بنر رادمان فریت

خدمات ارسال و فریت بار - Radmn Freight

خدمات ارسال و فریت بار

برای ارسال انواع بار های شخصی مانند لوازم منزل و تجاری و حتی خورده بار هایی مانند ارسال بار دانشجویان و بار مسافری، اقداماتی باید صورت بگیرد که از جمله تهییه مدارک و اسناد اداری مربوط به حمل و نقل، بسته بندی، تهییه گزارشات برای بارهای تجاری و البته بسته بندی تخصصی بر طبق اصول گمرکات و فرودگاه ها. انجام این امور خدماتی را شامل میشود که رادمان فریت بصورت تخصصی و حرفه ای در کوتاهترین زمان ممکن و بصورت حرفه ای آنهارا به سرانجام میرساند. در ادامه به این خدمات ارسال بار و فریت بار میپردازیم.

رادمان فریت

خدمات فریت بار رادمان فریت

برای دریافت مشاوره و خدمات ارسال انواع بارهای تجاری و شخصی (دانشجویی، خورده بار و مسافری) با شماره تلفن 09122486770 تماس بگیرید.

خدمات ارسال و فریت بار هوایی

برای ارسال انواع فریت بار هوایی با هواپیما چندین مرحله باید انجام شود. در ابتدا پیدا کردن یک شرکت با تجربه در زمینه امور فریت و ارسال بار، انجام بسته بندی، انجام امور و خدمات تشریفات گمرکی و در نهایت ارسال انواع بار های شخصی و تجاری و لوازم منزل. ارسال و فریت بار هوایی نیازمند تهییه مدارکی مانند است مانند؛

  •  پاسپورت و کارت ملی مسافر 
  • 2- بلیط مسافر
  • 3- پته گمرکی جهت فریت بار (پته گمرکی مدرکی است که توسط گمرک در فرآیند واردات و صادرات بارها صادر می‌شود. این پته اطلاعات مربوط به بار از جمله مبدأ، مقصد، محتویات و ارزش آن را شامل می‌شود.)
  • 4- بارنامه ی ارسال بار ( این مدرک توسط شرکت حمل و نقل هوایی صادر می‌شود. )
  • 5- پکینگ لیست (فهرست لوازم)

برای اطلاع بیشتر از لیست کامل مدارک مورد نیاز به لینک زیر مراجعه کنید.

خدمات ارسال و فریت بار دریایی

خدمات ارسال و فریت بار دریایی شامل اقداماتی مانند؛ تهییه اسناد و مدارک، بسته بندی بار، برزرو و بارگیری کانتینر، حمل بار به گمرک و در نهایت بارگیری به کشتی و ارسال بار و محموله به مقصد است. در نظر داشته باشید که ارسال بار دریایی (Sea Shipment) با توجه به مقیاس و حجم بالایی که میتوان حمل کرد بصرفه ترین روش برای فریت بارهای حجیم و سنگین وزن مانند وسایل منزل است.

برای اطلاع از مدارک لازم برای فریت بار دریایی | Sea Freight میتوانید به لینک مدارگ گمرکی ارسال بار مراجعه کنید.

خدمات رادمان فریت در زمینه فریت و ارسال بار دریایی شامل؛ تهییه اسناد و مدارک، انجام تشریفات گمرکی، بسته بندی و ارسال کالا و بار میباشد. برای تحقیق و آگاهی بیشتر از انتخاب بهترین روش ارسال بار (هوایی یا دریایی) به لینک زیر مراجعه کنید.

بسته بندی بار

بسته بندی مهمترین اقدامی است که در ارسال انواع بارها و محموله ها باید انجام شود. بسته بندی اصولی و حرفه ای نه تنها باعث ایمنی هرچه بیشتر میشود، بلکه اقدامی ضروری در پروسه ی ارسال کالا میباشد.

بسته بندی رادمان

تیم بسته بندی | Packing رادمان فریت با تجربه ای بالغ بر 18 سال آماده ی ارائه انواع خدمات بسته بندی مانند(بسته بندی لوازم منزل، خوراکی، ساز و آلات موسیقی، وسایل و لوازم شخصی، ظروف شکستنی و غیره) میباشد. همچنین کالاهای تجاری مانند (ژنراتور، یخچال، وسایل پیش ساخته از جنس پلاستیک و فایبرگلاس و ..) نیازمند بسته بندی مطابق با موازین و قوانین گمرکی میباشند.

برای اطلاع بیشتر از انواع بسته بندی ها به لینک های زیر مراجعه کنید.

فریت بار مسافری

بترین راه برای اطلاع از هزینه‌های فریت بار مسافری به مقاصد مختلف مانند؛ کانادا، آمریکا، اروپا و کشور های آسیایی و عربی، مشاوره تخصصی با کارشناس رادمان 09122486770  است. کارشناسان ما می‌توانند با توجه به جزئیات بار و مسیر حمل، نرخ‌ها و هزینه‌های تقریبی را به شما ارائه دهند. همچنین، وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین حمل و نقل نیز می‌توانند به شما در به دست آوردن اطلاعات مفید کنند.

برای دریافت اطلاع و ریز جزئیات قیمت و قوانین فریت بار مسافری به لینک زیر مراجعه کنید.

انجام خدمات و تشریفات گمرکی

خدمات و تشریفات گمرکی چه در فریت بار دریایی و فریت بار هوایی امری است که خود مسافر نیز میتواند انجام دهد (بجزموارد خاص). در مجموع به اقداماتی که برای کسب مدارک لازم و پرداختی های گمرک مانند ارائه اظهارنامه گمرکی، ترخیص، تنظیم اسناد، پذیرش موقت و پرداخت مالیات و آزاد سازی محموله انجام میدهیم، تشریفات گمرکی میگویند.

برای انجام و مشاوره در باره ی خدمات و تشریفات گمرکی به لینک زیر مراجعه کنید.

ارسال مواد غذایی و خشکبار

ارسال مواد غذایی و خشکبار به کشورهای دیگر همواره دغدغه ی بسیار یاز مسافرین مخصوصا دانشجویان و مهاجرین بوده است. البته که بسیاری از هموطنان به صادرات انواع مواد خوراکی و غذایی و خشکبار مبادرت داشته و بعنوان بیزینس انجام میدهند. رادمان فریت با در دست داشتن شبکه ی گسترده ی ارتباطات آماده ی ارائه انواع خدمات مانند، تهییه اسناد و انجام تشریفات گمرکی مربوطه در زمینه ی صادرات مواد غذایی (در حجم کم و زیاد میباشد)

برای دریافت اطلاع دقیق از مراحل و مدارک مورد نیاز برای ارسال مواد غذایی به لینک های زیر مراجعه کنید.

ارسال حیوان خانگی

ارسال انواع حیوان خانگی مانند سگ، گربه، طوطی، عروس هلندی، ماهی زنده و غیره به تمامی کشورهای جهان مانند؛ آمریکا | استرالیا | کانادا | فرانسه | آلمان | انگلیس | هلند | اتریش | سوئد و …

ارسال حیوان خانگی به دوروش همراه و غیر همراه انجام میشود. بدین صورت که در حالت اول، صاحب حیوان با همان پرواز جابجا میشود و در روش دوم فقط خود حیوان از طریق هواپیما ارسال میود.

برای اطلاع از شرایط و قوانین ارسال حیوان خانگی به لینک زیر مراجعه کنید.


اخبار بروز دنیای حمل و نقل و فریت بار را در شبکه های اجتماعی ما دریافت کنید


ارسال نظر

یک پاسخ به “خدمات ارسال و فریت بار”

  1. […] حمل و نقل دریایی خدمات ارسال و فریت بار […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *