بنر رادمان فریت

فریت بار به استرالیا | ارسال بار به بریزین پرت ادلاید سیدنی ملبورن

فریت بار به استرالیا

ارسال بار به استرالیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ارسال انواع بار و کالا به تمامی شهر های استرالیا میتوانید به لینک مقاله ی ارسال بار به استرالیا رجوع کنید.

فریت بار به استرالیا

استرالیا هرساله پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان و مهاجرین به این کشور میباشد. اعمال انواع راه های مهاجرت و تعیین شرایط خوب برای تحصیل و کار در این کشور، باعث پدید آمدن فرصت های زیادی برای ورود به این کشور را فراهم کرده است.

فریت هوایی

ارسال و حمل بار و کالای تجاری و لوازم شخصی به تمامی شهر های استرالیا از جمله؛ سیدنی، مبلورن، بریزبِن، پرث و ادلاید از طریق فریت هوایی.  یکی دیگر از نگرانی های مسافرین و یا تجار، جابجایی و ارسال انواع مرسوله های شخصی مانند لوازم منزل و کالای تجاری به این کشور میباشد.

فریت بار به استرالیا

شیوه ی حمل هوایی بهترین راه برای ارسال محصول و هدیه در میزان و مقدار مختصر است. ارسال با هواپیما بهترین روش برای ارسال بار مسافری و بیزینسی است.

فریت دریایی

روش حمل بار دریایی به مقصد استرالیا، بهترین روش ارسال بار است برای ان دسته از مسافرینی که قصد جابجایی لوازم منزل خود را دارند و یا مشغول به کار صادرات کالای تجاری میباشند. جابجایی از طریق دریا به تمامی شهر هایی که دارای بندر هستند امکان پذیر است. و به دو صورت دربستی و گروپاژ حمل میشود. بندر سیدنی هر ساله میزبان تعداد زیادی از کشتی های باری به این کشور میباشد.

فریت دریایی به استرالیا

هزینه های ارسال بار به استرالیا

اصلی ترین و مهمترین بخش ارسال محموله به هر کشوری بحث هزینه های میباشد. قیمت دلار استرالیا و ایالات متحده امریکا نقش بسیار مهمی را در تخمین قیمت نهایی فریت دریایی بازی میکند. بصورت کلی قیمت خدمات ارسال بار به چندین بخش و هزینه های کوچکتر تبدیل میشود. در ادامه به مهمترین موارد میپردازیم.

قیمت بسته بندی

بسته بندی را میتوان از هزینه های جانبی دانست. زیرا که هر کالا و لوازمی با توجه به میزان آسیب پذیر بودنش بسته بندی میشود. هزینه های جاری این خدمات را میتوان به چند بخش؛ متریال مصرفی، مقدار و حجم بار، دستمزد افراد packman و هزینه های سمپاشی کانتینر و برگه ی سلامت بار تقسیم نمود. بسته بندی لوازم ارسالی و قابل حمل از طریق دریایی و هوایی حتما نیازمند پوشش و کاور اپ حرفه ای میباشند.

اسناد اداری

قیمت حمل هوایی به استرالیا

بعد از صدور بارنامه از طرف شرکت های حمل در فرودگاه امام (ره) مبلغ صدور بارنامه با شرکت مورد نظر تسویه میگردد. که این میزان بر اساس مقدار بار از نظر وزن و حجم محاسبه می شود. بعنوان مثال برای بار با وزن زیر ۴۵ کیگوگرم قیمت مشخص است. این تقسیم بندی به ۴ تقسیم میشود که به شرح زیر میباشد؛

  • تا وزن ۴۵ کیلوگرم
  • بیش از ۴۵ کیلو و کمتر از ۱۰۰ کیلو گرم
  • وزن ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلو گرم
  • وزن بالای ۳۰۰ کیلو گرم

هرچه میزان وزن بار کمتر شود مقدار کرایه به ازای هر کیلوگرم نیز کم میشود. بنا براین توصیه میشود برای ارسال بار مسافری گزینه ی بین ۴۵ تا ۱۰۰ را استفاده نمایید. و این نکته هم لازم به ذکر است که شرکت حمل هوایی تصمیم به تعیین میزان کرایه میگیرد چون محاسبه به دوصورت وزنی و حجمی انجام میشود.

وبسایت رسمی گمرک هوایی فرودگاه امام

قیمت حمل دریایی به استرالیا

همانطور که قبلا اشاره کردیم حمل بار دریایی توسط کشتی و از طریق کانتینر به دوصورت گروپاژ LCL و دربست FCL انجام میشود. ازینرو بعلت تغییر تعرفه ها و همچنین تعیین نوع ارسال و حمل لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید.

نکات و قوانین مهم

توجه به نکات مهم و رعایت اصول حرفه ای، باعث صرفه جویی حداکثری در زمان و پول میشود! قوانینه گمرکات هوایی و بنادر دریایی استرالیا بسیار سختگیرانه و مهم هستند.  استرالیا بعلت فاصله ی زیاد از کشور های دیگر قوانین سختگیرانه ای درباره ی محصولات دامی و فراوارده های دیگر خوراکی مانند سبزیجات و انواع غذا و محصولات خوراکی را دارا است.

عوامل گمرکی بنادر، در بسیاری از موارد حتی کالاهایی را توقیف میکنند که در لیست کالاهای ممنوعه وجود نداشتند. بنابراین تحقیق و مشاوره ی دقیق باعث سهولت این رمد میشود.

مدارک لازم برای ارسال بار به استرالیا

برای ارسال هوایی بار به مدارک زیر نیاز است؛

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. کپی بلیط
  4. آدرس کامل گیرنده و فرستنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  5. لیست  کالاهای بسته بندی شده (packing list) + ابعاد بسته ها به سانتیمتر

این نکته لازم به ذکر است که پس از رسیدن بار شما به مقصد، تنها ۴۸ فرصت دارید تا کالای خود را از گمرک ترخیص کنید در غیر اینصورت شامل هزینه ی انبار داری میشود.

کالاهای ممنوع الورود به استرالیا

خیلی خیلی مهم است که باید ها و نباید های ورود اجناس به استرالیا را بدانیم. خیلی از کالاها اجازه ورود به این کشور را ندارند. حتی ممکن است با توقیف و ضبط در فرودگاه و بندر مواجه بشوند که این مساله هزینه هایی را در قالب جریمه برای صاحب بار در بر دارد. استرالیا قوانین زیست محیطی و غذایی سختی دارد و بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلاتی از این قبیل با کارشناسان زبده همکاری کنید.

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *