بنر رادمان فریت

ارسال و فریت بار به بریزبن استرالیا | ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ | هوایی دریایی

ارسال و فریت بار به بریزبن استرالیا

فرودگاه بریزبن Brisbane بزرگترین فرودگاه استرالیا است. این فرودگاه که بنام (BNE)  نیز شناخته میشود اصلی ترین مرکز انتقال کالا به این شهر است. همچنین سومین بندر بزرگ استرالیا بندر بریزبنBrisbane Port است که منطقه ای حساس برای کویینزلند Queensland نیز بحساب میآید.

ارسال بار به بریزبن Brisbane
فریت بار هوایی و دریایی به بریزبن Brisbane

هزینه و قیمت ارسال بار به بریزبن استرالیا

هزینه های ارسال انواع بارهای مسافرین به بریزبن Brisbane استرالیا عوامل مختلفی مانند وزن و حجم بار، نحوه ی ارسال آن (هوایی و دریایی) میباشد. درواقع اکثر مهاجرین و مسافرین عزیز که به شهر هایی همچون آدلاید ، بریزبن ، پرت ، سیدنی ، کانبرا  و ملبورن سفر میکنند هزینه های مشابهی را برای ارسال و فریت پرداخت میکنند.

برای دریافت قیمت لطفا از طریق شماره ی ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ و یا واتس اپ با متخصصین رادمان فریت تماس برقرار کنید و لیست دقیق قیمت ها را بعد از بازدید رایگان متخصص ما دریافت نمایید.

ارسال بار مسافری به بریزبن استرالیا

فریت بار مسافری به بریزبن استرالیا Australia به ارسال انواع بار های مسافری مانند؛ لوازم منزل ، لوازم شخصی ، آلات موسیقی ، فرش ، خوراکی و بسیاری از وسایل دیگر به این کشور گفته میشود. فریت بار مسافری به استرالیا را میتوان به دو دسته ی اصلی ارسال از طریق هوایی و دریایی تقسیم بندی کرد. البته فریت بار مسافری به ارسال هوایی بار گفته میشود.

ارسال بار به استرالیا || ارسال بار به سیدنی || ارسال بار به ملبورن

بسته بندی انواع بارهای شخصی ، سوغاتی ، مسافری و خوراکی مانند خشکبار برای ارسال به استرالیا

بهترین روش ارسال بار به بریزبن استرالیا

بهترین روش ارسال بار به بریزبن استرالیا، ارسال از طریق هوایی است. البته این نکته حائز اهمیت است که وزن بار چه میزان است. بعنوان مثال برای بارهای زیر ۶۰۰ کیلوگرم بهترین روش ارسال بار، از طریق هواپیما (فریت بار مسافری) میباشد. اما اگر زمان ارسال کالا و بار برایتان اهمیت چندانی ندارد و همچنین مبلغ و هزینه های کلی ارسال برایتان مهم است میتوانید از طریق دریا و با کشت ارسال را انجام دهید.

بهترین روش ارسال بار های زیادی مانند اساس و وسایل منزل به بریزبن از طریق دریا، روش ارسال خورده بار و یا گروپاژ بار میباشد.

گروپاژ بار به بریزبن استرالیا | ارسال لوازم منزل

برای ارسال لوازم منزل به بریزبن استرالیا، روش گروپاژ توصیه میشود. و بدین شکل است که چندین بار بصورت اشتراکی در یک کانتینر قرار میگیرند و در مجموع بسیار مرغون به صرفه تر از روش های دیگر ارسال بار است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره لطفا با شماره های ۰۲۱۲۲۷۲۵۲۶۰ | ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ تماس بگیرید و یا به واتس اپ واتس اپ متخصص امور ارسال دریایی و گروپاژ (ارسال خورده بار) به بریزبن استرالیا پیام بدهید.

ارسال بار به بریزبن استرالیا | ارسال هوایی بار

ارسال هوایی بار یا فریت بار هوایی بهترین و سریعترین روش ارسال بار های شخصی (لوازم شخصی، وسایل منزل، آلات موسیقی و دانشجویی) به بریزبن استرالیا میباشد. رادمان فریت خدمات حمل هوایی رادمان فریت تمامی مراحل ارسال بار از جمله؛ بسته بندی، بارگیری و تخلیه، انجام امور گمرکی و اخذ مدارک را از صفر تا صد انجام میدهد.

بسته بندی بار مسافر برای ارسال به بریزبن استرالیا

بسته بندی لوازم امری است که حتما باید بصورت تخصصی صورت بگیرد. رادمان فریت با تجربه ای بیش از ۱۸ سال در امر بسته بندی | Packing ، یکی از بهترین ها در ارائه این نوع از خدمات میباشد. برای ارسال و فریت (هوایی و دریایی) لوازم منزل به تمامی شهرهای استرالیا از جمله بریزبن،  بسته بندی حتما باید بصورت حرفه ای و مطابق اصول گمرکی و فرودگاهی کانادا صورت بگیرد.

ارسال لوازم و وسایل منزل به بریزبن استرالیا

اگر می‌خواهید لوازم منزل خود را به بریزبن استرالیا ارسال کنید، می‌توانید از خدمات فریت هوایی رادمان فریت استفاده کنید. در این روش، لوازم منزل شما در جعبه های چوبی یا پالت بسته‌بندی شده و با استفاده از هواپیما به مقصد بریزبن ارسال می‌شود. این روش سریعتر و معمولاً گزینه‌ای مناسب برای ارسال سریع لوازم منزل است.

به منظور فریت دریایی لوازم منزل به بریزبن استرالیا، شما باید لوازم منزل خود را در یک کانتینر بسته‌بندی کرده و این کانتینر را برای حمل و نقل دریایی آماده کنید. در این روش، زمان ارسال بیشتر است و ممکن است تا چند هفته یا حتی دو ماه به طول انجامد، اما هزینه های آن کمتر از فریت هوایی است.



مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *