فریت بار هوایی بهترین و سریعترین روش برای ارسال انواع بار های شخصی (لوازم شخصی، وسایل منزل، آلات موسیقی و دانشجویی) به مونترال Montreal کانادا میباشد. رادمان فریت خدمات حمل هوایی رادمان فریت تمامی مراحل ارسال بار از جمله؛ بسته بندی، بارگیری و تخلیه، انجام امور گمرکی و اخذ مدارک را از صفر تا صد انجام میدهد.

مونترال کانادا، شهری که در شرق کانادا و در استان کبک واقع است. جمعیتی بالغ بر ۴ میلیون نفر دارد و بعد از شهر تورنتو یکی از بزرگترین شهرهای کانادا بحساب میآید. این شهر مرکز اقتصادی استان کبک است. مردم مونترال غالبا به زبان فرانسه صحبت می‌کنند و عموما دارای فرهنگی اروپایی هستند. 

فریت بار هوایی به مونترال

فریت بار بمعنی ارسال هوایی انواع بار و کالا را میگویند. فریت بار هوایی به تمامی شهرهای کانادا از جمله مونترال، سریعترین و بهترین روش برای ارسال انواع کالا به این کشور میباشد. فریت هوایی دارای چندین مرحله است که شامل؛ جمع آوری بار، بسته بندی، تکمیل مدارک و ارسال میشود. در ادامه به مراحل فریت بار هوایی به مونترال بصورت جداگانه میپردازیم.

فریت سوغاتی به مونترال

ارسال سوغاتی یکی از رسوم محبوب در فرهنگ ما ایرانیان است. سوغاتی‌ها نمادهایی از فرهنگ و هنر ایران را به دیگر نقاط جهان منتقل می‌کنند. اگر شما نیز قصد ارسال سوغاتی به مونترال کانادا را دارید، می‌توانید از لینک ارسال سوغاتی به کانادا استفاده کنید. در این لینک راهنمایی‌هایی برای ارسال سوغاتی به کانادا از ایران ارائه شده است. برای دریافت مشورت و فریت انواع سوغاتی مانند؛ خوراکی ها، زعقران، منسوجات دستی، وسایل شخصی و انواع فرش و غیره با شماره ی ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ تماس بگیرید.

فریت فرش به مونترال

ارسال فرش به مونترال کانادا یکی از دغدغه های همیشگی و اصلی مسافرین و مهاجرین به این کشور میباشد. قوانین مرزبانی کشور کانادا شامل پیچیدگی های خاصی در این زمینه است که مستلزم رعایت آن از سوی مسافر محترم میباشد. بعنوان مثال؛ متراز و ابعاد، جنس فرش و تعداد آن و همچنین سنتی بودن و دستباف بودن فرش دارای اهمیت است و نمیتوان در بارهای مسافری و شخصی تعداد زیادی فرش را ارسال کرد. برای دریافت اطلاعات دقیق و بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

فریت وسایل منزل به مونترال

ارسال تمام و کمال وسایل منزل بصورت هوایی به مونترال، با بهترین کیفیت حمل و بسته بندی در سریعترین زمان ممکن و با بهترین قیمت توسط تیم رادمان فریت. بسته بندی وسایل ارسالی بسیار مهم است و باید حتما طبق اصول بین المللیه گمرکات و فرودگاه ها صورت بگیرد. برای دریافت مشاوره و اطلاع از نحوه یانجام کاره ارسال هوایی لوازم منزل به مونترال به واتس اپ واتس اپ رادمان فریت پیام بدهید و بصورت ۲۴/۷ با مشاورین و متخصصین ما در ارتباط باشین.

ارسال هوایی حیوان خانگی به مونترال

برای بردن و ارسال حیوان خانگی از طریق هواپیما دو روش وجود دارد. که روش اول از طریق همراه میباشد که مستلزم خرید بلیط از طرف شما (مسافر)میباشد، و میتوان مانند یک مسافر پت خود را با خود وارد هواپیما کنید. در صورت استفاده از این روش، هر مسافر نمی تواند بیشتر از 2 قلاده (سگ و گربه) یا 10 قطعه پرنده تزئینی همراه داشته باشد. که مانند بارها و چمدان های شما در داخل ترمینال، به کارمند فرودگاه تحویل داده شده و در قسمت کارگوی هواپیما قرار می گیرد. پس از رسیدن به مقصد، تحویل شما می گردد. البته ایرلاین های ترکیش و لوفت هانزا اجازه همراه داشتن پت در کنار خود را به مسافرین خود می دهند.

ارسال مواد غذایی و خوراکی به مونترال

برای ارسال مواد غذایی به مونترال کانادا، باید مقررات مواد غذایی و دارویی کانادا (CFIA) را رعایت کنید. همچنین، بسته‌بندی، برچسب‌گذاری، و استانداردهای بهداشتی نیز باید با مقررات این کشور سازگار باشند. میتوانید قوانین بروز و آپدیت شده ی مربوط به ارسال مواد غذایی به کانادا را در وبسایت زیر بیابید.

(https://www.inspection.gc.ca/)

Canadian Food Inspection Agency (CFIA) : اداره بازرسی مواد غذایی کانادا که اطلاعات مربوط به قوانین واردات و بازرسی مواد غذایی را در این سایت ارائه می‌دهد.

ارسال خشکبار به مونترال

قبل از ارسال خشکبار به مونترال کانادا، باید مطمئن شوید که محصول شما مجاز به واردات به کانادا است. برخی از محصولات ممکن است محدودیت‌ها و مقررات خاصی داشته باشند و برای واردات آنها به کانادا، مجوزها و مدارک خاصی مورد نیاز باشد. برای واردات خشکبار به کانادا، تعرفه‌های گمرکی مربوطه باید پرداخت شود. تعرفه‌ها بر اساس کد های تعریفی محصولات (HS Code) وارد شده تعیین می‌شوند. توصیه میشود حتما مقاله زیر را درباره ی ارسال خشکبار به مونترال مطالعه بفرمایید.

ارسال زعفران به مونترال

ارسال زعفران به مونترال کانادا در قالب مصارف شخصی و تجاری، مستلزم رعایت اصول و نکات مهمی است. برای ارسال اندک به اندازه ی مصرف شخصی و در غالب سوغاتی مشکلی وجود ندارد اما برای ارسال بعنوان کالای تجاری، مدارک و مستندات خاصی را باید تهییه بفرمایید. میتوانید در این خصوص با شماره ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ تماس حاصل بفرمایید.

مراحل ارسال بار به مونترال

در ادامه مراحلی را که به صدور مجوز برای ارسال بار مسافری به مونترال Montreal کانادا نیازمند انجام است را بررسی میکنیم.

1. حضور مسافر: حضور مسافر برای حمل بار الزامیست اما در شرایط خاص امکان ارسال لوازم بدون حضور مالک بار امکان پذیر است
2. مدارک مورد نیاز : کپی بلیط، پاسپورت و کارت ملی
3. تکمیل فرم  های گمرکی :  فرم ارسال بار (اطلاعات مسافر و بار ارسالی) و فرم محتویات بار (جزئیات بار و بسته های ارسالی – Packing List)
4. گرفتن مجوز ورود بار از دایره فریت
5. گرفتن نوبت از حراست و تخلیه بار
6. بررسی کالا توسط ارزیاب گمرک
7. بسته بندی کالا
8. وزن کردن بار در باسکول و گرفتن رسید توزین
9. تحویل رسید باسکول به قسمت مالی و صدور قبض توزین
10. صدور جواز
11. تائیدیه نهایی ارزیاب و مسئول دایره فریت
12. تایید و مهر درب خروج
13. صدور بارنامه توسط شرکت حمل
14. مراجعه به طبقه دوم برای ثبت در حراست همراه با اصل مجوز و بارنامه
15. مراجعه به واحد مالی جهت ثبت در سیستم
16. مراجعه به پذیرش برای گرفتن نوبت XRAY
17. XRAY توسط حراست

مدارک ارسال بار به مونترال

ارسال هرگونه باری بصورت هوایی به مونترال کانادا نیازمند ارائه مدارک خاص خود میباشد. برای اطلاع دقیق از انواع مدارک ارسال بار هوایی به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

هزینه ی ارسال هوایی بار به مونترال چقدر است؟

قیمت نهایی فریت بار مسافری(فریت بار هوایی) به مونترال کانادا به عوامل گوناگون بستگی دارد. در ادامه به عوامل موثر بر قیمت فریت بار هوایی میپردازیم؛

1-هزینه ی بسته بندی بار

2-هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری

3-هزینه بارنامه‌ی هوایی به مونترال کانادا

4-هزینه‌ی حمل بار تا فرودگاه امام خمینی

5-هزینه‌های مربوط به اخذ مجوزهای مربوط به ارسال بار به کانادا (خدمات گمرکی)

6-هزینه‌ی انجام تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

ارسال هوایی لوازم منزل به مونترال کانادا

ارسال هوایی لوازم منزل به مونترال کانادا، سریعترین روش و ئر عین حال مرقون بصرفه ترین راه برای ارسال وسایل منزل کم تعداد و غیر حجیم میباشد. برای درک بهتر از هزینه ها، قوانین، بسته بندی، مدارک مورد نیاز و همچنین نکته ی اصلی در تعیین هزینه ی ارسال هوایی، یعنی نسبت وزن و حجم به لینک زیر رجوع کنید.


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *