بنر رادمان فریت

ارسال بار به سیدنی استرالیا | ارسال بار به استرالیا

ارسال بار به سیدنی استرالیا

برای سفر و یا مهاجرت به سیدنی Sydney استرالیا ، قطعا به بردن بعضی از وسایل خود فکر خواهید کرد و شاید حتی تمامی اسباب و لوازم منزل. تمامی هموطنانی که مهاجرت میکنند با چالش حمل وسایل منزل به استرالیا مواجه هستند. اما با وجود امکان حمل تمامی اثاثیه منزل به تمامی شهرهای استرالیا از جمله سیدنی ، دیگر مشکلی در زمینه ی ارسال بار به این شهر استرالیا وجود ندارد.

خدمات ارسال بار رادمان فریت

رادمان فریت مجری تخصصی خدمات ارسال انواع بار های شخصی و تجاری به سرتاسر استرالیا و سیدنی Sydney

ارسال بار به سیدنی استرالیا

خدماتی همچون بسته بندی انواع بار ارسالی به سیدنی، انجام امور و تشریفات گمرکی ، تهییه اسناد و مدارک لازم برای فریت. ارسال و فریت بار به سیدنی استرالیا

فریت بار به سیدنی استرالیا

فریت تمامی بارهای مسافری مانند؛ فریت اضافه بار مسافری به سیدنی، فریت وسایل شخصی ، فریت مواد خوراکی و غذایی ، فریت آلات موسیقی و انواع سوغاتی و هر چیز مجاز از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران و گمرکات استرالیا و فرودگاه سیدنی و هر کالای قابل حمل دیگری و همچنین انواع بار و کالای تجاری مانند موارد صادراتی شرکت ها ، ادوات گالری و خوراکی های مغازه ای به سرتاسر استرالیا از جمله سیدنی.

فریت بار به سیدنی استرالیا

فرودگاه اصلی و مرکزی سیدنی Sydney استرالیا بنام Kingsford Smith International Airport – Sydney’s international airport میباشد که مهمترین مرکز جابجای بار و کالاهای ارسالی به شهر سیدنی از طریق این فرودگاه انجام میشود.

قوانین و شرایط ارسال بار به سیدنی

بطور کلی ارسال مواد شیمیایی و سلاح و انواع تنباکو و دام زنده و بسیاری از مواد غذایی و خوراکی به استرالا ممنوع است. حتما قبل از اقدام به فریت و ارسال بار به سیدنی ، حتما به لیست کالاهای مجاز الورود به استرالیا از طریق وبسایت زیر سر بزنید.

تماس با اداره گمرکات و مرزبانی استرالیا

موارد ممنوع الورود به سیدنی

بطور کلی قوانین کالاها و وسایل ممنوع الورود به استرالیا در تمای شهرهای استرالیا یکی است.

گوشت یکی از کالاهای ممنوع الورود به استرالیا است. در واقع ورود هر نوع گوشتی (مرغ، گوسفند، گاو، شترمرغ، بوقلمون و غیره) به این کشور ممنوع است. همچنین اقلام حاوی تخم مرغ و لبنیات و اقلامی با منشا گیاهی مانند؛ گل های تزئینی و حتی گیاهان خوراکی مانند برگ مو. و همچنین دانه های مغزی مانند اقلام آجیل البته در حالتی که بو داده نشده و بسته بندی کارخانه ای (وکیوم) باشند.

لیست کالاهای ممنوع الورود به استرالیا

خوراکیهایی مانند؛ میوه ی تازه (نه میوه خشک) ، انواع گوشت و حتی هر چیزی که درونش گوشت دارد ، انواع تخم پرندگان مثل مرغ و هرگونه لبنیاتی ورودشان به استرالیا ممنوع است.

هزینه و قیمت ارسال بار و کالا به سیدنی استرالیا

دو نوع هزینه برای ارسال بار به سیدنی Sydney استرالیا وجود دارد که عبارتند از؛

هزینه های ریالیکه شامل هزینه ی بسته بندی ، انجام تشریفات گمرکی ، حمل کالا و بار تا گمرک فرودگاه و یا بندر سیدنی (در صورت ارسال دریایی)
هزینه های دلاری$هزینه های دلاری$ که به هزینه های ارسال بار توسط شرکت هواپیمایی و یا کشتیرانی تعلق میگیرند و درواقع کرایه حمل است که به دلار $ محاسبه میشود.

هزینه ارسال بار || مدارک گمرکی ارسال بار || مدارک فریت بار هوایی

ارسال وسایل و لوازم منزل به سیدنی استرالیا

ارسال کامل وسایل و اسباب منزل به سیدنی استرالیا از طریق فریت بار هوایی و دریایی (ارسال کانتینری) توسط تیم رادمان فریت در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت. بمنظور در یافت مشاوره تخصصی و پرسش سوالات خود در اینباره به شماره تماس ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ و بری اطلاع بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید

ارسال لوازم منزل به استرالیا || فریت هوایی لوازم منزل || ارسال بار به ملبورن استرالیا

بسته بندی بار ارسالی به سیدنی استرالیا

بسته بندی بارهای ارسالی به سیدنی از مهمترین مراحل فریت بار است و حتما باید بصورت تخصصی و طبق اصول بین المللی مطابق با قواعد بنادر و گمرکات هوایی و دریایی انجام شود. لینک های زیر در مورد بسته بندی میباشند. برای رزرو و حتی مشاوره در مورد بسته بندی به واتس اپ واتس اپ رادمان فریت پیام بدهید.

بسته بندی بار ارسالی به سیدنی

بسته بندی لوازم منزل || جعبه چوبی بار || بسته بندی تلویزیون TV

ارسال مواد غذایی و خوراکی به سیدنی استرالیا

ارسال مواد غذایی به سیدنی و سرتاسر استرالیا نیازمند رعایت قوانین و پیروی از اصول تخصصی میباشد. بهتر است در این باره بسیار با دقت عمل کرده تا از جریمه و ممنوعیت از ورود بار در امان باشید.

البته لازم به ذکر است که استرالیا محدودیت های خاصی را بر ورود مواد غذایی به سرتاسر این کشور اعمال میکند و مرزبانی استرالیا بسیار سختگیرانه در این باره عمل میکند ازینرو باید قبل از ارسال انواع خوراکی و مواد غذایی به سیدنی، حتما باید ها و نباید ها را چک کرد.

ارسال زعفران و خشکبار به سیدنی استرالیا

یکی از موارد قابل ذکر در ارسال زعفران توجه به این نکته است که، طبق قوانین ایران مقدار زعفرانی که میتوانید با خود بعنوان بار همراه مسافر حمل کنید ۱۰۰ گرم است. برای حمل مقدار بیشتر از ۱۰۰ گرم زعفران به هر مقصدی مانند سیدنی و دیگر شهر های استرالیا میبایست عوارض گمرکی پرداخت نمایید.

ارسال زعفران و خشکبار به سیدنی

قوانین استرالیا درمورد واردات زعفران به اینگونه است که زعفران حتما باید بصورت خشک شده و بسته بندی شده باشد و بر طبق قوانین مرزبانی استرالیا نهایتا هر مسافر میتواند مقدار ۱۰۰۰ گرم معادل ۱ کیلوگرم با خود به شهرهای این کشور از جمله سیدنی وارد کند.

ارسال خشکبار به خارج از کشور || ارسال مواد غذایی به خارج از کشور

فریت بار مسافری به سیدنی

منظور از فریت بار حمل هر میزان بار مورد نظر از طریق شرکت های هوایی میباشد.

البته لازم به ذکر است که ۶ حالت محاسبه ی قیمتی متفاوت برای حمل هوایی موجود است

  • حالت اول: مینیموم بار (وقتی وزن بار بین ۱ الی ۱۵ کیلو است).
  • حالت دوم: بارهایی که وزنشان بین ۱۵ تا ۴۵ کیلوگرم است.
  • حالت سوم: بارهایی که وزنشان بین ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم است.
  • حالت چهارم: بارهایی که وزنشان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم است.
  • حالت پنجم: بارهایی که وزنشان بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است.
  • حالت ششم: که فرمول محاسبه آن بر اساس وزن و حجم در نظر گرفته میشود.

ارسال اضافه بار به سیدنی

بهترین روش برای ارسال اضافه بار ، فریت بار مسافری است. ارسال هر میزان اضافه بار با بهترین قیمت.

ارسال بار دانشجویی به سیدنی

برای ارسال بار دانشجویان به سیدنی استرالیا بهترین و سریع ترین روش فریت بار هوایی (ارسال از طریق هواپیما) میباشد. درواقع بهترین روش است برای بردن و حمل وسایل اندک زندگی به سیدنی مخصوصا برای دانشجویان که معمولا با خود وسایل زیادی حمل نمیکنند.

دانشجویان گرامی برای ارسال بار به سیدنی استرالیا از تخفیفات ویژه رادمان فریت بهره مند خواهند بود

ارسال حیوانات خانگی به سیدنی

از آنجایی که استرالیا دارای قوانین بسیار سختگیرانه زیست محیطی میباشد بسیار بسختی میتوان حیوان خانگی خود به استرالیا برد و آنهم تحت شرایط بسیار حساس و بعد از گذراندن چک های بهداشتی و زیست محیطی فراوان. البته میتوان حتی حیوانات غیر اهلی و غیر خانگی را به استرالیا و سیدنی انتقال داد که باید حتما به نکاتی امنیتی و بهداشتی توجه بشود. برای دریافت اطلاع دقیق از شرایط و انواع حیوانات مجاز ورود به خاک استرالیا (ملبورن) و انواع چک لیست های بهداشتی در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید.

شرایط و لیست و مدارک مورد نیاز ورود حیوانات به خاک استرالیا

ارسال دریایی و گروپاژ به سیدنی استرالیا

ارسال دریایی و یا کانتینری بار به سیدنی از طریق بندر دریایی سیدنی (Port of Sydney) و کشتی ها انجام میشود. ارسال دریایی به سیدنی بسیار از روش ارسال هوایی همان مقدار بار به سیدنی ارزان تر است اما زمان بیشتری طول میکشد تا بار به مقصد برسد. درواقع این روش ارسال برای بارهای حجیم و سنگین مانند اسباب و لوازم منزل مناسب تر است.

ارسال دریایی و گروپاژ به سیدنی

برای ارسال دریایی بار، حتما باید بسته بندی بصورت تخصصی متناسب با قوانین گمرکی و حمل و نقل (استفاده از جعبه های چوبی و پروسه ی سمپاشی) صورت بگیرد و همچنین مدارک مورد نیاز فریت دریایی Sea Freight نیز باید تکمیل و تهییه شوند.

گروپاژ بار به سیدنی

بهترین و مرغون بصرفه ترین راه ارسال وسایل و بار در حجم و وزن زیاد به سیدنی استرالیا، روش ارسال از طریق گروپاژ Groupage میباشد. گروپاژ بار به سیدنی به معنی ارسال بار بصورت اشتراکی در یک کانتینر (قیمت کل بر اساس حجم و فضای اشغالی) محاسبه میشود. در واقع قیمت بین مشترکین (صاحبین بار) سرشکن میشود بسیار مرغون بصرفه است.


مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *