بنر رادمان فریت

فریت بار به ترکیه | ارسال هوایی بار

فریت بار به ترکیه

فریت بار به ترکیه

موسسه رادمان فریت با تجربه ای بیش از دو دهه در زمینه ی ارسال کالا و بار به کشور ترکیه میباشد. ارسال بار هوایی به ترکیه بصورت تخصصی توسط تیم ما انجام میشود.

اگر در حال مهاجرت هستید و یا برای کار و تحصیلی قصد سفر به ترکیه را دارید قطعا به این فکر کرده اید که اسباب و لوازم مورد نیاز خود را چگونه با خود ببرید. لوازم شما میتواند در حد یک چمدان یا یک کانتینر بزرگ باشد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا میتوان حجم زیادی از کالا را بعنوان بار با خود به کشورهای دیگر برد؟ جواب این سوال بله است!

در ادامه به چندین نکته ی حساس و مهم درمورد ارسال بار به کشور ترکیه خواهیم پرداخت. اول از هر چیز روش حمل بار را مشخص کنید. تشخیص آن بستگی به حجم و وزن باری که قصد ارسالش را دارید دارد. و همچنین زمان مورد نطرتون برای دریافت بار در کشور مقصد نکته ی تعیین کننده ی دیگر است.

روش های ارسال بار به ترکیه

ارسال هوایی

سریع ترین و بهترین روش است برای کسانی که از نظر زمانی محدودیت دارند. البته ارسال هوایی را میتوان تمیز ترین و اصولی ترین روش حمل به ترکیه دانست زیرا که، هواپیما بسیار امن تر و سریع تر از روش های دیگر است. البته بیمه های کامل قابل قبول هوایی دلیل دیگری برای استفاده از این روش میباشد. ازین جهت میتوان گفت که بهترین روش برای ارسال بار های کم حجمی که از نظر وزنی مقداری زیادی ندارند میباشد.

فریت بار هوایی ترکیه

هواپیمای باری ترکیش ایرلاین

برای اطلاع دقیق از قیمت ها و تعرفه های متفاوت با فشردن دکمه ی تماس با ما از مشاوره ی تخصصی و رایگان رادمان فریت بهره مند شوید.

 

ارسال زمینی

ارسال زمینی بار به ترکیه روشی دیگری است که میتواند هزینه های کمتری در مقایسه با ارسال با هواپیما داشته باشد. اما این مساله بستگی وزن و حجم بارتان دارد. بعنوان مثال به صرفه تر است که باری را که نهایتا 100 کیلو میباشد را از طریق هوایی فریت کرد تا زمینی.

معمولا برای بارهایی با وزن و حجم زیاد مانند اسباب منزل و دفتر کار و یا هر بار بزرگ دیگری از این روش استفاده میکنند. البته اگر مدت زمان رسیدن به مقصد مطرح نباشد.

تشریفات و قوانین گمرکی

مسافرین و تجار حتما باید قوانین و مقررات گمرکیه ترکیه را رعایت بکنند تا در ترخیص و دریافت بارشان به مشکل نخورند. بطور کلی کالای ممنوعه شامل دو دسته ی خطرناک مانند انواع اسلحه (سرد و گرم و شبه آن)، و مواد قابل اشتعال و آتشزا. و غیر خطرناک مانند انواع دارو، اشیا تیز و برنده و انواع خوراکی میباشند.

کالا های مجاز

کالا و اسباب مجازی که میتوان بعنوان مسافر با خود به خاک ترکیه برد علارتند از؛

  1. لباس و اقلام مورد نیاز در سفر مانند (کیف دستی، وسایل شخصی و لباس به اندازه نیاز خود مسافر)
  2. لوازم اکترونیکی مانند لپ تاپ و موبایل و دوربین و دیگر وسایل الکترونیکی متعارف
  3. سیگار (به اندازه 600 نخ) و تنباکو به اندازه (250گرم) – نمیتوان هر دو را همزمان بهمراه داشت.
  4. خوراکی های مجاز در حد مصرف شخصی (برای اطلاع بیشتر به وبسایت قوانین فرودگاهی ترکیه رجوع شود.
  5. طلا و جواهر به میزان قیمتی 15.000$ آمریکا
  6. داروهایی که مصارف غیر آرامبخشی و روانگردانی دارند(با نسخه)

هزینه ها

میزان هزینه ها به مقدار بار، روش ارسال (هوایی یا زمینی) و همچنین ایرلاین مورد نظر بستگی دارد. و همچنین شهری را که بعنوان مقصد انتخاب میکنید. مثلا هزینه ی ارسال هوایی بار به آنکارا با استانبول و آنتالیا متفاوت است. البته هزینه های جانبی مانند؛ بسته بندی، حمل تا گمرک و بارگیری و عوارض خروج و غیره نیز محاسبه میگردد.

نکات ضروری و مهم

رعایت نکات ضروری و مهم در پروسه ی ارسال و ترخیص بار شما از گمرکات زمینی و هوایی ترکیه تا مقدار زیادی بر سرعت و روند جابجایی تاثییر گزار است. توجه به نکاتی مانند تکمیل اسناد و مدارک مرتبط با کالای ارسالی، بهمراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز و بارنامه بهنگام ترخیص و بسته بندی اصولی و دقیق(مورد تایید گمرکات) از نکات مهم دیگری است که باید رعایت بشوند.

مدارک لازم

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار هوایی به کشور ترکیه:

۱-کپی یا عکس از بلیط هواپیما

۲-اصل پاسپورت فرستنده و کپی از پاسپورت گیرنده

۳-اصل کارت ملی فرستنده

۴-لیست بار موجود (packing list)

Kimilik number – 5-آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه(تلفن ثابت , موبایل فرستنده ,کد پستی,شماره کیملیک.

 

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *