بنر رادمان فریت

ارسال بار به سوئد Sweden | ارسال بار به استکهلم گوتنبرگ مالمو

فریت بار به سوئد

اگر قصد دارید به سوئد مهاجرت کنید یا به آنجا سفر کنید، ممکن است نیاز به ارسال بار خود به این کشور داشته باشید. فریت بار به سوئد می تواند یک فرآیند پیچیده باشد، اما با برنامه ریزی و تحقیق مناسب، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

ارسال بار به سوئد

اولین قدم برای ارسال بار به سوئد، انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر است. هنگام انتخاب یک شرکت حمل و نقل، باید عواملی مانند هزینه، سرعت تحویل و خدمات مشتری را در نظر بگیرید.

پس از انتخاب یک شرکت حمل و نقل، باید بسته بندی بار خود را انجام دهید. هنگام بسته بندی بار خود، باید از مواد بسته بندی محکم و مقاوم استفاده کنید. همچنین باید مطمئن شوید که بار شما به درستی برچسب گذاری شده است تا در مقصد به دست شخص صحیح برسد.

ارسال مبلمان به سوئد Sweden

ارسال انواع مبلمان و تخت خواب به تمامی کشهرهای سوئد مانند؛

فریت تمامی لوازم منزل از جمله مبلمان و صندلی و میز ناهارخوری به استکهلم (Stockholm)  |  گوتنبرگ (Gothenburg)  |  مالمو (Malmo)  |  اوپسالا (Uppsala)  |  لوند (Lund)  |  نورکوپینگ (Norrkoping)

برای ارسال مبلمان و کاناپه و انواع میز و صندلی، تمامیه لوازم و وسایل باید بطور حرفه ای و دقیق و بصورت نفوذ ناپذیر بسته بندی شوند و در صورت نیاز در جعبه های چوبی و یا بر روی پالت چوبی قرار بگیرند.

ارسال لوازم شخصی به سوئد Sweden

ارسال لوازم شخصی به سوئد، خدمات ارسال لوازم شخصی توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود. این خدمات شامل بسته بندی، حمل و نقل، و تحویل مطمئن لوازم شخصی به شهر مورد نظر می باشد. با کسب اطلاع و دریافت مشاوره از نحوه ی انجام کار و ارسال بار، نگرانی های مربوط به ایمنی و سلامت لوازم شخصی، به کمترین حد ممکن کاهش داده می شود.

ارسال حیوان خانگی به سوئد

ارسال انواع حیوان خانگی مانند؛ طوطی، کاسکو، گربه، سگ، ماهی و دیگر حیواناتی که ورئدشان به خاک سوئد مجاز میباشد به دو صورت همراه و غیر همراه. برای دریافت اطلاع از مدارک و پروسه ی دقیق ارسال حیوان خانگی به بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ارسال سریع حیوان خانگی


فریت بار به استکهلم Stockholm

فریت بار و ارسال انواع محموله و بار شخصی و تجاری به بزرگترین فرودگاه کشور سوئد بنام استکهلم آرلاندا (ARN) که در 40 کیلومتری شمال استکهلم واقع شده است.

ارسال بار مسافری به استکهلم

ارسال انواع بار مسافری مانند؛ خشکبار، لوازم شخصی، مواد غذایی و انواع ساز و هر گونه کالای مجاز دیگر به شهر Stockholm از طریق هوایی در کوتاه ترین زمان ممکن.


فریت بار به گوتنبرگ Gothenburg

فریت بار و ارسال انواع محموله و بار شخصی و تجاری به فرودگاه اصلی شهر گوتنبرگ بنام گوتنبرگ لنداویتا (GOT) که بزرگترین فرودگاه در منطقه گوتنبرگ، سوئد است. این فرودگاه در 10 کیلومتری جنوب گوتنبرگ واقع شده است

ارسال بار شخصی به گوتنبرگ

ارسال انواع بار مسافری مانند؛ خشکبار، لوازم شخصی، مواد غذایی و انواع ساز و هر گونه کالای مجاز دیگر به شهر Gothenburgاز طریق هوایی در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت ممکن.


فریت بار مسافری به مالمو Malmo

ارسال انواع بار و کالای شخصی مانند سوغاتی و بار دانشجویی و انواع بارهای تجاری به شهر مالمو سوئد از طریق هوایی به فرودگاه مالامو (MMX) سومین فرودگاه بزرگ در سوئد. این فرودگاه در 30 کیلومتری جنوب مالامو واقع شده است.

مدارک گمرکی مورد نیاز ارسال بار

سرعت جابجایی و انتقال لوازم ارسالی از طریق ارسال هوایی بیشتر از ارسال دریایی بار است

فریت دریایی به سوئد

فریت دریایی به سوئد یک گزینه محبوب برای کسانی است که به دنبال ارسال بار در مقدار و حجم زیاد به این کشور هستند. فریت دریایی معمولاً مقرون به صرفه تر از سایر گزینه ها مانند ارسال هوایی است. و می تواند برای محموله های بزرگ ایده آل باشد.

گروپاژ بار به سوئد

گروپاژ بار به این معنی است که بار شما با بار سایر مشتریان در یک کانتینر یا کامیون حمل می شود. این می تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که محموله های کوچکی دارند یا نمی خواهند هزینه حمل و نقل کامل یک کانتینر را بپردازند.

گروپاژ بار، مرغون به صرفه ترین و ارزان ترین روش ارسال بارهای زیاد مانند اسباب و لوازم منزل میباشد. بر آگاهی از نحوه و قیمت ارسال بار بصورت گروپاژ Groupage روی لینک زیر کلیک کنید.

روش گروپاژ | گروپاژ اساس منزل

برای اطلاع از نرخ ها و تعرفه های ارسال بار تماس بگیرید 09367609191


ارسال هوایی لوازم منزل به سوئد Sweden

ارسال هوایی لوازم منزل به تمامی شهر های سوئد مانند استکهلم (Stockholm)  |  گوتنبرگ (Gothenburg)  |  مالمو (Malmo)  |  اوپسالا (Uppsala)  |  لوند (Lund)  |  نورکوپینگ (Norrkoping)؛ از طریق هواپیما (cargo) صورت میگیرد.

انجام کلیه امور مرتبط با ارسال بار هوایی به Sweden توسط متخصصین رادمان فریت انجام میگیرد.

اقدامات اجرایی برای فریت هوایی و ارسال بار بصورت هوایی به سوئد بشرح زیر است؛

  • جمع آوری و بسته بندی لوازم منزل
  • انجام امور و تشریفات گمرکی
    • بارنامه هوایی (Airway Bill)
    • اخذ گواهی نامه مبدأ (Certificate of Origin)
    • دریافت فاکتور تجاری (Commercial Invoice
  • گواهی بیمه (Insurance Certificate)
  • صورتحساب پرداخت (Packing List)

انجام کلیه امور و خدمات گمرکی ارسال بار، مشاوره و تهیه مدارک، بسته بندی و جابجایی و در نهایت ترنسپورت هوایی

ارسال دریایی لوازم منزل به سوئد

ارسال دریایی لوازم منزل به اروپا از طریق کشتی به دو صورت دربستی (FCL) و گروپاژ یا ارسال اشتراکی(LCL)، کلیه امور مرتبط با ارسال لوازم منزل از طریق دریا به اروپا توسط متخصصین رادمان فریت انجام میگیرد.

اقدامات اجرایی برای فریت دریایی و ارسال بار بصورت دریایی بشرح زیر است؛

  • جمع آوری و بسته بندی لوازم منزل
  • انجام امور و تشریفات گمرکی
    • اخذ بارنامه دریایی (Bill of Lading)
    • اخذ گواهی بیمه (Insurance Certificate)
    • اخذ گواهی بهداشتی/فیتوسانیتری (Health/Phytosanitary Certificate)
  • گواهی بیمه (Insurance Certificate)
  • صورتحساب پرداخت (Packing List)

انجام کلیه امور و خدمات گمرکی ارسال بار، مشاوره و تهیه مدارک، بسته بندی و جابجایی و در نهایت ترنسپورت دریایی


ارسال دریایی بار به سوئد

ارسال دریایی انواع بار تجاری و شخصی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به سرتاسر سوئد بصورت Door To Door. رادمان فریت با تجربه ی بیش از یک دهه در زمینه ی ارسال انواع بار و کالای شخصی و تجاری به تمامی کشورهای جهان.

برای ارسال دریایی و یا فریت بار از طریق دریا باید به نکاته بسیار مهم و کلیدی در این زمینه توجه کنید تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود. برای حمل و ارسال هرگونه بار و محموله به سراسر اروپا با متخصصین ما از طریق این شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ | ۰۹۳۶۷۶۰۹۱۹۱ | ۰۲۱۲۲۷۲۵۲۶۰

فریت بار مسافری به سوئد

فریت بار مسافری به سوئد روشی است که در آن بارهای کم حجم و سبک وزن توسط مسافرین و یا در قسمت باری هواپیمای مسافری حمل میشوند. روشی مرقون بصرفه و سریع برای ارسال بارهای شخصی، سوغاتی و اغلب خوراکی های مجاز به این کشور.

ارسال فرش و قالی به سوئد

ارسال تخصصی انواع فرش و قالی و قالیچه های سنتی و نفیس به همه ی شهر های این کشور.

بسته بندی تخصصی انواع فرش ماشینی، دستباف و سنتی و انواع قالی و تابلو فرش. برای ارسال انواع فرش به Sweden باید طبق اصول و قوانین واردات و مرزبانی کشور سوئد انجام بگیرد. همچنین رعایت قوانین گمرکات هوایی و بنادر این کشور در این زمینه بسیار بسیار اهمیت دارند.

ارسال لوازم منزل به سوئد

ارسال لوازم منزل به تمامی کشورهای اروپایی به روش هوایی و دریایی با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب توسط رادمان فریت. میتوانید برای انجام تمامی مراحل ارسال لوازم منزل خود به کشور زیبای سوئد از جمله؛ بسته بندی و حمل و اخذ مدارک گمرکی با ما در تماس باشید.

برای ارسال لوازم منزل به تمامی کشورهای اروپایی میتوانید مطالب مرتبط را در کانال تلگرام ما بیابید.


گوتنبرگ  Gothenburg

ارسال بار به بندر گوتنبرگ (Gothenburg)

فریت دریایی انواع بار شخصی و تجاری در ابعاد و اندازه های متفاوت از طریق دریایی به شهر گوتنبرگ. برای ارسال لوازم منزل بصورت دربستی و گروپاژ به این شهر. فریت بارهای صادراتی و نمایشگاهی.

ارسال بار به بندر استکهلم (Stockholm)

فریت دریایی انواع بار شخصی و تجاری در ابعاد و اندازه های متفاوت از طریق دریایی به شهر استکهلم . برای ارسال لوازم منزل بصورت دربستی و گروپاژ به این شهر. فریت بارهای صادراتی و نمایشگاهی.

Stockholm استکهلم
 بندر هلسینگبورگ Helsingborg

ارسال بار به بندر هلسینگبورگ (Helsingborg)

ارسال تمامی بارهای شخصی و تجاری در ابعاد و اندازه های متفاوت از طریق دریاییشهر هلسینگبورگ. ارسال لوازم منزل بصورت دربستی و گروپاژ به این شهر. فریت بارهای صادراتی و نمایشگاهی.

ارسال بار دریایی به بندر یوتبری (Umea)

ارسال تمامی بارهای شخصی و تجاری در ابعاد و اندازه های متفاوت از طریق دریاییشهر یوتبری/ Umea. ارسال لوازم منزل بصورت دربستی و گروپاژ به این شهر. فریت بارهای صادراتی و نمایشگاهی.

بندر یوتبری Umea

هزینه ی ارسال لوازم منزل به سوئد

هزینه ارسال لوازم منزل به این کشور بستگی به عواملی دارد از جمله؛

  1. میزان و وزن بار
  2. شهر مقصد
  3. روش حمل و ارسال (هوایی و دریایی)
  4. بسته بندی
  5. امور و تشریفات گمرکی (فرودگاه و بندر)

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل مهمترین قسمت کار میباشد. بسته بندی اصولی و تخصصی باعث میشود بار و لوازم ارسالی شما صحیح و سالم به مقصد برسند. با توجه به طولانی بودن مقصد ارسالی از ایران، پروسه ی بسته بندی باید به دقت و کاملا تخصصی انجام شود تا بارها در هواپیما و کشتی(Container) سالم و ایمن باقی بمانند.

بسته بندی

بسته بندی هزینه نیست بلکه نوعی بیمه است !

مدارک گمرکی

مدارک گمرکی مورد نیاز ارسال بار با توجه به روش حمل (دریایی و هوایی) متغیر است. هر کدام از روش های ارسال بار، مدارک خاص خود را نیازمند میباشند. برای اطلاع دقیق از انواع مدارک مورد نیاز و مورد اخذ، مطلبی با عنوان مدارک گمرکی ارسال بار تهییه شده است.


ما را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

یک پاسخ به “فریت بار به سوئد”

  1. […] فریت بار مسافری به سوئد، به حمل بارهای مسافرین و مهاجرین به این کشور از طریق هواپیما گفته میشود. فریت بار مسافری دارای قوائد و قوانین خاصی (در مورد وزن و نوع بار) میباشد که میتوانید برای اطلاع از آنها به لینک زیر وارد شوید. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *