بنر رادمان فریت

پالت بار pallet | جعبه چوبی و پالت | 09122486770

پالت بار pallet

پالت بار Pallet یکی از بهترین ابزار های lمورد استفاده در بسته بندی است. بار های حجیمی را که نمیتوان براحتی در داخل جعبه های چوبی قرار داد، بر روی پالت جای گزاری میشوند و سپس مطابق عکس های زیر مجددا بسته بندی میشوند. ابتدا لایه ی محافظتی بابل رپ (نایلون حباب دار بدور آنها پیچیده میشود و سپس بمنظور جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و آب با سلفون کاور میشوند.

ارسال فرش به کانادا | ارسال فرش به آمریکا | ارسال فرش به استرالیا

قیمت پالت حمل بار

قیمت پالت حمل بار به سایز و جنس پالت بستگی دارد. پالت های چوبی معمولا در سایزهای متفاوت درست میشوند در صورتی که پالت های پلاستیکی دارای ابعاد و اندازه های مشخص و استانداردی میباشند. برای تهییه، سفارش و اطلاع از قیمت انواع پالت و هزینه های ارسال بار با شماره ی 09122486770 تماس بگیرید.

ساخت پالت بار

برای جابجایی و حمل بار خود توسط پالت اصلا نگران سایز و جنس آن نباشید. کافیست با شماره 02122725260 تماس حاصل نمایید و بعد از مشاوره در مورد سایز و ابعاد بار ارسالی، سفارش خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است که همچنین میتوانید برای ساخت و سفارش انواع جعبه چوبی حمل بار نیز با ما در تماس باشید.

اهمیت استفاده از پالت بار

یکی از مزایای اصلی استفاده از انواع پالت بار، اشغال کمتر فضای حمل میباشد که در نتیجه مسافر متحمل پرداخت هزینه های کمتری میشود. بدین صورت که، قیمت دلاری حمل بار با هواپیما، بر اساس فرمول وزن و حجم محاسبه میشود. ازینرو پالت های باری، در بسیار یاز موارد حجم کمتری از فضا را اشغال میکنند.

انواع پالت | چوبی | پلاستیکی

همانطور در قبل اشاره کردیم، پالت های پلاستیکی دارای ابعاد استاندار و مشخصی هستند در صورتی که پالت های چوبی را میتوان در ابعاد مختلفی ساخت.

پالت بار رادمان فریت
پالت چوبی در مقایسه با پالت پلاستیکی

بعنوان مثال؛ برای حمل بارهایی که قرار است با کشتی و با استفاده از کانتینر جابجا شوند، پالت های بزرگتری از جنس چوب و در ابعاد متناسب با چینش بار در فضای دربستی کانتینر تهییه میشود. زیرا که در این حالت فضای بار به ابعاد فضای داخل کانتینر محاسبه میشود و تلاش بر این است که بیشترین استفاده از فضا صورت بگیرد. برای اطلاع بیشتر به لینک های زیر در این باره رجوع کنید.

مزایای استفاده از جعبه چوبی حمل بار

جعبه چوبی حمل بار یکی از ابزارهای اساسی در صنعت حمل و نقل بارهاست. این جعبه‌ها از چوب ساخته می‌شوند و به دلیل خواص مکانیکی، استحکام و چندبار استفاده‌پذیری، به عنوان یک راه حل محبوب در انتقال کالاها به حساب می‌آیند. اطلاعات بیشتر در لینک زیر

برای اطلاع از قوانین، شرایط، مراحل، سایز ها و دیگر موارد مرتبط با جعبه چوبی به لینک وارد شوید.

جعبه چوبی حمل بار یک وسیله حمل و نقل است که برای انتقال کالاها و بارهای مختلف استفاده می‌شود. این جعبه‌ها معمولاً به صورت مستطیلی و مربع و با ابعاده استاندارد ساخته می‌شوند تا بتوانند به صورت تراکم شده، در کشورها و سیستم‌های حمل و نقل مختلف استفاده شوند.

کاربردهای جعبه چوبی بار

جعبه چوبی بار، علاوه بر حفظ سلامت بار، نقش مهمی در حفظ امنیت و سهولت حمل و نقل بارها دارد. میتوانید در لین های زیر موارد استفاده از جعبه های چوبی را مشاهده بفرمایید.

بسته بندی

بسته بندی لوازم منزل امری است که حتما باید بصورت تخصصی صورت بگیرد. رادمان فریت با تجربه ای بیش از ۱۸ سال در امر بسته بندی | Packing ، یکی از بهترین ها در ارائه این نوع از خدمات میباشد. برای ارسال و فریت (هوایی و دریایی) لوازم منزل به کشورهای دیگری مانند؛ کانادا، آمریکا، استرالیا و کشورهای اروپایی، بسته بندی حتما باید بصورت حرفه ای و مطابق اصول گمرکی و فرودگاهی صورت بگیرد.

برای انجام کلیه این امور و دریافت مشاوره تخصصی در مورد بصرفه ترین و سریعترین نحوه ی ارسال بار و اطلاع از قوانین و هزینه ها با شماره تماس 09122486770 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ واتس اپ پیام بگذارید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال نظر

یک پاسخ به “پالت بار pallet”

  1. […] پالت بار pallet جعبه چوبی بار […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *