بنر رادمان فریت

فریت بار به نروژ | ارسال بار هوایی و دریایی به نروژ

فریت بار به نروژ

فریت بار به نروژ از طریق فریت بار هوایی (فریت بار مسافری) و دریایی (ارسال کانتینری بار و گروپاژ) توسط تیم رادمان فریت در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت. یکی از مهمترین خدمات رادمان فریت در ارسال انواع بار به نروژ، بسته بندی و packing لوازم ارسالی میباشد.

خدمات فریت بار به نروژ

برای دریافت مشاوره و رزرو خدمات بسته بندی (وسایل شخصی، اساس منزل و کالاهای تجاری) با ما از طریق شماره تلفن 09122486770 و واتس اپ واتس اپ در تماس باشید.

فریت بار به نروژ

ارسال بار به نروژ

ارسال انواع بار های شخصی و تجاری به تمامی شهر های نروژ از جمله؛ اسلو ، فردریکستاد ، سارپسبورگ ، تونسبرگ ، کریستیانسند ، درامن ، استاوانگر ، اسکودنشاون ، رینه ، لانگیربین ، آرندال ، برگن ، تروندهایم. کلیه اقدامات مرتبط با ارسال بار مهاجرین و دانشجویان و همچنین خورده بار های مسافری به این کشور توسط تیم رادمان فریت با کیفیت و در سریع ترین زمان انجام میگیرد.

موسسه ی رادمان-فریت | radman-freight فعال در زمینه ی ارسال بار(لوازم منزل و شخصی) و کالا از طریق هوایی، دریایی و زمینی به تمامی کشورها میباشد. ارسال هوایی (cargo) بصورت تخصصی. ارسال بار در سریع ترین زمان | بسته بندی حرفه ای | بهترین قیمت

فریت بار مسافری به نروژ

فریت بار مسافری به نروژ یکی از روش‌های مهم حمل و نقل کالا و وسایل به این کشور است که از طریق هواپیماها و با استفاده از فضای بار هوایی انجام می‌شود. این روش به عنوان یکی از اصلی‌ترین روش‌های حمل بارها در صنعت حمل و نقل بین‌المللی شناخته می‌شود و باعث شده تا کالاها به سرعت و به راحتی به مقصد موردنظر منتقل شوند.درواقع به میزان باری که مسافر با خو بهمراه میبرد فریت بار مسافری میگویند.

ارسال هوایی بار به نروز

ارسال بار بصورت هوایی و یا همان فریت بار است. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ارسال هوایی بار مسافری، سرعت بالا در حمل بارها به مقصد است. این ویژگی بسیار مناسب برای کالاهایی است که نیاز به حمل سریع و فوری دارند، مانند محموله‌های پزشکی، قطعات صنعتی حیاتی، مواد غذایی تازه و گل‌ و گیاه و حتی بار های شخصی.

هزینه ی فریت بار به نروژ

هزینه های ارسال بار به نروژ به عوامل مخالفی بستگی دارد. عواملی مانند؛ شهر مقصد ،وزن حجم بار ارسالی، ایرلاینی که انتخاب کرده اید و نوع بسته بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی ، برای کسانیکه قصد ارسال بار غیر تجاری و یا نمونه های تجاری و یا بار نمایشگاهی به این کشور را دارند.

هزینه ی فریت بار به نروژ

باید توجه داشت که هزینه ی ارسال انواع بارها بصورت هوایی و دریایی به هرکدام از شهرهای نروژ متفاوت است. البته هزینه ی خدماتی همچون بسته بندی و انجام امور و تشریفات گمرکی برای تمامی شهرهای این کشور ثابت است و میزان تفاوت قیمت به شهر مورد نظر بستگی دارد.

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به نروژ

مدارک ارسال بار به نروژ به توجه به روش ارسال و حمل متفاوت است. ازین جهت برای اطلاع دقیق از انواع مدارک مورد نیاز برای فریت بار هوایی به نروژ و ارسال دریایی به این کشور به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

اما بطور کلی مدارک ارسال هوایی انواع کالا عبارتند از؛

 اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
• اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
• کپی بلیط
• آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
• لیست بسته بندی کالا (Packing List) به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر CM

خدمات رادمان فریت

خدمات رادمان فریت برای ارسال بار به نروژ عبارتند از؛ بسته بندی، انجام امور گمرکی با رعایت اصول و بهره مندی از اخلاق حرفه ای دانست. قیمت مناسب، خدمات حرفه ای و سرعت بالا و همچنین احساس عمیق مسئولیت نسبت به مشتریان گرامی از دیگر نشانه های پایبندی به منافع مشتریان و مهاجرین عزیز میباشد.

ارسال بار تجاری به نروژ

ارسال بار تجاری به نروژ

برای دریافت مشاوره تخصصی انجام صادرات تجاری به کشور نروژ با شماره 09367609191 تماس حاصل کنید و یا سوالات خود را به آدرس ایمیل info@radman-freight.com ارسال نماید. بار تجاری به نروژ (عمده و جزئی) نیازمند ارائه مدارک خاصی از سمت صاحب بار میباشد.

فریت اساس و لوازم منزل به نروژ

ارسال لوازم منزل از مراحل مهم مهاجرت میباشد. شرکت ما با ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی، امکان ارسال لوازم منزل به سرتاسر اروپا از جمله کشور نروژ را از طریق فریت هوایی و دریایی ارائه می دهد. با استفاده از شبکه گسترده ای از حاملان و همکاران ما در اروپا، این توانایی را داریم که لوازم منزل شما را به مقصد نهایی تحویل دهیم.

فریت اساس و لوازم منزل به نروژ

بسته بندی بار ارسالی به نروژ

بسته بندی مرحله ی بسیار حائز اهمیت در فریت انواع بار به نروژ میباشد که حتما باید بصورت حرفه ای و تخصصی انجام شود. تیم بسته بندی حرفه ای رادمان با تجربه ای بالغ بر 18 سال بهترین نوع از این خدمات را ارائه میدهد.

نحوه ی کار بدین صورت است که، تیم بسته بندی با حضور در محل تمامی اساس و لوازم ارسالی مسافرین عزیز را شامل بسته بندی؛ چمدانها ، لوازم منزل ،مبلمان ، میز و کمد و بطور کلی وسایل و تجهیزات بزرگ و کوچک، وسایل شخصی همچون آلات موسیقی و بطور کلی تمامیه وسایل منزل و حتی مواد خوراکی مانند خشکبار و انواع سوغاتی خوراکی را بصورت تخصصی و منطبق بر اصول بین المللی و مورد قبول گمرکات هوای و دریایی و زمینی بسته بندی pack / wrap میکنند.

فریت بار دانشجویی به نروژ

فریت بار دانشجویی به نروژ بصورت بار مسافری انجام میشود. در سفرهای خارجی مقدار بار مجاز در هواپیما برای ایرلاین ها با یکدیگر متفاوت است. همچنین نوع کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس و فرست کلاس) نقش مهمی در این تفاوت دارند.

بعد از صدور بارنامه از طرف شرکت های حمل بین المللی در فرودگاه امام، مبلغ صدور بارنامه با شرکت مورد نظر تسویه میگردد. که این میزان بر اساس مقدار بار از نظر وزن و حجم محاسبه می شود. بعنوان مثال برای بار با وزن زیر ۴۵ کیگوگرم قیمت مشخص است. این تقسیم بندی به ۴ تقسیم میشود که به شرح زیر میباشد؛

  • تا وزن ۴۵ کیلوگرم
  • بیش از ۴۵ کیلو و کمتر از ۱۰۰ کیلو گرم
  • وزن ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلو گرم
  • وزن بالای ۳۰۰ کیلو گرم

ارسال خوراکی و سوغاتی به نروژ

خیلی از هم میهنان بعنوان سوغاتی کالاهای همچون فرش و قالی و ظروف فلزی را به خود به نروژ میبرند یا به این کشور پست میکنند. همچنین انواع خشکبار مثل؛ پسته و کشمش و بادام و … و مواد غذایی همچون انواع سبزیجات خشک شده را میتوانید برای مصرف شخصی به این کشور بهمراه خود ببرید و یا برای عزیزان و خانواده ی خود ارسال نمایید.


ما را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *