بنر رادمان فریت

ارسال و حمل حیوان خانگی به کانادا | سگ گربه پرنده خزنده | ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰

ارسال و حمل حیوان خانگی به کانادا

ارسال و حمل حیوانات خانگی به کانادا از آن دسته از خدماتی است که باید بصورت دقیق و منطبق بر اصول و قوانین بین المللی حمل پت صورت بگیرد در غیر اینصورت با توجه به نوع مرسوله که حیوان زنده میباشد، مشکلات عدیده ای بوجود میآید.

بهترین شرکت فریت بار را میتوان از روی عملکرد آن شرکت در زمینه های بسته بندی، انجام امور گمرکی، رعایت اصول و بهره مندی از اخلاق حرفه ای دانست. قیمت مناسب، خدمات حرفه ای و سرعت بالا و همچنین احساس عمیق مسئولیت نسبت به مشتریان گرامی از دیگر نشانه های پایبندی به منافع مشتریان و مهاجرین عزیز میباشد.

شرایط بردن سگ و گربه به کانادا چگونه است؟

بطور کلی برای آوردن سگ و یا گربه ی خودتان به کانادا، نه نیاز به مجوز داشته و نه نیاز به نصب میکروچیپ بر روی حیوان خانگی خود دارید. بلکه تنها ارائه گواهی دامپزشکی یا گواهی واکسیناسیون کافیست.

ارسال حیوانات همراه مسافر (AVIH)

حیوان در قفس مخصوص خود قرار می‌گیرد و در ترمینال فرودگاه مبدا تحویل کارمند هواپیمایی شده و در مقصد همراه با چمدان‌ها تحویل داده می‌شود.

کارگو حیوانات (ارسال حیوانات به صورت باربری)

حیوان به دفتر شرکت‌های حمل و نقل حیوانات داده می‌شود. مسئولیت خسارت‌های احتمالی در زمان حمل بر عهده صاحب حیوان است.

هزینه های ارسال سگ و گربه به کانادا

هزینه های ارسال و ورود انواع حیوانات به خاک کانادا بستگی به نوع حیوان، مقصد مورد نظر، باکس، نوع ارسال (همراه یا غیر همراه) و چند مورد دیگر دارد که بهتر است برای دریافت اطلاع دقیق از قیمت تمام شده ی نهایی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

واتس اپ

قوانین آوردن سگ و گربه به کانادا

با سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور مبدأ درمورد قوانین حمل حیوانات خانگی مشورت کنید. برای ورود انواع حیوان خانگی به کانادااطلاعات در مورد نوع حیوان، نژاد، سن، کشور مقصد، نحوه حمل بار و غیره را در نظر بگیرید.

در نظر داشته باشید که ارسال حیواناتی که نیاز به انجام واکسیناسیون دارند به این کشور نیازمند رعایت قوانین خاصی میباشد که در ادامه چند مورد ذکر شده است؛

  • به زبان انگلیسی یا فرانسوی نوشته شده باشد؛
  • دامپزشک دارای مجوز آن را صادر یا امضا کند؛
  • اطلاعات شناسایی حیوان (سن، نژاد، جنس، رنگ/علامت‌ها، وزن، و شماره ریزتراشه/تاتو در صورت وجود) در آن قید شود؛
  • تاریخ واکسیناسیون مشخص باشد؛
  • نام تجاری و شماره سریال واکسن ذکر شود؛
  • نام و امضای دامپزشک دارای مجوز که گواهی را صادر کرده با تاریخ درج شده باشد. 

    ورود و آوردن خزندگان و پرندگان به کانادا

    آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) واردات هر گونه دوزیست یا خزنده از جمله لاک پشت آبی و لاک‌پشتان خشکی‌زی را به دلیل خطر ابتلا به ویروس سالمونلا، را به خاک این کشور ممنوع کرده است.

    ورود و آوردن خزندگان و پرندگان به کانادا

    جوندگانی مانند موش، همستر و خوکچه هندی بدون هیچ گونه گواهینامه لازم مجاز به ورود هستند.

    حیوانات خانگی ممنوع الورود به کانادا

    در بین حیوانات معمولی از جمله سگهای خاص به کانادا میتوان نژاد های american staffordshire terrier | pit bull terrier | American Pit Bull Terrier | Staffordshire Bull Terrier را نام برد

    ارسال حیوان خانگی به امریکا و اروپا

    بهمراه بردن حیوانات به خارج از کشور یکی از مهمترین دغدغه های مهاجرینی است که قصد دارند پت خود را بهمراه خود به کشور مقصد مانند کانادا ببرند. ارسال و فریت هوایی این حیوانات شامل قوانین و محدودیت ها و رعایت نکاتی است که در لینک زیر به طور کامل به به آنها اشاره شده است.


    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    ارسال نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *