بنر رادمان فریت

ارسال بار به استرالیا | فریت بار به سیدنی ملبورن ادلاید بریزبن پرت کانبرا

ارسال بار به استرالیا

ارسال انواع بار های شخصی و تجاری به روشه های مختلف به سرتاسر قاره و کشور استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین قیمت و کمترین هزینه با بیشترین کیفیت بسته بندی و حمل توسط تیم رادمان فریت. انجام و ارائه انواع خدمات تخصصی مرتبط با فریت و ارسال بار های شما عزیزان مانند؛ بسته بندی تخصصی لوازم منزل و هرنوع بار ارسالی، انجام تشریفات و امور گمرکی، پیگیری و فالو آپ تا لحظه ی رسیدن بار به مقصد مورد نظر و همچنین مشاوره ۲۴/۷ و بازدید رایگان از کالا و بار هایی که قصد ارسال آنهارا دارید.

۰۹۳۶۷۶۰۹۱۹۱ | ۰۲۱۲۲۷۲۵۲۶۰

۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰

ارسال هوایی بار | فریت بار هوایی | ارسال اضافه بار | بصورت تخصصی انجام میشود.

هزینه و قیمت ارسال بار به استرالیا

هزینه های ارسال انواع بارهای مسافرین به عوامل مختلفی مانند وزن و حجم بار، نحوه ی ارسال آن (هوایی و دریایی) و شهر مورد نظر میباشد. درواقع اکثر مهاجرین و مسافرین عزیز که به شهر هایی همچون آدلاید ، بریزبن ، پرت ، سیدنی ، کانبرا  و ملبورن سفر میکنند نمیتوانند تمامی بارهای خود را بهمراه خود ببرند مگر اینکه مبلغ اضافه بار را پرداخت کنند. در اینصورت میتوان بارهای اضافی را که شامل هزینه اضافه بار میشوند بصورت جداگانه (فریت بار مسافری) ارسال نمود.

برای دریافت قیمت لطفا از طریق شماره ی ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ و یا واتس اپ با متخصصین رادمان فریت تماس برقرار کنید و لیست دقیق قیمت ها را بعد از بازدید رایگان متخصص ما دریافت نمایید.

ارسال بار مسافری به استرالیا

همانطور که پیش تر توضیح دادیم، مقدار باری که بهمراه مسافر حمل نمیشود و جداگانه ارسال میشود (معمولا اضافه بار) را، بار مسافری میگویند که قیمت ارسال آن با توجه به وزن و شهر مقصد در کشور استرالیا تعیین میگردد.

بسته بندی انواع بارهای شخصی ، سوغاتی ، مسافری و خوراکی مانند خشکبار برای ارسال به استرالیا

بهترین روش ارسال بار به استرالیا

یکی از فاکتورهای اصلی تعیین کننده ی روش ارسال بار به استرالیا زمان میباشد. منظور از زمان رسیدن بار به شهر مورد نظر است. مورد دوم و مهمتر میزان هزینه و قیمت میباشد که اصلی ترین عامل تاثییر گزار بر انتخاب روش حمل میباشد. بهترین روش برای ارسال بارهای شخصی و مسافری به استرالیا، فریت بار هوایی میباشد که بیشتر مناسب بارهایی با وزن تقریبی زیر ۵۰۰ کیلو گرم است.

البته لازم به ذکر است که ۶ حالت محاسبه ی قیمتی متفاوت برای حمل هوایی موجود است

  • حالت اول: مینیموم بار (وقتی وزن بار بین ۱ الی ۱۵ کیلو است).
  • حالت دوم: بارهایی که وزنشان بین ۱۵ تا ۴۵ کیلوگرم است.
  • حالت سوم: بارهایی که وزنشان بین ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم است.
  • حالت چهارم: بارهایی که وزنشان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم است.
  • حالت پنجم: بارهایی که وزنشان بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است.
  • حالت ششم: که فرمول محاسبه آن بر اساس وزن و حجم در نظر گرفته میشود.

گروپاژ بار به استرالیا | ارسال لوازم منزل

گروپاژ بار (یا همان حمل‌ونقل بار در کشتی‌ها و کانتینرها که بصورت اشتراکی است گفته میشود. مدارک مورد نیاز برای گروپاژ بار به استرالیا، با توجه به نوع بار، مقصد و محل مبدأ متفاوت است. اما به طور کلی، مدارک زیر معمولاً برای گروپاژ بار لازم است:

لیست بار (packing list): لیست کاملی از محتویات بار به همراه جزئیات و وزن (از طریق وزن کشی در گمرک مشخص میشود) هر مورد.

بارنامه (Bill of Lading): این مدرک حمل‌ونقلی است که هویت و مسئولیت‌های حمل‌ونقلی بار را تعیین می‌کند. این بارنامه برای شناسایی بار و تحویل آن به مقصد نهایی استفاده می‌شود.

فاکتور کالا (Commercial Invoice): فاکتور کالا که معمولاً توسط صادرکننده بار صادر می‌شود و جزئیات کالاها و ارزش آن‌ها را نشان می‌دهد.

بیمه‌نامه (Insurance Certificate): در صورتی که بار ارزشمندی دارد، بیمه‌نامه به‌عنوان تضمین در صورت وقوع حادثه‌ای مورد نیاز است.

گواهی‌ها و مجوزها: برخی بارها نیاز به گواهی‌ها و مجوزهای خاص دارند. به‌عنوان مثال، مواد خطرناک (مواد شیمیایی و داروویی و بعضی موارد صنعتی) نیاز به گواهی‌های مخصوص ایمنی دارند.

بنادر مهم استرالیا بترتیب عبارتند از؛

Fremantle |  New Castle | Sydney | Darwin | Melbourne | Brisbane | Adelaide | Hedland

ارسال بار به استرالیا | ارسال هوایی بار

ارسال هوایی بار به تمامی شهر های استرالیا از جمله؛ آدلاید ، بریزبن ، پرت ، سیدنی ، کانبرا  و ملبورن و هوبارت از طریق فریت بار هوایی. ارسال هوایی و یا فریت بار به استرالیا مزیت هایی دارد مانند سرعت تحویل بار و ارسال به نقاط دوردست و حتی شهر های مثل Cairns , Newcastle , Gold Coast Townsville , Alice Springs , Toowoomba

سرعت تحویل: حمل هوایی سریع‌ترین روش حمل و نقل برای بارها است. کالاها در عرض چند روز به مقصد می‌رسند و این امر برای کالاهایی که به سرعت نیاز دارند یا برنامه‌های مهمی دارند، بسیار مفید است.

دسترسی به مقصد‌های دورافتاده: حمل هوایی به امکان رساندن کالاها به مناطقی دورافتاده یا سخت‌رس به خوبی کمک می‌کند، زیرا امکان وصول از طریق مسیرهای زمینی ممکن نیست.

بهترین روش ارسال بار

ارسال حیوان خانگی به استرالیا

ارسال انواع حیوانات خانگی PET به سرتاسر استرالیا از دو طریق همراه و غیر همراه. ارسال انواع پرنده، سگ ، گربه با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت. لطفا برای دریافت اطلاعات کامل از نحوه ی انجام ارسال حیوان به استرالیا به لینک زیر رجوع کنید.

ارسال حیوان خانگی

بسته بندی بار مسافر برای ارسال به استرالیا

بسته بندی بار مسافری یکی از مهمترین قسمت های ارسال بار به استرالیا میباشد. زیرا که نحوه ی بسته بندی بار و کالای ارسالی باید حتما مطابق با اصول فرودگاهی و همچنین گمرکات استرالیا باشد در غیر اینصورت هم در ارسال و هم در مرحله ی ترخیص دچار مشکل خواد شد.

برای مشاوره و بازدید رایگان و همچنین رزور خدمات تخصصی بسته بندی، از طریق ۰۹۱۲۲۴۸۶۷۷۰ با مشاور و متخصص ما در ارتباط باشید.

بسته بندی حرفه ای

بسته بندی لوازم منزل

ارسال لوازم و وسایل منزل به استرالیا

ارسال اثاثیه و اسباب منزل به استرالیا به دو روش ارسال هوایی و ارسال کانتینری یا همان ارسال دریایی بار انجام میشود که هرکدام مزایای خودش را دارد. مثلا در ارسال هوایی بار به استرالیا، کالای ارسالی شما زودتر به مقصد میرسد اما هزینه ی بیشتری در مقایسه با ارسال دریایی همان مقدار کالا را دارد.

برای اطلاع بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید

ارسال بار کانیتری

فریت هوایی لوازم منزل

ارسال وسایل منزل به استرالیا

ارسال بار به شهر های استرالیا

فریت و حمل انواع بار شخصی و تجاری | خوراکی و دانشجویی | سوغاتی و نمایشگاهی به سرتاسر استرالیا. کشور استرالیا بدلیل حجم زیاد مهاجرین و مسافرین و دانشجویان هرساله پذیرای تعداد زیادی از عزیزان هموطن میباشد. ازینرو رادمان فریت با بهره مندی از شبکه گسترده ارتباطات و دارا بودن تجربه های گوناگون در ارسال انواع کالا به استرالیا آماده ی انجام تمامیه امور تخصصی ارسال بار به این کشور میباشد.

ارسال بار به شهر های سیدنی ملبورن بریزبن کانبرا داروین پرت گلد کوست و ادلاید

اصول انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل کالا به استرالیا

ارسال بار به سیدنی Sydney

فریت و حمل بار به شهر سیدنی Sydney استرالیا از دو طریق بندر بوتانی Port Botany و فرودگاه کینگز فورد اسمیت سیدنی Sydney Kingsford Smith Airport امکان پذیر است. سیدنی یکی از اصلی ترین مقصد های ایرانیان مهاجر به استرالیا میباشد.

ارسال بار به سیدنی
ارسال انواع بار مسافری و اضافه بار به سیدنی

ارسال بار به ملبورن Melbourne

ملبورن Melbourne استرالیا دارای چهار فرودگاه میباشد که مهمترین آن فرودگاه ملبورن است که بیشترین جابجای بار و کالاهای ارسالی از طریق این فرودگاه جابجا میشود. همچنی بندر دریایی ملبورن ، دیگر راه انتقالی مهم و اصلی به استرالیا میباشد. بارهای دریایی و کانتینری از طریق این بندر به استرالیا میرسند.

ارسال بار به ملبورن

ارسال بار به ملبورن
حمل لوازم منزل به استرالیا از طریق دریا و گروپاژ بار

ارسال بار به بریزبن Brisbane

فرودگاه بریزبن Brisbane بزرگترین فرودگاه استرالیا است. این فرودگاه که بنام (BNE)  نیز شناخته میشود اصلی ترین مرکز انتقال کالا به این شهر است. همچنین سومین بندر بزرگ استرالیا بندر بریزبنBrisbane Port است که منطقه ای حساس برای کویینزلند Queensland نیز بحساب میآید.

ارسال بار به بریزبن Brisbane
فریت بار هوایی و دریایی به بریزبن Brisbane

ارسال بار به کانبرا Canberra

ارسال هوایی بار به شهر کانبرا Canberra استرالیا از طریق فرودگاه کانبرا Canberra Airport . از آنجایی که این شهر دارای بندر مستقل نمیباشد معمولا ارسال بار های دریایی از طریق نزدیکترین بندر یعنی Bateman’s Bay port انجام میشود.

ارسال بار به داروین Darwin

ارسال و فریت هوایی انواع بار به مقصد داروین Darwin استرالیا در کوتاه ترین زمان ممکن توسط رادمان فریت. ارسال به فرودگاه بین المللی داروین Darwin International Airport

ارسال بار به داروین Darwin
ارسال و حمل انواع کالا و وسایل شخصی

ارسال بار به پرت Perth

امکان ارسال هوایی و دریایی انواع کالا به شهر پرت Perth استرالیا از طریق هوایی و دریایی (کانتینری) . از آنجایی که یکی از بنادر اصلی استرالیا بنام Fremantle Port در این شهر میباشد، این شهر مقصد بسیار ی از بارهای ارسالی بصورت دریایی و گروپاژ میباشد. ارسال و فریت هوایی بار اکثرا از طریق فرودگاه اصلی شهر پرت استرالیا بنام Perth Airport  انجام میشود.

ارسال بار به پرت Perth
فرودگاه بین المللی پرت Perth

ارسال بار به گلد کوست Gold Coast

کوست Gold Coast نیز یکی دیگر از مقاصد مهم ایرانیان برای سفر و مهاجرت به استرالیا میباشد. ارسال تخصصی به شهر Gold Coast هم از طریق فریت بار هوایی از طریق فرودگاه Gold Coast Airport و هم فریت دریایی بار از طریق بندر گولد کوست.

ارسال بار به گلد کوست Gold Coast
فریت بار به گلدکوست در استرالیا، از مبدا تمامی شهرها و شهرستان ها

ارسال بار به ادلاید Adelaide

ادلاید Adelaide استرالیا یکی از اصلی ترین مراکز اسکان ایرانی های استرالیا میباشد. خدمات تخصصی ارسال و فریت انواع بارهای مسافری به مقصد ادلاید توسط رادمان فریت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اسرع وقت توسط متخصصین ارسال بار به استرالیا انجام میشود. ارائه خدمات بسته بندی تخصصی و حرفه ای بار ارسالی به ادلاید با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان. فرودگاه ادلاید Adelaide Airport و بندر ادلاید Adelaide Port راه های ارسال بار به این شهر استرالیا میباشند.

ارسال بار به  ادلاید Adelaide
فریت بار به ادلاید در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین قیمت ارسال

مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید


ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *