بنر رادمان فریت

ارسال و فریت هوایی بار به سان فرانسیسکو | سوغاتی فرش خوراکی وسایل منزل

ارسال و فریت هوایی بار به سان فرانسیسکو

ارسال و فریت هوایی انواع بار های شخصی و تجاری به مرکز سان فرانسیکو با بهترین کیفیت بسته بندی و حمل تخصصی. بدلیل سرعت بالا و دسترسی راحت به فرودگاه ها (نسبت به بنادر کشتیرانی) فریت بار هوایی بهترین راه برای حمل انواع کالا (ترجیحا تا مقدار 1000 کیلوگرم) به سن فرانسیسکو میباشد.

فریت بار به سانفرانسیسکو - سن فرانسیسکو
برای دریافت مشاوره تخصصی در مورد قیمت دلاری و ریالی و همچنین رزرو بسته بندی تخصصی با شماره 09122486770 تماس حاصل بفرمایید
هزینه فریت بار به امریکا

قیمت فریت بار هوایی به سانفرانسیسکو

قیمت ارسال هوایی انواع بارها به مقصد سن فرانسیسکو به، تعرفه ی ایرلاین مورد نظر و هزینه های ریالی بستگی دارد. به علت تغییر تعرفه ها برای اطلاع دقیق با شماره تماس 09122486770 تماس بگیرید.

مدت زمان ارسال هوایی به سانفرانسیسکو

معمولا بین 2 تا 5 روز و در بعضی از موارد تا 7 روز هم طول میکشد که این مدت زمان برای رسیدن بار به فرودگاه سان فرانسیسکو رابطه مستقیم با وزن و حجم بار و ارلاین مورد نظر دارد.

بسته بندی بار امریکا

بسته بندی بار ارسالی به سانفرانسیسکو

خدمات بسته بنده بندی حرفه ای رادمان فریت شامل بسته بندی انواع لوازم منزل ، لوازم شخصی ، لوازم نمایشگاهی و تجاری و انواع آلات موسیقی و خوراکی و انواع کالای سوغاتی مانند خشکبار و بسته بندی مواد غذایی میشود.

جعبه چوبی و پالت حمل بار

بسته بندی بار ارسالی را میتوان مهمترین قسمت در فریت و ارسال بار به آمریکا دانست. از آنجایی که معمولا بارهای ارسالی به مقصد سان فرانسیسکو | San Francisco شامل کالاهای شکستنی و حساسی مانند؛ انواع آلات موسیقی همچون پیانو و گیتار، وسایل منزل مانند انواع دکوری، ظروف شکستنی و مبلمان و لوستر و حتی انواع خوراکی هایی (خشک و تر مثل انواع میوه های خشک و خشکبار) که در غالب سوغاتی ارسال میشوند، بسته بندی حتما باید طبق اصول حرفه ای و قوائد بین المللی گمرکات آمریکا انجام بشود.

ازینرو بارها و کالا های بسته بندی شده درون جعبه های چوبی که متناسب با ابعاد و سایز کالای مشتری ساخته شده است قرار میگیرد. همچنین در مواردی قطعات بزرگتر مانند مبلمان و فرش های حجیم بر روی پالت قرار میگیرند.

مزایای فریت بار هوایی بار به سانفرانسیسکو کدامند؟

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ارسال هوایی بار مسافری، سرعت بالا در حمل بارها به شهر های مخالف آمریکا مانند سان فرانسیسکو میباشد. هواپیماها با سرعت‌های بسیار بالا پرواز می‌کنند و به همین دلیل، زمان لازم برای رسیدن بارها به مقصد به حداقل می‌رسد. این ویژگی بسیار مناسب برای کالاهایی است که نیاز به حمل سریع و فوری دارند (فریت بار حساس) ، مانند محموله‌های پزشکی، قطعات صنعتی حیاتی، مواد غذایی تازه و گل‌ و گیاه و حتی بعضی از بار های شخصی مانند مدارک و اسناد حیاتی.

همچنین، ارسال هوایی بار مسافری یکی از بهترین روش های ارسال بار است که امکان حمل کالاهای حساس به زمان، نظیر مواد شیمیایی، محصولات الکترونیکی، وسایل پزشکی و … را فراهم می‌آورد.

مراحل ارسال هوایی بار به سانفرانسیسکو

پروسه ی فریت هوایی بار برای ارسال هوایی بار به سان فرانسیسکو آمریکا شامل مراحل ثابتی است همچون؛

1- بستن قرار داد با یک شرکت حمل و نقل بین المللی (رادمان فریت)

2- شروع فرآیند بسته بندی تخصصی بصورت تخصصی و حرفه ای

3- انتقال بار بسته بندی شده (باکس چوبی و پالت) به فرودگاه امام

4- اخذ مجوز های لازم برای ارسال هوایی بار (بعد از تکمیل مدارک)

5- انجام تشریفات گمرکی و سپس صدوربارنامه ، صدور بیمه نامه فریت بار مسافری

6- دریافت تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین مورد نظر

7- تحویل بارنامه به مشتری

اشیا و کالاهای مجاز و غیر مجاز در ارسال هوایی بار

بطور کلب اقلام زیر را نمیتوان به داخل هواپیما (بخش بار و مسافر) برد؛

  • مواد مشتعل و آتشزا (حتی انواع اسپری و فندک)
  • هرگونه باتری (اعم از قلمی، لیتیومی، باتری موبایل و دیگر انواع باطری ها)
  • انواع اسپری‌ها، و ادکلن بیش از 200 سی‌سی
  • لوازم آرایشی اشتعال‌زا و یا خورنده مانند: لاک، رنگ مو و…
  • انواع مایعات نظیر شامپو، آبلیمو، آبغوره، شیره و روغن
  • الکل و سرکه و ترشی‌جات
  • کپسول‌های گاز، کبریت، فندک و دیگر مواد اشتعال‌زا
  • اسباب‌بازی یا وسایل الکترونیکی که ایجاد صدا می‌کنند
  • آهنرباهای
  • و دیگر اقلامی که باعث ایجاد ریسک و خطر در حمل با هواپیما می‌شوند.

فریت هوایی لوازم منزل به سانفرانسیسکو

ارسال هوایی لوازم منزل به سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا سریع ترین روش برای فریت انواع لوازم زندگی میباشد. در واقع حمل لوازم منزل بسیار مرقون بصرفه تر از خرید لوازم در این کشور میباشد. ازینرو بسیاری از مسافرین و مهاجرین وسایل مورد نیاز خود را و حتی تمامی وسایل منزل را بهمراه خود به این کشور میبرند. برای اطلاع دقیق از خدمات ارسال هوایی لوازم منزل ، هزینه ها ، بسته بندی لوازم منزل ، خدمات گمرکی ، مجوز ها و دیگر مسائل مرتبط با فریت اساس منزل به کشورهای دیگر از طریق هواپیما به مقاله های کلیدی زیر مراجعه کنید.

ارسال هوایی لوازم منزل

فریت بار به آمریکا از شهرستان

ارسال فرش و برنج و زعفران به سانفرانسیسکو

برای ارسال انواع فرش و قالی و قالیچه های نفیس و دسباف (صرفا بعنوان بار شخصی نه بار تجاری) و همچنین اقلام خاصی مانند زعفران (به اندازه ی مصرف) و برنج (مصرف خانوار) با شماره تماس 09122486770 و یا از طریق واتس اپ واتس اپدر تماس باشید.

مدارک مورد نیاز ارسال و فریت هوایی بار به سانفرانسیسکو

مدارک لازم برای فریت بار هوایی به سانفرانسیسکو امریکا ممکن است بسته به نوع کالا، محتوا و مقررات گمرکی متفاوت ن. اما به طور کلی، مدارک زیر معمولاً برای هر نوع فریت بار هوایی مسافری نیاز است. این مدارک بطور کلی به پنج دسته ی اصلی تقسیم میشوند و به ترتیب اولویت اهمیت می‌توانند متفاوت باشند:

1- کارت ملی و پاسپورت مسافر

2- بلیط هواپیما

3- پته گمرکی

4- بارنامه هوایی

5- لیست بسته‌بندی (Packing List)

خدمات حمل هوایی بار رادمان فریت

بهترین شرکت فریت بار را میتوان از روی عملکرد آن شرکت در زمینه های بسته بندی، انجام امور گمرکی، رعایت اصول و بهره مندی از اخلاق حرفه ای دانست. قیمت مناسب، خدمات حرفه ای و سرعت بالا و همچنین احساس عمیق مسئولیت نسبت به مشتریان گرامی از دیگر نشانه های پایبندی به منافع مشتریان و مهاجرین عزیز میباشد.

خدمات حمل هوایی رادمان فریت

مارا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *