بنر رادمان فریت

فریت بار به آلمان | هزینه ها و مدارک مورد نیاز

فریت بار به آلمان

ارسال بار به آلمان

فریت بار به آلمان به دو روش ارسال بار هوایی (فریت هوایی) و ارسال بار دریایی (فریت دریایی) امکان پذیر است

هرساله تعدادی از هموطنان اقدام به ارسال انواع بار به کشورهای اروپایی از جمله آلمان میکنند. برای ارسال انواع بار مسافری(سوغاتی و لوازم شخصیلوازم منزل و انواع بار تجاری با متخصصین رادمان فریت از طریق واتس اپ whatsapp در تماس باشید.

ارسال لوازم منزل به آلمان

ارسال لوازم منزل به تمامی شهر های آلمان از جمله؛

برلین Berlin |  مونیخ Munich |  کلن Cologne |  فرانکفورت Frankfurt  |  هامبورگ Hamburg  |  دورتموند Dortmund  |  اشتوتگارت Stuttgart |  دوسلدورف Düsseldorf  |  برمن Bremen  |  لایپزیگ Leipzig

ارسال لوازم منزل مانند؛ مبلمان و تلویزیون و یخچال و … به آلمان به دو روش ارسال دریایی (مقدار وحجم زیاد) و هوایی (وزن و مقدار) کم انجام میشود. در روش ارسال هوایی مدت زمان رسیدن لوازم به آلمان بسیار بسیار کمتر است نسبت به روش دریایی اما از هزینه های بالاتری برخوردار میباشد.

در بسته بندی لوازم منزل از جعبه های چوبی و پالت استفاده میشود


مدارک گمرکی ارسال بار به آلمان

مدارک گمرکی ارسال بارهای تجاری به آلمان بشرح زیر می باشد؛

فاکتور فروش (Commercial Invoice)

شما باید یک فاکتور فروش (Commercial Invoice) تهیه کنید که شامل اطلاعات محتوا و ارزش کالاهایی که می‌خواهید به آلمان ارسال کنید، باشد | برای بار های تجاری

برگه حمل و نقل (Bill of Lading)

اگر از حمل و نقل دریایی استفاده می‌کنید، باید برگه حمل و نقل (Bill of Lading) را داشته باشید. این مدرک شامل جزئیات حمل و نقل کالاها از مبدأ تا مقصد نهایی می‌باشد.

اظهارنامه گمرکی

شما باید یک اظهارنامه گمرکی (Customs Declaration) تهیه کنید. این اظهارنامه باید شامل اطلاعاتی مانند نوع کالاها، ارزش آنها، تعداد و وزن باشد. این مدرک در واقع اعلام می‌کند که چه کالاهایی را می‌خواهید به آلمان ارسال کنید و به گمرک اطلاع می‌دهد.

مدارک گمرکی ارسال بارهای شخصی مانند اساس منزل به آلمان بشرح زیر می باشد؛

گواهی سمپاشی

برای ارسال هرگونه بار و کالایی که درون جعبه قرار میگیرد و بسته بندی میشود حتما نیاز به گواهی سمپاشی است.

لیست اقلام Packing List

لیستی از تمامی جعبه ها و محتویات داخل آنها است که بصورت دقیق شماره بندی شده است و توسط تیم بسته بندی تهیه می شود.

مدارک شخصی

کپی یا عکس از بلیط هواپیما

اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار

مدارک گمرکی ارسال بار


ارسال بار به فرانکفورت Frankfurt 

فرانکفورت، شهری پرجریان و اقتصادی در آلمان است که به عنوان یکی از مراکز مالی اروپا شناخته می شود. بسیاری از کسب و کارها و سازمان های بین المللی در این شهر قرار دارند، که منجر به نیازهای باربری و حمل و نقل به فرانکفورت و از آن می شود.

با توجه به اهمیت فرانکفورت برای تجارت جهانی، خدمات ارسال حرفه ای و قابل اعتماد بار توسط رادمان فریت  دسترس است. به علاوه، فرآیند ارسال بار به فرانکفورت نیز ساده و آسان است. شما می توانید با ارتباط با ما، بسته های خود را پس از بسته بندی حرفه ای به فرانکفورت بفرستید.

ارسال بار مسافری به آلمان

برای ارسال انواع بار مسافری و دانشجویی و خورده بار (مانند سوغاتی و خشکبار) با شماره های زیر تماس بگیرید؛

۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ | ۰۹۳۶۷۶۰۹۱۹۱ | ۰۲۱۲۲۷۲۵۲۶۰


تشریفات گمرکی ارسال بار به آلمان

تشریفات گمرکی ارسال بار به آلمان به مجموعه‌ای از فرآیندها و مراحلی اطلاق می‌شود که برای وارد کردن و ارسال بارها به آلمان لازم است. این تشریفات شامل مجوزها، مستندات و پروسه‌هایی است که باید دنبال شود تا بتوان بار را به صورت قانونی و با رعایت قوانین گمرکی آلمان به مقصد نهایی ارسال کرد.

فریت بار به آلمان

یکی از اصلی‌ترین تشریفات گمرکی ارسال بار به آلمان، تهیه و تکمیل مستندات لازم است. این شامل مستندات هویتی صاحب بار، فاکتورها، بارنامه و سایر اسناد مالی و گمرکی است.

بخش دیگری از تشریفات گمرکی ارسال بار به آلمان، پرداخت مالیات و عوارض ورودی است. برای وارد کردن بار به آلمان، ممکن است لازم باشد مالیات و عوارض ورودی را پرداخت کنید. این مبلغ با توجه به نوع بار و قوانین گمرکی آلمان متغیر است و باید به درستی محاسبه و پرداخت شود.

در کل، تشریفات گمرکی ارسال بار به آلمان یک فرآیند پیچیده است که نیازمند دانش و تجربه در حوزه گمرکی است.

هزینه ی ارسال بار به آلمان

هزینه ی ارسال بار به کشور آلمان بستگی به وزن و حجم بار و همچنین نوع حمل بستگی دارد.

حمل دریایی توسط دو نوع کانتینر ۲۰ و ۴۰ فوت انجام میشود که هرکدام با توجه به شرکت ارائه دهنده دارای قیمت خاص خودش میباشد.

حمل هوایی بار از طریق هواپیما و بصورت کارگو | Cargo بستگی به حجم و وزن بار و همچنین مقصد مورد نظر دارد. برای دریافت قیمت دقیق و بروز با مشاورین رادمان فریت تماس بگیرید و از بازدید رایگان در محل بهره مند شوید.

کالاهای ممنوعه به آلمان

برای دریافت اطلاعات دقیق از لیست بروز و آپدیت شده ی تمامی اقلام ممنوع الورود به کشور آلمان لطفا به وبسایت زیر مراجعه کنید.

لیست اقلام ممنوع الورود به کشور آلمان


ما را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *