بنر رادمان فریت

فریت بار به لس انجلس | ارسال هوایی و دریایی

فریت بار به لس انجلس

ارسال انواع بار و کالا به سرتاسر ایالات متحده آمریکا USA بخصوص ایالت کالیفرنا California (لس آنجلس Los Angeles) از همه جای ایران (شیراز ، اصفهان ، گیلان ، کردستان ، مشهد ، بندر عباس ، آذربایجان ها ، همدان و دیگر استان ها).

بطور کلی برای ارسال بار به آمریکا از شهرستان به لینک فریت بار به آمریکا از شهرستان مراجعه کنید.

رادمان فریت مشاور و همراه شما در تمامی مراحل ارسال و فریت بار به لس انجلس مانند؛ بسته بندی بار(لوازم منزل ، تجاری ، وسایل شخصی و ..) ، انجام خدمات و تشریفات گمرکی ، دریافت و اخذ مدارک مورد نیار ارسال کالا و پیگیری و ترخیص بار از کشور مقصد (فرودگاه و بندر).

ارسال بار به لس انجلس

چنانچه قصد ارسال بار به دیگر شهر های ایالت کالیفرنیا از جمله؛ سن دیگو San Diego | سن خوزه San Jose | سانفرانسیسکو San Francisco را دارید به لینک ارسال بار به کالیفرنیا مراجعه کنید.

ارسال بار به لس انجلس

فریت بار اصطلاحی است که معمولا برای ارسال انواع کالا با هواپیما صورت میگیرد و به دو حالت فریت بار مسافری و کارگو Cargo میباشد. در فریت بار مسافری به لس انجلس، بار ها و لوازم ارسالی از طریق هواپیمای مسافربری ارسال میشود و اگر مقدار بار بیشتر از حد تعیین شده توسط ایرلاین باشد شامل جریمه (اضافه بار) میگردد. و در حالت کارگو وسایل ارسالی از طریق هواپیمای باری حمل میشوند که تعرفه ی قیمت برای هر کیلو کمتر از همان مقدار در فریت بار مسافری میباشد.

ارسال بار دانشجویی و لوازم شخصی

ارسال انواع لوازم شخصی و بار دانشجویی به لس انجلس در اسرع وقت توسط رادمان فریت. وسایلی همچون؛ انواع آلات موسیقی (گیتار ، پیانو ، ویالون و ..) ، فرش و قالی و قالیچه ، مواد غذایی و خوراکی مثل خشکبار و زعفران ، کتاب و لباس ، وسایل و لوازم الکترونیکی (تلویزیون ، یخچال ، مایکروویو ، لپ تاپ و …)

مجموعه رادمان فریت خدمات و تخفیفات ویژه ای برای آن دسته از عزیزانی که دانشجو میباشند قائل است؛ ازینرو برای مشاوره در مورد نحوه ارسال و باید ها و نباید های ارسال انواع بار دانشجویی به لس انجلس به شماره تماس 09122486770 تماس بگیرید.

ارسال خشکبار و مواد غذایی

برای ارسال انواع مواد غذایی و خشکبار به لس انجلس نیاز است که حتما از قوانین ورود مواد خوراکی غذایی به آمریکا مطلع باشید. بنابراین توصیه میشود حتما به لینک های زیر مراجعه کرده و مقالاتی را که در این رابطه تهییه شده است مطالعه بفرمایید.

در صورت نیاز بر روی علامت واتس اپ واتس اپ کلیک کنید و از مشاورین ما سوالات خود را در این باره بپرسید.

بهترین روش ارسال بار به لس انجلس

تشخیص و انتخاب بهترین روش ارسال بار به لس انجلس به چندین عامل بستگی دارد. اول از همه نوع ارسال (هوایی / دریایی)مورد نظر است. دومین نکته ی قابل توجه میزان (وزن و حجم بار) است. و در نهایت مساله میزان هزینه به میان میآید. بهترین روش برای ارسال بارهای شخصی و خورده بار به لس انجلس امریکا، روش فریت بار هوایی یا ارسال هوایی بار است زیرا که سریعترین روش حمل و نقل است و میانگین بین 2 تا 7 روز بطول میانجامد.

توصیه میشود مقاله ی بهترین روش ارسال بار را مطالعه بفرمایید

ارسال بار هوایی به لس انجلس

همانطور که پیش ار توضیح دادیم، ارسال هوایی بار به اس انجلس مزایایی دارد که در زیر بیان شده است. مزایایی همچون؛

سرعت تحویل: حمل هوایی سریع‌ترین روش حمل و نقل برای بارها است. کالاها در عرض چند روز به مقصد می‌رسند و این امر برای کالاهایی که به سرعت نیاز دارند یا برنامه‌های مهمی دارند، بسیار مفید است.

دسترسی به مقصد‌های دورافتاده: حمل هوایی به امکان رساندن کالاها به مناطقی دورافتاده مانند امریکا به خوبی کمک می‌کند، زیرا امکان وصول از طریق مسیرهای زمینی ممکن نیست و از طریق دریا هفته ها طول میکشد.

کم‌ترین خطرآسیب دیدن بار: حمل هوایی مخصوصاً برای بارهای ارزشمند و حساس به نقل و انتقال مطمئن‌تر است، زیرا مستقیماً از مبدأ به مقصد می‌رود (بدون سووئیچ) و احتمال آسیب دیدن در جابجایی ها کمتر است.

ارسال بار به لس انجلس

ارسال بار به فرودگاه لس انجلس

بدلیل تقاضای زیاد در حمل و نقل مسافر و انواع بار به ایالت کالیفرنیا مخصوصا شهر لس انجلس ، تعداد شش فرودگاه در این شهر موجود است که مهمترین آن فرودگاه LAX (Los Angeles International) Airport) میباشد که مقصد اکثر ایرانیان مسافر به امریکا است. در واقع اکثر بار های ارسالی به لس انجلس به این فرودگاه ارسال میشود.

اسامی شش فرودگاه مهم این شهر را بهمرا آدرس وبسایت هایشان در زیر قرار میدهیم.

فرودگاه Los Angeles International Airport یا همان LAXhttps://www.flylax.com/
فرودگاه John Wayne Airporthttps://www.ocair.com/
فرودگاه Hollywood Burbank Airporthttps://www.hollywoodburbankairport.com/
فرودگاه Ontario International Airporthttps://www.flyontario.com/
فرودگاه Long Beach Airporthttps://www.longbeach.gov/lgb/airlines-destinations/parking-directions/
فرودگاه San Bernardino International Airportwww.flysbd.com
بیشترین جابجایی از طریق LAX انجام میشود.

مدارک مورد نیاز برای ارسال هوایی بار

با توجه به نوع بار که ارسال میکنید (شخصی ، تجاری ، نمایشگاهی و ..) مدارک متفاوت میباشند. اما بطور کلی برای ارسال بار مسافری به لس انجلس امریکا به مدارک زیر نیاز خواهید داشت؛

  • کارت ملی و پاسپورت مسافر
  • بلیط هواپیما
  • پته گمرکی
  • بارنامه هوایی
  • لیست بسته‌بندی (Packing List)
  • گواهی های بهداشی (برای کالاهایی که نیاز به مجوزهای بهداشتی و انطباق با استانداردها و مقررات خاص دارند، گواهی‌های بهداشتی نیاز می‌شوند. (برای مواد غذایی و خوراکی که مقدارش بیش از اندازه ی شخصی مسافر است))

برای اطلاع دقیق تر و بروز از انواع مدارک مورد نیاز برای ارسال بار هوایی به لینک مدارک لازم برای فریت بار هوایی رجوع کنید.

موارد ممنوعه برای حمل هوایی به لس آنجلس

بطور کلی موارد ممنوع الورود به خاک ایالات متحده امریکا برای تمامی شهر های این کشور یکسان است. میتوانید لیست دقیق و کامل ممنوعیت های کالایی را در وبسایت رسمی مرزبانی آمریکا به آدرس U.S. Customs and Border Protection و وبسایت پلیس گمرکی لس انجلس به آدرس Los Angeles Police Department مراجعه کنید. اما بطور اجمالی موارد زیر ممنوع الورود میباشند؛

  • هر چیزی که از خز سگ یا گربه ساخته شده باشد
  • انواع مخدر ها (مواد مخدر و انواع قرص های مخدری)
  • حیوانات در معرض انقراض (به لینک ارسال حیوانات رجوع شود)
  • فلز طلا از کشورهایی همچون کوبا، ایران، لیبی، صربستان و سودان
  • محصولات کشورهای تحریم شده از جمله کوبا، ایران، کره شمالی، میانمار، سودان و سوریه
  • مارک های تجاری و مقالات نقض حق چاپ، طراحی های غیرقانونی و نرم افزارهای سرقتی
  • مصنوعات فرهنگی (مستلزم دریافت مجوز)
  • گوشت یا محصولات گوشتی
  • بیشتر میوه ها و سبزیجات
  • گیاهان، دانه های گیاهی
  • انواع اسلحه گرم

هزینه ارسال هوایی بار

به مجموع قیمت ارسال بار، هزینه های جاری مانند بسته بندی و امور و تشریفات گمرکی تنظیم و تهییه اسناد گمرکی، هزینه های ارسال بار میگویند. عواملی که بر قیمت و هزینه ی ارسال بار به آمریکا موثرند عبارتند از؛

1-هزینه ی بسته بندی بار

2-هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری

3-هزینه بارنامه‌ی هوایی به آمریکا

4-هزینه‌ی حمل بار تا فرودگاه امام خمینی

5-هزینه‌های مربوط به اخذ مجوزهای مربوط به ارسال بار به ایالات متحده (خدمات گمرکی)

6-هزینه‌ی انجام تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

ارسال دریایی بار به لس انجلس

ارسال دریایی یا همان ارسال کانتینری بار به لس انجلس به روشی گفته میشود که بارهای ارسالی از طریق کشتی باری به امریکا حمل و منتقل میشوند. این روش حمل، برای آندسته از عزیزانی بسیار بسیار مناسب است که قصد دارند، تمامی اسباب و لوازم منزل خود را به امریکا انتقال بدهند. ارسال دریایی به لس انجلس به دو روش دربستی و اشتراکی (گروپاژ) امکان پذیر است که هر کدام مزایای خودش را دارد.

ارزان ترین روش ارسال اساس منزل به لس انجلس گروپاژ بار / خرده بار است. برای اطلاع کامل ازین روش ها به لینک های زیر رجوع کنید.

بندر لس انجلس

بندر لس انجلس ، که به بندر آمریکا هم معروف است چیزی در حدود 3000 هکتار زمین و 70کیلومتر مربع از آب را اشغال میکند و بعنوان نزدیک ترین بندر از لانگ بیچ کالیفرنیا فعالیت میکند . کالاهای وارد شده به بندر لس انجلس، تقریبا 20 درصد از کل محموله های وارد شده به ایالت متحده را تشکیل میدهد . این بندر دارای 27 ترمینال باربری ، 8 پایانه کانتینری ، 182 کیلومتر راه آهن بر روی عرشه  است .

ارسال بار به لس انجلس

اقلامی که بیشتر از طریق این بندر وارد خاک آمریکا میشوند عبارت اند از مبلمان ، کفش ، قطعات الکترونیک ، لوازم اتوموبیل و اقلام پلاستیکی و لوازم منزل و بارهای مهاجرین به این کشور است .

مدارک مورد نیاز برای ارسال دریایی بار

در حمل و نقل بین‌المللی دریایی، مدارک گمرکی ارسال بار نقش بسیار مهمی در فرایند حمل و تسلیم کالا را دارند. این مدارک، که توسط مقامات گمرکی مورد نیاز هستند، برای تضمین روند قانونی و صحیح حمل و نقل بین‌المللی بار استفاده می‌شوند و عبارتند از؛

  • بارنامه دریایی (Bill of Lading): این مدرک حمل و نقل کالاها را توسط یک شرکت حمل و نقل دریایی تأیید می‌کند و اطلاعاتی مانند نوع کالا، مبدأ و مقصد، شرایط حمل و نقل و مقدار کالا را در بر می‌گیرد.
  • صورتحساب پرداخت (Packing List): این مدرک شامل لیستی از کالاها، تعداد و جزئیات بسته‌بندی آن‌ها و وزن کلی کالاها است.
  • گواهی بیمه (Insurance Certificate): این گواهی بیمه، تأیید می‌کند که کالا در حین حمل و نقل توسط شرکت بیمه پوشش داده شده است و در صورت وقوع حوادث ناخواسته، خسارت‌های مالی تحمل می‌شود.
  • گواهی بهداشتی/فیتوسانیتری (Health/Phytosanitary Certificate): این مدارک، به ویژه در صادرات محصولات کشاورزی و غذایی، نشان می‌دهند که کالاها دارای معاینات بهداشتی و سازگاری با استانداردهای بین‌المللی هستند.
  • مجوز صادرات/واردات (Export/Import License): این مجوزها به صادرکننده یا واردکننده کمک می‌کنند تا محدودیت‌هایی مانند تعداد مجاز و شرایط واردات/صادرات را رعایت کنند و به تنظیمات گمرکی پایبند باشند.

ارسال وسایل و لوازم منزل به لس انجلس

برای ارسال وسایل و لوازم منزل به شهر Los Angeles لس انجلس  میتوانید به دو روش فریت دریایی و هوایی اقدام کنید. ارسال هوایی لوازم منزل برای حمل وسایل در حجم و وزن کم مناسب تر است زیرا که قیمت بر اساس فرمول خاصی متناسب با حجم بار محاسبه میشود. اما برای ارسال تمام و کمال وسایل منزل بهترین روش ارسال دریایی بار به امریکا میباشد که خود به دو دسته ی ارسال دربستی و اشتراکی (گروپاژ) تقسیم میشود.

بسته بندی بار ارسالی به لس انجلس

بسته بندی بار ، امری است که حتما باید بصورت تخصصی صورت بگیرد. رادمان فریت با تجربه ای بیش از ۱۸ سال در امر بسته بندی | Packing ، یکی از بهترین ها در ارائه این نوع از خدمات میباشد. برای ارسال و فریت (هوایی و دریایی) لوازم منزل به لس انجلس، بسته بندی حتما باید بصورت حرفه ای و مطابق اصول گمرکی و فرودگاهی صورت بگیرد.

توصیه میکنیم حتما حتما به لینک بسته بندی حرفه ای بار رجوع کنید تا کاملا با موضوع بسته بندی و اهمیت آن آشنا شوید.


اخبار بروز دنیای حمل و نقل و فریت بار را در شبکه های اجتماعی ما دریافت کنید

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *