بنر رادمان فریت

فریت بار به انگلیس | ارسال هوایی و دریایی بار به انگلیس

فریت بار به انگلیس

فریت بار به انگلیس

فریت بار به انگلیس از دغدغه های اصلی مهاجرین و مسافرین محترم به این کشور میباشد، که همواره بدنبال بهترین راه با کمترین هزینه هستند. در این مقاله سعی کرده ایم تا با طرح نکات اساسی و مهم بر طبق سوالات و نگرانیهای شما عزیزان به این موضوع بپردازیم.

فریت هوایی و دریایی به انگلیس

حمل بار و کالا و محموله های تجاری به دو طریق اصلی صورت میگیرد که،تک به تک به آن ها میپردازیم.

ارسال هوایی بار

مخارج جابجایی بار به انگلیس، بهترین روش حمل برای بارهایی است که از وزن و حجم کمی برخوردارند. استفاده از روش حمل هوایی در بارهایی با وزن و حجم زیاد شامل هزینه های جانبی زیادی از جمله اضافه بار و جریمه میگردد. هزینه و قیمت از مواردی هستند که بیشتر مورد توجه دانشجویان قرار میگیرند.

ارسال خورده بار تا سقف 20 کیلوگرم به شهرهای انگلستان مانند؛ منچستر، لندن، بیرمنگهام، لیورپول، آکسفورد و کمبریج و … امکان پذبر است. در مواردی مانند وقتی که شما قصد دارید تا مقداری بار برای دوست و یا یکی از اعضای خانواده ی خود ارسال کنید، میتوانید از ارسال خورده بار هوایی بهره مند بشوید.

فریت هوایی بار به دو صورت مسافری و کارگو | cargo صورت میگیرد. بار مسافری به نوعی از بار گفته میشود که هر مسافر میتواند و مجاز است تا با خود حمل کند و بیش از آن مشمول هزینه ی اضافه بار میشود.  بظور کلی به باری گفته میشود که مسافر حق دارد بعنوان لوازم شخصی و مورد نیاز خود حمل کند. که البته هر کشور و هر ایرلاینی قوانین خاص خود را در این زمینه دارد.

حمل هوایی به انگلیس

برای اطلاع از میزان دقیق بار قابل حمل و قوانین ایرلاین ها بر روی لینک تماس با ما کلیک کنید.

ارسال دریایی بار

روشی دیگری است که برای ارسال کالا و لوازم در حجم و وزن زیاد مورد استفاده قرار میگیرد ارسال دریایی بار است. برای ارسال لوازم منزل و انواع کالاهای تجاری و صادرات در حجم زیاد کاربرد دارد و به رو صورت گروپاژ یا خورده بار و دربست صورت میگیرد. بنادر مهم انگلیس و شرایط ترخیص کالا و هزینه های مرتبط با آن را میتوانید در وبسایت www.marineinsight.com جستجو کنید.

لوازم در کانتینر باری بارگیری میشوند و سپس از طریق دریا حمل میشوند و در بندر شهر مقصد تخلیه از کشتی صورت میگیرد

وبسایت رسمی سازمان کشتیرانی ایران

هزینه ی ارسال بار به انگلیس

قیمت حمل

هزینه ی حمل بطور کلی به مجموع هزینه هایی گفته میشود که در طی ارسال بار و کالا پرداخت میشوند. مخارجی مانند؛ هزینه بسته بندی، هزینه های گمرکی، جریمه ی اضافه بار و دیگر مخارج جانبی را میتوان بعنوان قیمت کلی در نظر گرفت.

هزینه ی بسته بندی

مهمترین مرحله ای که در پروسه ی ارسال انجام میگیرد بسته بندی است. بسته بندی اصولی و دقیق مرسوله و کالای ارسالی شما ضامن سلامت بار میباشد. خدمات یسته بندی که از سوی رادمان فریت ارائه میگردند شامل؛ بسته بندی مبلمان، تلویزیون، پیانو، یخچال، فرش، رختخواب، ظروف شکستنی و گرانبها و بطور کلی هرچیزی که در خانه موجود است.

برای اطلاع از هزینه های جاری بسته بندی حرفه ای رادمان فریت، لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید و از مشاوره و بازدید رایگان در خصوص تعیین هزینه ها مطلع شوید.

هزینه ی تشریفات گمرکی

هزینه های تشریفات گمرکی شامل هزینه انبارداری، باربری، بارچینی، تخلیه، تعرفه بندی، آزمایش، بارگیری، کارشناسی، بدرقه کالا و … است که در صورت انجام این خدمات توسط گمرک از وارد کننده کالا هنگام ترخیص دریافت میشود.

تحصیل در انگلیس

ارسال بار دانشجویی به انگلیس

هرساله تعداد زیادی از هموطنان تحت عنوان ویزای دانشجویی به این کشور مهاجرت میکنند. از اینرو ارسال بار و لوازم شخصی برای دانشجویان همواره دغدغه ای است که در اینجا قصد داریم به آن بپردازیم. معمولا مقدار باری که دانشجو با خود حمل میکند به لوازم شخصی و اقلام خوراکی محدود میشود.

افزایش تعداد دانشجویان به انگلستان، ارسال بار دانشجویی را به جمله ی کلیدی بین این عزیزان تبدیل کرده است. بار دانشجویی شامل تخفیف ها و شرایط خاصی است که راه را برای عزیزان هموطن کمی هموار میکند.

تخفیف بار دانشجویی

پرداخت هزینه های دانشگاه و خوراک و اسکان، دانشجویان گرامی را با تحمل شرایط خاص و بغرنجی روبرو میکند. تیم رادمان فریت تخفیفات ویژه ای را در جهت تسحیل امور گمرکی و بسته بندی و همچنین صرف حداقل هزینه ها برای دانشجویان در نظر میگیرد.

بسته بندی بار

انواع بسته بندی

بسته بندی بار ارسالی به چندین عامل اساسی بستگی دارد. حساسیت و شکنندگی کالا، میزان آسیب پذیری، قدمت اسباب، فسادپذیری و عوامل دیگری هستند که بر نوع و اهمیت روش بسته بندی تاثییر گذارند. مثلا میزان و مقدار متریال مصرفی که برای پک کردن (packing) مبلمان استفاده میشود با ظروف شکستنی متفاوت است.

استفاده از جعبه های چوبی مستحم برای لوازم شکستنی و حساس، گونی های ضد آب، وکیوم البسه و خشکبار و استفاده از نایلون های حبابدار (bubble wrap) همگی نکاتی است که در حین انجام پروسه باید بدرستی و بدقت رعاست شوند. تهیه لیست اقلام نیز مورد دیگری است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

هزینه ها

برآورد میزان هزینه ها بصورت رایگان و از طریق بازدید حضوری کارشناسان ما خدمت شما اعلام میگردد. هزینه های این نوع از خدمات به دو دسته ی مخارج متریال و لوازم مصرفی و همچنین دستمزد فرد بسته بند (pack man) تقسیم میشود.

سخن آخر

مشاوره تخصصی

اولین و مهمترین اقدام قبل از شروع پروسه، مشاوره ی تخصصی میباشد. زیرا که این امر باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه هایی میشود که بدون رعایت اصول حرفه ای صرف مشوند. ازینرو توصیه میشود حتما با مشاورین متخصص در امور مربوطه تماس بکیرید.

مدارک گمرکی

آشنایی کارشناسان با امور داخلی گمرکات و بنادر و همچنین مراحل ارسال بار بصورت دریایی و هوایی باعث صرفه جویی در هزینه های غیر ضروری میشود. برای اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز در گمرک و فرودگاه به مقاله ی مدارک گمرکی ارسال بار رجوع کنید.

ارسال نظر

2 پاسخ به “فریت بار به انگلیس”

  1. […] فریت بار به انگلیس فریت بار به یونان فریت بار به اسپانیا فریت بار به هلند فریت بار به نروژ ارسال مواد غذایی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *