بنر رادمان فریت

فریت بار به فرانسه - Radmn Freight

فریت بار به فرانسه

فریت بار به فرانسه از خدماتی است که تیم رادمان فریت انجام میدهد. فرانسه مقصد بسیاری از دانشجویان و گردشگران از سرتاسر دنیا می باشد. فریت بار به همه ی شهرهای کشور فرانسه انجام میشود. برای ارسال بارهای کم حجم و سبک تر میتوانید از فریت هوایی استفاده کنید و اگر بار ارسالی شما از وزن و حجم زیادی برخوردار باشد، فریت دریایی (ارسال بار با کشتی) گزینه ی بهتری است.

فریت بار به فرانسه

ارسال بار به شهرهای مهم فرانسه از جمله؛ پاریس Paris  |  مارسی Marseille  |  لیون Lyon  |  تولوز Toulouse  |  نیس Nice  |  نانت Nantes  |  استراسبورگ Strasbourg  |  مونپلیه Montpellier  |  بردو Bordeaux  |  لیل Lille

ارسال بار به فرانسه

ارسال بار به فرانسه بطور کلی به دو قسمت بارهای شخصی و تجاری میشود که در ادامه به آن میپردازیم؛

ارسال بار شخصی

بار شخصی مانند؛ لوازم منزل، وسایل شخصی، سوغاتی، آلات موسیقی و یا حتی خوراکی و غیره مانند بار دانشجویی. برای ارسال این نوع از بار محدودیت ها، قوانین و مدارکی وجود دارند که باید رعایت شوند و بدرستی تهیه شوند. یکی دیگر از ملزومات ارسال بار به کشور فرانسه بسته بندی وسایل ارسالی است.

ارسال بار تجاری

بار تجاری به انواع محصولاتی صادراتی گفته میشود که شامل؛ انواع ظروف، فرش، صنایع دستی، محصولات صنعتی و بطور کلی هر کالایی که برای فروش و تولید بازار به فرانسه ارسال بشود، گفته میشود.

البته فریت / ارسال کالاهایی مانند فرش و محصولات خوراکی دارای قوانینی هستند که بر اساس مقدار و هدف از ارسال شخصی و تجاری بودنشان معین می گردد.

ارسال بار هوایی به فرانسه

ارسال بار هوایی به روشی گفته میشود که بار ارسالی از طریق هواپیما (مسافری و کارگو | Cargo) ارسال می شود. البته هر کدام از انواع ارسال بار هوایی قوانین و مقررات خودش را دارد و همچنین هزینه ها و زمان رسیدن بار به مقصد متفاوت است. البته گفتنی است که از نظر تهیه مدارک تقریبا شبیه به یکدیگر میباشند با اندکی تغییرات جزئی.

در ادامه سه فرودگاه بزرگ و اصلی کشور فرانسه را معرفی میکنیم که اکثر بارهای ارسالی از ایران به این سه فرودگاه معروف میباشد.

خدمات راهبردی و ترخیص کالای رادمان فریت از فرودگاه های کشور فرانسه و تحویل کالا درب منزل

ترخیص کالا در گمرک مقصد با ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه‌های مربوطه امکان پذیر است. توصیه می‌شود قبل از ترخیص کالا، با کارشناسان گمرکی ما مشورت کنید تا اطلاعات دقیق و به‌روز درباره مقررات گمرکی و مدارک مورد نیاز را دریافت کنید.

  • فرودگاه شارل دوگول پاریس | Paris Charles de Gaulle Airport
  • فرودگاه شهر لیون Lyon-Saint Exupéry Airport
  • فرودگاه شهر نیس | Nice Côte d’Azur Airport

وبسایت رسمی فرودگاه امام خمینی(ره)

ارسال بار دریایی به فرانسه

ارسال بار دریایی و یا ازطریق دریا و توسط کانتینر مناسب برای بارهای حجیم و سنگین مناسب تر است. البته از نظر قیمت و هزینه در مقایسه با فریت هوایی بسیار به صرفه تر است اما، طولانی تر بودن مدت زمان ارسال و رسیدن بار به مقصد از معایبی این روش از حمل بار میباشد.

گروپاژ فرانسه

بهترین روش ارسال لوازم منزل به فرانسه روش حمل دریایی میباشد.

بسته بندی لوازم منزل | بارگیری در کانتینر | حمل از طریق کشتی

گروپاژ بار به فرانسه

گروپاژ بار به فرانسه بسیار مرغون به صرفه تر از روش های دیگر میباشد. گروپاژ به نوعی از حمل بار میگویند که دو یا سه بار بصورت اشتراکی درون کانتینر قرار میگیرد و مجموع هزینه ها بر تعداد تقسیم میشود ( با اوجه به فضای اشغالی درون کانتینر)

فریت بار مسافری به فرانسه

فریت بار مسافری به فرانسه روشی مرغون بصرفه برای ارسال بار است که از طریق قسمت باری هواپیمای مسافری انجام میشود. ازین جهت به این روش از حمل بارهای مسافران ارسال بار مسافری گفته میشود.

مدارک مورد نیاز ارسال بار مسافری به فرانسه بشرح زیر است؛

  • اصل و کپی کارت ملی
  • بلیط پرواز
  • اصل و کپی پاسپورت
  • ارائه مدارک سکونتی مقصد (آدرس و تلفن)
  • تکمیل نمودن فرم‌های مربوط به گمرک

برای فریت هرگونه بار مسافری اعم از؛ لوازم شخصی، لوازم خورده ریز منزل، سوغاتی و انواع خوراکی و خشکبار، میتوانید از طریق واتس اپ واتس اپ WhatsApp بصورت رایگان با متخصصین ما مشورت کنید.

ارسال و صادرات سوغاتی به فرانسه

هرگونه کالایی که بعنوان نماینده فرهنگ و هنر کشوری ساخته میشود و یا انواع مواد خوراکی را میتوان بعنوان سوغاتی در نظر گرفت.

جدول زیر انواع سوغاتی های قابل ارسال به فرانسه را نمایش میدهد؛

صنایع دستی گلیم، قالیچه، ترمه، حصیر، منجوق و انواع کاشی‌های سنتی
شیرینی‌ها و خشکبار پسته، نبات، پاستیل، سوهان، قهوه‌ای، پشمک و قندیل
حلوا و خوراکی های سنتیحلواهای ایرانی مانند سهرابی، سمنو، پسته‌ای، گز و کشک
عطرهای محلیعود و عطرهای سنتی ایرانی
سفال و فیروزه‌کاریظروف سفالی و فیروزه‌کاری
بسته بندی سوغاتی ارسالی بسیار بسیار مهم است و حتما باید بصورت دقیق و تخصصی انجام شود.

ارسال آثار هنری به فرانسه

کشور فرانسه و بخصوص شهر پاریس را می توان پایتخت هنری جهان نامید. ازینرو بدلیل وجود نمایشگاه های مطرح و پرتعداد آثار هنری که هرساله در این شهر برگزار میشوند متقاضیان زیادی برای ارسال آثار هنری خود به این کشور اقدام میکنند. میتوانید برای ارسال آثار هنری و نمایشگاهی خود برای نمایش در گالری های پاریس با شماره تلفن 09122486770 تماس بگیرید.

جدول زیر انواع آثار هنری قابل ارسال به فرانسه را نمایش میدهد؛

فلزکاریآثار فلزی مانند خاتمکاری، گلدوزی با نقره و طلا، ساخت جواهرات و تزئینات با استفاده از فلزات گوناگون
چوب‌کاریجسمه‌ها، درب‌ها، قاب‌ها، کمدها و دستگیره‌های چوبی معروف به منبت‌کاری و کاشی‌کاری
قالیبافیقالی‌های دستبافت ایرانی با طرح‌های خاص و رنگ‌های زیبا که نماد فرهنگ و هنر ایران محسوب می‌شوند
شیشه‌کاریظروف شیشه‌ای فرانگرانت، لامپ‌ها، آینه‌ها و تزئینات شیشه‌ای با نقوش و طرح‌های متنوع
نقاشینقاشی های دیواری، منظره طبیعت‌ها، نقاشی‌های روی کاغذ و آبرنگ، نقاشی مینیاتوری و نقاشی قلمزنی (نگارگری)
سفال‌کاریسفال‌های لعابدار و غیرلعابدار، ظروف سفالی با نقوش و طرح‌های خاص، هنر لعابگری و مجسمه‌سازی با سفال
میناکاریتزئین اشیاء فلزی مانند ظروف، کیف‌ها و جواهرات با استفاده از رنگ‌های مینا
بسته بندی آثار هنری بسیار بسیار مهم است و حتما باید بصورت دقیق و تخصصی انجام شود.

ارسال و صادرات خشکبار و زعفران به فرانسه

خشکبار و زعفران ایرانی در دنیا معروف است. خیلی از هم میهنان عزیز هرساله اقدام به صادرات خشکبار و زعفران میکنند(شخصی و تجاری) برای ارسال انواع خشکبار در مقیاس کوچک و برگ با ما در تماس باشید.

هر نوع از صادرات خشکبار و زعفران بصورت تجاری و شخصی دارای قوانین و قواعد خاصی است که باید رعایت شوند. مخصوصا در ارسال بار تجاری یا صادراتی، قوانین گمرکی و هزینه ها و روش ها بکلی متفاوت است. برای دریافت اطلاعات دقیق این باره به آدرس ایمیل info@radman-freight.com ایمیل بزنید تا PDF کامله راهنما برایتان ارسال شود.

جدول زیر انواع خشکبار قابل ارسال به فرانسه را نمایش میدهد؛

میوه‌ خشکآلوچه، گیلاس خشک، آلو خشک، زردآلو خشک، هلو خشک، خرما خشک، سیب و غیره
آجیل و دانه‌های خشکبادام، فندق، پسته، گردو، بادام زمینی، تخمه آفتابگردان، کشمش (انگور خشک)، حبوبات خشک مانند نخود، لوبیا، عدس و ماش
مغز‌ها و دانه‌های روغنیکنجد، آفتابگردان، کدو برزیلی (برزیل‌نیری)، مغز پسته، مغز گردو، مغز بادام
نبات و محصولات فرآوری شدهصمغ ، گل گاو زبان، عرقیات و اسانس‌های خشکبار
بسته بندی خشکبار بسیار مهم است و حتما باید بصورت دقیق و تخصصی انجام شود.

ارسال و صادرات صنایع دستی به فرانسه

یکی از خدماتی که در فریت بار فرانسه توسط رادمان فریت بصورت تخصصی انجام میشود، ارسال انواع مختلف صنایع دستی به این کشور است. برای هماهنگی و دریافت مشاوره تماس بگیرید.

ارسال خورده بار به فرانسه

بطور کلی به ارسال تمامیه لوازم و کالاها بصورت جزیی را خورده بار میگویند. ارسال خورده بار به فرانسه معمولا برای بارهای زیر 100 کیلو گرم استفاده میشود بدین شکل که؛

  • بارهایی با وزن 7 الی 30 کیلوگرم را به دلیل داشتن وزن کم، براساس فاصله بین مبدا تا مقصد محاسبه می‌شوند.
  • برای ارسال بارهایی تا حد 45 کیلوگرم، قیمت ثابتی وجود دارد که از سوی خطوط هوایی معین میشوند و بر اساس شرایط نرخ ارز، ممکن است دچار تغییر کنند.
  • بار بین 45 تا 100 کیلوگرم، تعرفه مشخص خود را دارد.
  • برای حمل و نقل بارهای بین 100 تا 300 کیلوگرم نیز قیمت ثابتی برای هرکیلوگرم وجود دارد و با توجه به شهر مقصد تعیین می‌شود.

مدارک مورد نیاز ارسال بار هوایی به فرانسه

ارسال بار بصورت فریت بار هوایی نیازمند همراه داشتن چندین مدرک مشخص است، که به شرح زیر است؛

  • پاسپورت مسافر یا فرستنده بار
  • بلیط سفر
  • لیست اقلام Packing List
  • مجوز های خاص (درصورت وجود کالای خاص)

هزینه ارسال بار به فرانسه

در مورد ارسال بسته ها به فرانسه، هزینه حمل و نقل عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. قیمت ارسال به فرانسه بسته به عوامل مختلفی مانند اندازه و وزن بسته و روش ارسال انتخابی متفاوت باشد. به طور کلی، قیمت تمام شده به سه عامل اصلی زیر بستگی دارد؛

۱ – قیمت بسته بندی لوازم ارسالی

۲ – قیمت شرکت هوایی حمل کننده به ازای هر کیلو

۳ – انجام امور و خدمات گمرکی

هزینه حمل و نقل به فرانسه می تواند هزینه قابل توجهی باشد، اما با انجام تحقیق و برنامه ریزی دقیق، می توان در هزینه های خود صرفه جویی کرد و در عین حال اطمینان حاصل کرد که بسته شما سالم و به موقع می رسد.

نکات مهم ارسال بار به فرانسه

در مورد ارسال کالا به فرانسه، باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. در مرحله اول، تحقیق و آگاهی کامل از قوانین گمرکی فرانسه برای جلوگیری از هرگونه تاخیر بالقوه یا هزینه اضافی مهم است.

علاوه بر این، بسیار مهم است که مطمئن شوید که تمام اسناد لازم و مدارک گمرکی ارسال بار و لیست بسته بندی اقلام (Packing List) را تهیه کنید.

انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل معتبر و قابل اعتماد بین المللی می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که بسته شما ایمن و به موقع به فرانسه می رسد. با رعایت این نکات مهم می توانید به اطمینان از ارسال موفق کالا به فرانسه کمک کنید.

قیمت ارسال بار به شهرهای فرانسه

پاریس

قیمت ارسال بار به پاریس Paris

هزینه ارسال بار به پاریس به عواملی مانند وزن و نوع روش حمل دارد. بعلت تغییر قیمت ها و تعرفه های هوایی، برای دریافت قیمت دقیق و بروز لطفا با شماره ی 09122486770 تماس بگیرید.

قیمت ارسال بار به لیون Lyon

هزینه ارسال بار به لیون به عواملی مانند وزن و نوع روش حمل دارد. بعلت تغییر قیمت ها و تعرفه های هوایی، برای دریافت قیمت دقیق و بروز لطفا با شماره ی 09122486770 تماس بگیرید.

لیون Lyon
مارسیل Marseille

قیمت ارسال بار به مارسیل Marseille

هزینه ارسال بار به مارسیل به عواملی مانند وزن و نوع روش حمل دارد. بعلت تغییر قیمت ها و تعرفه های هوایی، برای دریافت قیمت دقیق و بروز لطفا با شماره ی 09122486770 تماس بگیرید.

قیمت ارسال بار به نیس Nice

هزینه ارسال بار به نیس به عواملی مانند وزن و نوع روش حمل دارد. بعلت تغییر قیمت ها و تعرفه های هوایی، برای دریافت قیمت دقیق و بروز لطفا با شماره ی 09122486770 تماس بگیرید.

نیس Nice

مدارک مورد نیاز ارسال بار به فرانسه

ارسال بار به روش های مختلفی انجام میشود که برای هر کدام مدارکی گمرکی خاصی مورد نیاز است. برای اطلاع دقیق و کامل از مدارک مورد نیاز برای هرکدام از روش های ارسالی (فریت بار هوایی | فریت بار دریایی) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ارسال لوازم منزل به فرانسه

برای فریت لوازم منزل به فرانسه و دیگر کشورها دو روش اصلی وجود دارد. روش حمل هوایی که بدلیل وزن و ابعاد زیاد لوازم منزل بسیار هزینه بر و گران خواهد شد. و البته روش دوم و بصرفه تر روش حمل دریایی است.

ارسال دریایی لوازم منزل به فرانسه از طریق کشتی به دو صورت دربستی (FCL) و گروپاژ یا ارسال اشتراکی(LCL)، کلیه امور مرتبط با ارسال لوازم منزل از طریق دریا به اروپا توسط متخصصین رادمان فریت انجام میگیرد.

اقدامات اجرایی برای فریت دریایی و ارسال لوازم منزل بصورت دریایی بشرح زیر است؛

  • جمع آوری و بسته بندی لوازم منزل
  • انجام امور و تشریفات گمرکی
    • اخذ بارنامه دریایی (Bill of Lading)
    • اخذ گواهی بیمه (Insurance Certificate)
    • اخذ گواهی بهداشتی/فیتوسانیتری (Health/Phytosanitary Certificate)
  • گواهی بیمه (Insurance Certificate)
  • صورتحساب پرداخت (Packing List)

– سوالات متداول فریت بار به فرانسه

اقدامات اولیه برای ارسال بار به فرانسه کدامند؟

مشاوره و پیدا کردن شرکت حمل و نقل معتبر و با تجربه.

هزینه بسته بندی چقدر است؟

بستگی به میزان کالا دارد. مشاوره و بازدید رایگان اسباب منزل یکی از خدمات رادمان فریت میباشد.

چه چیزهایی را میتوانم به فرانسه ببرم؟

بطور کلی هرکالای مجازی را که در ایست اقلام ممنوع الورود به خاک فرانسه نمیباشد.

تشریفات گمرکی چیست؟

به مجموع اقدامات و ملزومات قابل انجام گمرکی از جمله؛ تهییه بارنامه و دریافت مجوزها و دیگر مدارک میباشد.

هزینه ی فریت بار فرانسه چقدر است؟

بستگی به نوع ارسال، میزان بار و شهر مقصد دارد.

مدت زمان ارسال بار به فرانسه چقدر است؟

ارسال هوایی از ۲ روز تا ۱ هفته – ارسال دریایی بین ۳ هفته تا ۲ ماه.

حمل بار از فرانسه به ایران چگونه است؟

برای ارسال و دریافت بار از فرانسه به ایران با شماره 09367609191 تماس بگیرید.

امکان ارسال بار کم به فرانسه وجود دارد؟

بله! ارسال بار به هر میزان امکان پذیر است


ما را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

4 پاسخ به “فریت بار به فرانسه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *