بنر رادمان فریت

ارسال هوایی بار به اروپا | فریت بار کشورهای اروپایی

ارسال هوایی بار به اروپا

ارسال هوایی انواع بار و کالا (شخصی و تجاری) به کشور های اروپایی از جمله ؛ اسپانیاSpain | فرانسهFrance | آلمانGermany  ایتالیاItaly | انگلستانEngland | هلندNetherlands | سوئدSweden | دانمارکDenmark  نروژNorway | فنلاندFinland.

فریت بار مسافری به اروپا

فریت بار به اروپا در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. این سرویس معمولاً توسط مسافرانی استفاده می شود که به دنبال راهی برای ارسال لوازم و وسایل زندگی خود به کشورهای مختلف اروپایی هستند. حمل و نقل بار ،معمولا کندتر از جایجایی مسافر است و چندین روز طول می کشد تا به مقصد برسد. فریت بار به ارسال هوایی بار، که به دو صورت (مسافری و کارگو) انجام میشود، اطلاق میگردد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ارسال هوایی بار مسافری به اروپا، سرعت بالا در حمل بارها به مقصد است. هواپیماها با سرعت‌های بسیار بالا پرواز می‌کنند و به همین دلیل، زمان لازم برای رسیدن بارها به مقصد به حداقل می‌رسد. این ویژگی بسیار مناسب برای کالاهایی است که نیاز به حمل سریع و فوری دارند، مانند محموله‌های پزشکی، قطعات صنعتی حیاتی، مواد غذایی تازه و گل‌ و گیاه و حتی بار های شخصی.

مشاوره تلفنی، بازدید کارشناسی و برآورد هزینه ارسال بار به اروپا

حمل و نقل و حمل کالا در سطح بین المللی شامل رعایت مجموعه ای از مقررات پیچیده برای اطمینان از ایمنی، یکپارچگی و قانونی بودن محموله ها است. این مقررات ممکن است مستلزم سمپاشی جعبه های چوبی بار برای محافظت در برابر آفات، و اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی به عنوان مدرکی مبنی بر مطابقت محموله با استانداردهای ایمنی یا نظارتی خاص باشد.

بهتر است بعد از تصمیم به ارسال بار به کشورهای اروپایی، سوالات خود را با مشاورین ما از طریق واتس اپ واتس اپ مطرح نمایید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بسته بندی بار ارسالی به اروپا

بسته بندی مناسب برای حمل و نقل به اروپا برای اطمینان از ایمنی و امنیت محصولات در طول حمل و نقل بسیار مهم است. این پروسه با انتخاب متریال مناسب و با کیفیت مناسب شروع می شود. تخصص و تجرب کادر بسته بندی نکته ی بسیار بسیار مهمی است.

برای اطلاع بیشتر از نحوه ی انجام بسته بندی بار ارسالی به اروپا به لینک بسته بندی لوازم و وسایل منزل رجوع کنید.

ارسال لوازم منزل به اروپا

ارسال لوازم منزل به اروپا از مراحل مهم مهاجرت میباشد. شرکت ما با ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی، امکان ارسال لوازم منزل به اروپا را از طریق فریت هوایی و دریایی ارائه می دهد. با استفاده از شبکه گسترده ای از حاملان و همکاران ما در اروپا، ما توانایی داریم تا لوازم منزل شما را به مقصد نهایی تحویل دهیم.

برای اطلاع بیشتر به لینک ارسال لوازم منزل به اروپا مراجعه نمایید. و همچنین برای ارسال هوایی لوازم منزل به لینک فریت هوایی لوازم منزل رجوع کنید.

بسته بندی مبلمان و تلویزیون و پیانو

بسته بندی اصولی مبلمان همانند دیگر وسایل خانه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که بعلت سنگینی و حجیم بودن باید بصورت چند لایه با بابل رپ / سلفون / کارتن / جعبه چوبی پک شوند.

بسته بندی مبلمان

تلویزیون TV بعلت حساسیت در برابر ضربه و فشار های احتمالی ناشی از جعبه های دیگر باید حتما حتما بصورت کامل عایق شود (با استفاده از ضربه گیر) و حتما درون جعبه چوبی مقاوم در برابر ضربه و چندلایه قرار بگیرد. لینک بسته بندی تلویزیون

همچنین بارهای حساس مانند پیانو و انواع لوازم شخصی ریز و درشت نیز توسط کادر مجرب رادمان فریت با استفاده از بهترین متریال پک / Pack میشوند. روش فریت هوایی برای پیانوهای گران‌قیمت و حساس به نقل و انتقال مناسب است. قیمت ارسال پیانو از طریق فریت هوایی بیشتر از روش ارسال دریایی میباشد، اما سریعترین روش ارسال است و نهایتا تا چند روز بار به مقصد میرسد. بسته بندی و ارسال پیانو

بسته بندی پیانو
۱- بسته بندی با بابل رپ و سلفون
بسته بندی پیانو
۲- فیکس شدن و قرار گیری برای جلوگیری از جرکت
بسته بندی پیانو
۳- جایگیری در جعبه چوبی و سمپاشی جعبه چوبی

تهیه لیست بسته بندی قبل از فریت بار به اروپا

برچسب زدن یا تهییه لیست وسایل (Packing List) یکی دیگر از بخش های مهم بسته بندی است. اطلاعاتی مانند نام وسیله و کالا و محتویات درون جعبه باید تهییه شود برای ارائه به گمرک. تمام بسته‌های ارسال شده به اروپا باید حاوی یک فرم گمرکی باشد که به طور دقیق پر شده است، حاوی جزئیات محتویات بسته، ارزش آنها و اینکه آیا آنها هدیه یا اقلام تجاری هستند.

پکینگ لیست
نمونه ی لیست اقلام / پکینگ لیست (Packing List)

سمپاشی کردن جعبه چوبی بار

این عمل شامل استفاده از مواد ضدعفونی کننده یا آفت کش های خاص برای محافظت از محموله در برابر حشرات، آفات یا سایر عوامل مخرب است. این امر به ویژه برای محموله های کشاورزی یا بسته بندی های چوبی برای جلوگیری از گسترش آفات یا بیماری های مضر در سراسر مرزها بسیار مهم است.

صدور گواهینامه های معتبر بین المللی برای کارگو اروپا

گواهینامه های معتبر بین المللی مانند گواهی های بهداشت گیاهی یا مهرهای کنوانسیون بین المللی حفاظت از گیاهان (IPPC) روی بسته بندی های چوبی برای تأیید انطباق محموله با مقررات بهداشت گیاهی کشور مقصد مورد نیاز است.

در اتحادیه اروپا، اگر کالا در چوب بسته بندی شده باشد، باید مطابق با ISPM 15 (استانداردهای بین المللی برای اقدامات بهداشتی گیاهی شماره 15) علامت گذاری شود. گواهینامه ISPM 15 نشان می دهد که مواد بسته بندی چوبی به اندازه کافی برای از بین بردن آفات در سطح بین المللی سمپاشی شده اند.

فریت بار هوایی به آلمان

فریت بار مسافری و هوایی انواع لوازم شخصی و تجاری و صنعتی به سرتاسر شهر های آلمان از جمله؛ برلین Berlin |  مونیخ Munich |  کلن Cologne |  فرانکفورت Frankfurt  |  هامبورگ Hamburg  |  دورتموند Dortmund  |  اشتوتگارت Stuttgart |  دوسلدورف Düsseldorf  |  برمن Bremen  |  لایپزیگ Leipzig

برای دریافت اطلاعات دقیق از لیست بروز و آپدیت شده ی تمامی اقلام ممنوع الورود به کشور آلمان لطفا به وبسایت زیر مراجعه کنید. لیست اقلام ممنوع الورود به کشور آلمان

فریت بار هوایی به فرانسه

فریت بار به فرانسه از خدماتی است که تیم رادمان فریت انجام میدهد. فرانسه مقصد بسیاری از دانشجویان و گردشگران از سرتاسر دنیا می باشد. فریت بار به همه ی شهرهای کشور فرانسه از جمله؛ ارسال بار به شهرهای مهم فرانسه از جمله؛ پاریس Paris  |  مارسی Marseille  |  لیون Lyon  |  تولوز Toulouse  |  نیس Nice  |  نانت Nantes  |  استراسبورگ Strasbourg  |  مونپلیه Montpellier  |  بردو Bordeaux  |  لیل Lille انجام میشود.

میتوانید برای بسته بندی و ارسال آثار هنری و نمایشگاهی خود برای نمایش در گالری های پاریس با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ تماس بگیرید.

فریت بار هوایی به سوئد

فریت بار مسافری و هوایی انواع لوازم شخصی و تجاری و صنعتی به سرتاسر شهر های سوئد از جمله؛  استکهلم (Stockholm)  |  گوتنبرگ (Gothenburg)  |  مالمو (Malmo)  |  اوپسالا (Uppsala)  |  لوند (Lund)  |  نورکوپینگ (Norrkoping)

ارسال انواع بار مسافری مانند؛ خشکبار، لوازم شخصی، مواد غذایی و انواع ساز و هر گونه کالای مجاز دیگر به شهر Stockholm از طریق هوایی در کوتاه ترین زمان ممکن.

هزینه فریت بار هوایی به کشورهای اروپایی

هزینه حمل و نقل هوایی به کشورهای اروپایی به چندین عامل موثر بستگی دارد از جمله:

وزن و حجم محمولهاندازه و وزن کالا یکی از عوامل اصلی موثر بر قیمت حمل و نقل هوایی است. محموله های سنگین تر و بزرگتر هزینه بیشتری دارند. این به این دلیل است که خطوط هوایی اغلب بر اساس «وزن حجمی» – معیاری که اندازه و وزن را ترکیب می‌کند – هزینه می‌دهند.
نوع محمولهبرخی از انواع محموله ممکن است به شرایط نگهداری یا نگهداری خاصی نیاز داشته باشند، همچنین، کالاهای خطرناک یا اقلام محدود ممکن است هزینه های اضافی را متحمل شوند.
مبدا و مقصدبسته به مبدا و مقصد محموله، هزینه ها می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.
هزینه ها و تعرفه های گمرکیهر گونه عوارض گمرکی، تعرفه ها یا مالیات های اعمال شده توسط کشور مقصد نیز بر هزینه کلی حمل و نقل تأثیر می گذارد.
نوسانات ارز اگر به صورت بین المللی ارسال می کنید، نوسانات نرخ مبادله بین ارزهای مختلف نیز می تواند بر هزینه نهایی تأثیر بگذارد.
هزینه های انبارداریدر بعضی از موارد بار در گمرک فرودگاه چندین روز باقی میماند که این شامل هزینه های انبارداری است.
بيمههزينه بيمه نيز يك عامل اساسي است كه بايد در نظر گرفته شود زيرا بسته به ماهيت و ارزش كالا متفاوت است.
بنابراین، همه این عوامل برای تعیین قیمت نهایی شما برای حمل و نقل هوایی به کشورهای اروپایی ترکیب می شوند.

میتوانید برای اطلاع دقیق از ریز هزینه ها به لینک هزینه ی ارسال بار مراجعه نمایید.

بسته بندی و ارسال فرش به اروپا

حمل قالی و فرش از ایران به کشورهای اروپایی با توجه به میراث غنی ایرانی در قالی بافی می تواند یک سرمایه گذاری سودآور باشد. با این حال، قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که برای تسهیل روند باید رعایت شود.

  1. انطباق قانونی: کلیه صادرکنندگان ملزم به ثبت نام در سازمان توسعه تجارت ایران هستند.
  2. مقررات گمرکی: صادرات فرش از ایران دارای عوارض و مالیات گمرکی است که باید عمیقا درک شود. مقررات گمرک ایران نیاز به فرم اظهارنامه ای دارد که تمام مشخصات قالیچه های صادراتی را درج کند.
  3. گواهی معتبر: برای اثبات مالکیت فرش بمنظور جلوگیری از غیر قانونی بودن صادرات مال غیر، باید گواهی مبدأ از مرکز ملی فرش ایران دریافت کرد.
  4. قالی های عتیقه: طبق قوانین ایران، قالی ها و قالی های بیش از 50 سال از گنجینه های هنری ملی محسوب می شوند. برای صادرات اینها باید از سازمان میراث فرهنگی ایران برای دریافت مجوز مراجعه شود.
  5. اهمیت سایز: تمامی فرش ها باید توسط گمرک به درستی رول شده و مهر و موم شوند.
  6. مجوز صادرات: کشورهای اتحادیه اروپا قبل از ورود محموله به مجوز صادرات و اسناد مختلف از ایران نیاز دارند.

برای دریافت اطلاعات و راهنمایی در مورد بسته بندی و ارسال انواع فرش و قالی و قالیچه به خارج کشور به مقالات زیر رجوع کنید

کالاهای ممنوع الورود به کشورهای اتحادیه اروپا

هنگام سفر از یک کشور غیر اتحادیه اروپا به اروپا، محدودیت هایی برای برخی کالاها وجود دارد که اجازه ورود به کشورهای اروپایی را ندارند. واردات گوشت و لبنیات به طور کلی بدون توجه به مقدار مجاز نیست. با این حال، مقادیر محدودی از میوه، سبزیجات، تخم مرغ، عسل، و ماهی، معمولا مجاز است. توجه به این نکته مهم است که این قوانین ممکن است بسته به کشور خاص متفاوت باشد. علاوه بر این، کالاهای شخصی حاوی گوشت، شیر یا محصولات آنها تهدیدی برای سلامت حیوانات در نظر گرفته می‌شوند و توسط قوانین اتحادیه اروپا تنظیم می‌شوند.

لیست اقلام ممنوع الورود به کشورهای اتحادیه اروپا

مدارک گمرکی مورد نیاز ارسال هوایی بار به اروپا

لطفاً توجه داشته باشید که بسته به کشور و نوع کالایی که ارسال می‌کنید، ممکن است به اسناد اضافی نیاز داشته باشید یا با محدودیت‌های خاصی روبرو شوید. هنگام برنامه ریزی حمل و نقل، همیشه با یک کارشناس تدارکات یا گمرک مشورت کنید. بطور کلی، برای فریت بار هوایی به اروپا ۵ مدرک اصلی زیر نیاز است؛

۱- کارت ملی و پاسپورت مسافر ۲- بلیط هواپیما ۳- پته گمرکی ۴- بارنامه هوایی ۵- لیست بسته‌بندی (Packing List)

هریک از روش های ارسال بار (هوایی و دریایی) به کشورهای اروپایی نیازمند مدارک خاصی هستند که در لینک های زیر بطور کامل درموردشان توضیح داده شده است.

فرودگاه های مهم اروپا

  1. Copenhagen Airport, Denmark www.cph.dk | فرودگاه کپنهاگ
  2. Amsterdam Airport Schiphol, Netherlands www.schiphol.nl | فرودگاه شیپول آمستردام
  3. Zurich Airport, Switzerland www.zurich-airport.com | فرودگاه زوریخ شوئیس
  4. Munich International Airport, Germany www.munich-airport.com | فرودگاه مونیخ آلمان
  5. Frankfurt Airport, Germany www.frankfurt-airport.com | فرودگاه فرانکفورت آلمان
  6. London Heathrow Airport, United Kingdom www.heathrow.com | فرودگاه هیترو لندن

ما را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *