بنر رادمان فریت

جابجایی وسایل منزل | خدمات بسته بندی اثباب کشی

house

جابجایی وسایل منزل

جابجایی لوازم منزل یا همان خدمات اسباب کشی

جابجایی وسایل منزل، جزو خدماتی است که مستلزم داشتن بسته بندی تخصصی میباشد. یکی‌ از مهمترین مراحل برای حمل و جابجایی‌ هر نوع بار، بسته بندی مناسب طبق نیازها و استانداردها و اصول حمل‌و نقل است. بسته بندی استاندارد، مانع از آسیب دیدگی هر نوع باری هنگام حمل و نقل‌ میشود. موسسه رادمان با تجربه ای کاملا تخصصی بیش از دو دهه در امر بسته بندی (انواع کالا، لوازم منزل، محصولات خاص و نمایشگاهی و …) بصورت حرفه ای در خدمت شما هم میهنان عزیز میباشد. برای اطلاع از انواع آن به لینک بسته بندی حرفه ای مراجعه کنید.

 

جابجایی لوازم منزل

بسته بندی مناسب جابجایی لوازم منزل توسط تیم حرفه ای رادمان انجام میگیرد

بسته بندی وسایل منزل

بسته بندی وسایل منزل از خدماتی است که بصورت کاملا تخصص و تضمینی از سوی رادمان فریت ارایه میگردد. ممکن است این سوال را از خودتان بپرسید که آیا بسته بندی امر مهمی است؟ قطعا حواب این سوال به اولویت های شما بستگی دارد؛ اما اگر به سبک اثباب کشی های قدیم نگاه کنیم هم، متوجه بسته بندی میشوید البته بصورت غیر مستقیم. اگر بیاد داشته باشید برای حفاظت از وسایل و لوازم شکستنی از روزنامه و ملحفه و پتو استفاده میکردیم و تاجایی که میشد از لباس های داخل کمد بعنوان ضربه گیر 🙂 و البته آنچنان اساس زیادی هم نبود.

 

سوالات متداول اساس کشی

ولی آیا همه چیز درست و سالم به مقصد میرسید؟ آیا قیمت یک یخچال به قیمت های نجومی که امروزه دارن میرسید؟

20 سال پیش شما نگران این میشدین که ال ای دی و سینمای خانواده ی شما یک خط رویش نیوفتد؟!

این نگرانی رو داشتین که لوستر ها، دستگاه تصویه آب، پرده ها و اکسسوری های خانه را باز و بست کنید؟!

این دغدغه را داشتید که لوازم مهم و شخصیه شما (آلات موسیقی، لوازم هنری، و هر چیز مهمه دیگر ..)

 

مراحل بسته بندی جابجایی

تمامی وسایل و لوازم بصورت کامل و ایمن بطوری که از هرگونه آسیب دیدگی محفوظ بماند توسط متخصصین ما بسته بندی خواهند شد. در واقع هر وسیله ای منحصرا پک میشود.

برای حمل بار در شهر شما و حتی حمل و نقل بین دوشهر متفاوت از پرسنل کارآزموده و با تجربه و خوش اخلاق و به صورت حرفه ای با سالها تجربه در این امر همراهتان خواهیم بود. در آخر لوازمی که نیاز به نصب مجدد / reinstallation داشته باشند دوباره نصب میشوند.

همیشه نگرانیهای خاصی از جنس اثباب کشی وجود دارند. مثل دغدغه ی سالم ماندن وسایل، استرس هماهنگی های اساس کشی و یا حتی برای بعضی از افراد بحث و مذاکره با تیم باربری شاید بنوعی تحمل استرس باشه. رادمان فریت تمامیه مراحل بسته بندی و حمل را بصورت حرفه ای انجام میدهند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین ما تماس بگیرید.  09122486770

 

میتوانید برای اطلاع بیشتر از قیمت ها و مراحل به لینک های زیر مراجعه کنید.

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی تلویزیون TV

جعبه چوبی بار

گروپاژ | گروپاژ اساس منزل

فریت بار

ارسال نظر